Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-21
Warszawa: Zakup aktualizacji wydawnictw Jeppesen i licencji na oprogramowanie komputerowe oraz papieru JeppView
Numer ogłoszenia: 349228 - 2015; data zamieszczenia: 21.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4198 , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, faks 022 6821316.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bltr.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: 1 Baza Lotnictwa Transportowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup aktualizacji wydawnictw Jeppesen i licencji na oprogramowanie komputerowe oraz papieru JeppView.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup aktualizacji całorocznej oraz licencji - REVISION SERVICE AEURML43 - REVISION SERVICE AEUR0443 - REVISION SERVICE AEEU0443 - VFR MANUAL EDITION SIERRA REVISION SERVICE - Revision Service, AVEUS643 - VFR MANUAL EDITION ALFA REVISION SERVICE - Revision Service, AVEUA643 - NAVTECH e Charts, 8-9 i 11-12 - FliteStar IFR EUROPA 28-days REVISION SERVICE - CD, MP206U - Dostęp do Serwisu Pogody - online - Papier JeppView - Aktualizacja NavData Central Europe DGR 23553 - Aktualizacja NavData Central Europe do urządzenia EX600 - Aktualizacja NavData Central Europe Dual GPS 400W - Aktualizacja danych bazy terenowej Terrian Worldwide - Aktualizacja NavData Central Europe do GPS-150 TSO - Aktualizacja NavDate Rejon Atlantic do KMD-550-850 - Mapy do lotów IFR 3 edycje 9-10 i 11-12 - Okulary IFR - Obstacle - Europa 2. Zakupowi podlega - REVISION SERVICE AEURML43 - 1 szt. - REVISION SERVICE AEUR0443 - 1 szt. - REVISION SERVICE AEEU0443 - 1 szt. - VFR MANUAL EDITION SIERRA REVISION SERVICE - Revision Service, AVEUS643 - 10 szt. - VFR MANUAL EDITION ALFA REVISION SERVICE - Revision Service, AVEUA643; - 1 szt. - NAVTECH e Charts, 8-9 i 11-12 - 1 licencja - FliteStar IFR EUROPA 28-days REVISION SERVICE - CD, MP206U - 5 szt. - Dostęp do Serwisu Pogody - online - 5 szt. - Papier JeppView - 7 ryz - Aktualizacja NavData Central Europe DGR 23553 - 9 szt. - Aktualizacja NavData Central Europe do urządzenia EX600 - 5 szt. - Aktualizacja NavData Central Europe Dual GPS 400W - 5 szt. - Aktualizacja danych bazy terenowej Terrian Worldwide - 5 szt. - Aktualizacja NavData Central Europe do GPS-150 TSO - 1 szt. - Aktualizacja NavDate Rejon Atlantic do KMD-550/850 - 3 szt. - Mapy do lotów IFR 3 edycje 9-10 i 11-12 - 20 kpl. - Okulary IFR - 10 szt. - Obstacle - Europa aktualizacja bazy danych GPS 400W - 5 szt. 3.Aktualizacje, licencje 1.REVISION SERVICE AEURML43 - aktualizacja wydawnictwa Jeppesen dla obszaru Europy Zachodniej - lotniska wojskowe, wersja papierowa 2.REVISION SERVICE AEUR0443 - aktualizacja wydawnictwa Jeppesen dla obszaru Europy Zachodniej - lotniska cywilne, wersja papierowa 3. REVISION SERVICE AEEU0443 - aktualizacja wydawnictwa Jeppesen dla obszaru Europy Wschodniej - lotniska cywilne, wersja papierowa 4.VFR MANUAL EDITION SIERRA REVISION SERVICE AVEUS643 - aktualizacja wydawnictwa Jeppesen VFR dla obszaru Polski - wersja papierowa 5.VFR MANUAL EDITION ALFA REVISION SERVICE AVEUA643 - aktualizacja wydawnictwa Jappesen VFR dla obszaru Europy - wersja papierowa 6.- NAVTECH e Charts, 8-9 i 11-12 - zakup jednej licencji wydawnictwa NAVTECH dla obszaru: POLSKA, NIEMCY, CZECHY, SŁOWACJA, UKRAINA, BIAŁORUŚ, LITWA, ŁOTWA, KALINGRAD 7.FliteStar IFR EUROPA 28-days CD, MP206U - aktualizacja pięciu licencji wydawnictwa Jeppesen FliteStar IFR dla obszaru Europy Zachodniej i Wschodniej na płytach CD 8.Dostęp do Serwisu Pogody - prawo dostępu do serwisu pogody do programów wydawnictwa Jeppesen FliteStar od dnia 01.01.2016 r. 9.Aktualizacja NavData Central Europe DGR 23553 - aktualizacja baz pamięci GPS - 155XL TSO 10.Aktualizacja NavData Central Europe do urządzenia EX600 - aktualizacja baz pamięci GPS - EX600 11.Aktualizacja NavData Central Europe Dual GPS 400W - aktualizacja baz pamięci GPS 400W 12.Aktualizacja danych bazy terenowej Terrian Worldwide - aktualizacja baz pamięci GPS 400W jednorazowa aktualizacja bazy Terrain z cyklem z 2016r. 13. Aktualizacja NavData Central Europe do GPS-150 TSO - aktualizacja baz pamięci GPS - 150 TSO 14.Aktualizacja NavDate Rejon Atlantic do KMD-550-850 - aktualizacja baz pamięci KMD-550-850, jedna karta typ 203 oraz dwie karty typ 103 15.Aktualizacja Obstacle Europa GPS 400W - aktualizacja bazy przeszkód GPS 400W 4.Dostawca musi posiadać Certyfikat ISO 9001:2009 na wdrożony system jakości dla dostawcy dokumentacji nawigacyjnej oraz wdrożony certyfikat LOA Typ 1 dla producenta baz danych. 5.Dostawca zobowiązuje się dostarczać oprogramowanie i aktualizacje zgodnie z opisem zamówienia zgodnie z cyklem wydawanych poprawek w 2016r. do Kancelarii Jawnej 1. Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia i SIWZ, znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.12.00.00 - Wydawnictwa 48.61.10.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) - według załącznika nr 4 do SIWZ. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - według załącznika nr 5 do SIWZ. 3.Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej (art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych) - według załącznika nr 6 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w umowie, w sytuacjach określonych poniżej: 1) zmiana miejsca wykonywania dostawy, 2) zmiana terminu wykonania dostawy wynikająca z działania siły wyższej, 3) zmiana przepisów prawnych np. VAT, 4) zamiana poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy, a czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, po uzyskaniu zgody obu stron umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1bltr.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1. Baza Lotnictwa Transportowego, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C,
budynek 50, pok. 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2015 godzina 10:00, miejsce: 1. Baza Lotnictwa Transportowego, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.