To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-29
Bukowina Tatrzańska: Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania
w budynku Urzędu gminy w Bukowinie Tatrzańskiej
Numer ogłoszenia: 349238 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 287948 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy, ul. Długa 144, 34-530 Bukowina Tatrzańska, woj. małopolskie, tel. 018 20-77-202 w. 42, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu gminy w Bukowinie Tatrzańskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Gminy w Bukowinie Tatrzańskiej. Zakres obejmuje: - demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania i wykonanie nowej instalacji CO w pomieszczeniach Urzędu Gminy w Bukowinie Tatrzańskiej wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi i poprawkami malarskimi, oraz uruchomienie i regulacja po wykonaniu.Szczegółowy zakres prac został określony w projekcie instalacji CO, przedmiarze robót oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dopuszcza sią stosowane materiałów i urządzeń innych niż w projekcie ale równoważnych pod względem jakości i funkcjonalności.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
GREŃ JÓZEF PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE INSTAL GREŃ'
- Józefem Greń -Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe INSTAL GREŃ, Ul Walentego Krząszcza 22, 43-436 Górki Wielkie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 183536,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84257,77
Oferta z najniższą ceną: 84257,77 / Oferta z najwyższą ceną: 148313,93
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeń szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku szkoły.
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Budowa żłobka w Siennie
- Modernizacja sali gimnastycznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.