Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-14
Ropczyce: Zakup fabrycznie nowych urządzeń do obsługi sieci kanalizacji sanitarnej z podziałem na 3 zadania w ramach Kontraktu nr V projektu pn. Zapewnienie prawidłowej gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Ropczyce - etap I, nr. POIS.01.01.00-00-026 08.
Numer ogłoszenia: 349230 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ropczycach , ul. Przemysłowa 12, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218296, faks 017 2218298.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukropczyce.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowych urządzeń do obsługi sieci kanalizacji sanitarnej z podziałem na 3 zadania w ramach Kontraktu nr V projektu pn. Zapewnienie prawidłowej gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Ropczyce - etap I, nr. POIS.01.01.00-00-026 08..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowych urządzeń do obsługi sieci kanalizacji sanitarnej z podziałem na 3 zadania: Zadanie Nr 1 Zakup fabrycznie nowego przewoźnego agregatu prądotwórczego. 31.12.20.00-7 Jednostki prądotwórcze 34.22.33.00-9 Przyczepy Szczegółowe parametry oraz wymogi dla przedmiotu zamówienia podane zostały w Opisie przedmiotu zamówienia (Specyfikacji Technicznej) stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ Zadanie Nr 2 Zakup fabrycznie nowej przewoźnej pompy do ścieków 34.22.33.00-9 Przyczepy 42.12.22.20-8 Pompy ściekowe 34.14.42.13-4 Motopompy Szczegółowe parametry oraz wymogi dla przedmiotu zamówienia podane zostały w Opisie przedmiotu zamówienia (Specyfikacji Technicznej) stanowiącym Załącznik nr 1b do SIWZ Zadanie Nr 3 Zakup fabrycznie nowego samochodu do ciśnieniowego mycia kanalizacji. 34.11.40.00-9 Pojazdy specjalne 34.14.45.00- 3 Pojazdy transportu odpadów i ścieków Szczegółowe parametry oraz wymogi dla przedmiotu zamówienia podane zostały w Opisie przedmiotu zamówienia (Specyfikacji Technicznej) stanowiącym Załącznik nr 1c do SIWZ 2. Sprzedawca ma obowiązek przeprowadzenia szkolenia z zakresu prowadzenia, obsługi i konserwacji dostarczonych urządzeń i pojazdu. Szkolenie przeprowadzone zostanie w siedzibie Kupującego w dniu dostawy przedmiotu zamówienia w wymiarze 4 godzin dla max 6 osób. 3. Na dostarczone urządzenia oraz pojazd wymagana jest minimum 24 miesięczna gwarancja. Bieg terminu gwarancji jakości rozpoczyna się od dnia podpisania przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy bezusterkowego protokołu odbioru 4. Wykonawca przyjmie termin płatności 30 dni licząc od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z podpisanym protokołem odbioru. Podstawą do wystawienia faktury jest podpisanie przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy bezusterkowego protokołu odbioru..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.00-3, 34.11.40.00-9, 34.14.42.13-4, 42.12.22.20-8, 34.22.33.00-9, 31.12.20.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek, za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 (zał. Nr 3 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek, za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 (zał. Nr 3 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek, za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 (zał. Nr 3 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek, za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 (zał. Nr 3 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek, za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 (zał. Nr 3 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. ofertę cenową - załącznik Nr 2 do SIWZ w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2. oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców). 3. odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w rozdziale X pkt.1.6. zdanie 2 i pkt.1.7. niniejszej SIWZ 4. Opis przedmiotu zamówienia (Specyfikacja Techniczna) - załącznik nr 1 do SIWZ 5. Specyfikacja Techniczna - Charakterystyka oferowanego przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ 6. parafowany projekt umowy. - załącznik Nr 7 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Stosownie do przepisu art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1. zmiany: nazwy, adresu / siedziby Zamawiającego / Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych 2. zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego / Wykonawcy 3. zmiana osób do kontaktów pomiędzy stronami. 4. zmianie ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług. Cena ulegnie zmianie w ten sposób, że do ceny netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pukropczyce.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ropczycach, 39-100 Ropczyce, ul. Przemysłowa 12,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ropczycach, 39-100 Ropczyce, ul. Przemysłowa 12,, sekretariat (pokój nr 11),.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany w ramach Kontraktu nr V projektu pn. Zapewnienie prawidłowej gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Ropczyce - etap I, nr POIS.01.01.00-00-026/08. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Spójności..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup fabrycznie nowego przewoźnego agregatu prądotwórczego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe parametry oraz wymogi dla przedmiotu zamówienia podane zostały w Opisie przedmiotu zamówienia (Specyfikacji Technicznej) stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.12.20.00-7, 34.22.33.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup fabrycznie nowej przewoźnej pompy do ścieków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe parametry oraz wymogi dla przedmiotu zamówienia podane zostały w Opisie przedmiotu zamówienia (Specyfikacji Technicznej) stanowiącym Załącznik nr 1b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.22.20-8, 34.14.42.13-4, 34.22.33.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup fabrycznie nowego samochodu do ciśnieniowego mycia kanalizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe parametry oraz wymogi dla przedmiotu zamówienia podane zostały w Opisie przedmiotu zamówienia (Specyfikacji Technicznej) stanowiącym Załącznik nr 1c do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.00-3, 34.11.40.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 140.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- Remont nawierzchni chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Ropczycko Sędziszowskiego z podziałem na zadania
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w szkołach z terenu Gminy Ropczyce
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łukowie
- Dostawa samochodu typu bus do przewozu do 9 osób łącznie z kierowcą.
- Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- ZWIĘKSZENIE POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA JEDNOSTEK JST NA TERENIE GMINY WIECZFNIA KOŚCIELNA
- Dostawa dwóch sztuk motopomp wraz z platformami transportowymi.
- "Dostawa sprzętu do GCK we Włostowie"
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.