Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-04
Poznań: Wykonanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń melioracji podstawowych zlokalizowanych na obiekcie nr 3 - Wolsztyn
Numer ogłoszenia: 349243 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu , ul. Piekary 17, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6475221, faks 061 8525561.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń melioracji podstawowych zlokalizowanych na obiekcie nr 3 - Wolsztyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca konserwacja, eksploatacja i utrzymanie urządzeń melioracji podstawowych: WOLSZTYN: - budowle piętrzące - 32 szt. - pompownie - 3 szt. - zbiornik 1 szt. + doprowadzalnik - 1,647 km.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać poniższe warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 prawa zamówień publicznych, 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. Zaakceptują warunki realizacji zamówienia wynikające z projektu umowy (stanowiącej załącznik do SIWZ) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 6. Spełnią pozostałe wymogi SIWZ, złożą wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca złoży następujące dokumenty: 1. Ofertę (wg załącznika nr 1 do SIWZ), 2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych (wg załącznika nr 5 do SIWZ), 3. Aktualny dokument stanowiący podstawę prawną do prowadzenia przez oferenta działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Związki Spółek Wodnych bądź Spółki Wodne - wypis z rejestru Księgi Wodnej), 4. Upoważnienie do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy, o ile nie wynika ono z ww. dokumentów, 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. Wykaz wykonanych przez wykonawców w okresie ostatnich trzech lat bieżących konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń melioracji podstawowych (doświadczenie zawodowe), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykaz ww. robót wykonanych w tym okresie przez wykonawców lub osoby kierujące robotami w okresie ostatnich trzech lat (wg załącznika nr 3 do SIWZ), 7a. Dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane roboty, w tym wykonane dla zamawiającego zostały wykonane należycie (referencje), 8. Odpis uprawnień budowlanych osoby kierującej robotami, 9. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z opisem sposobu obliczania ceny oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt. I.1
Osoby upoważ. do kontaktu z wykonawcami:
Jerzy Haufa - Kier. Działu EUM-pok.304, tel.(061)64-75-205
i Ryszard Szczechura - starszy insp. ds. konserwacji-pok.302, tel.(061)64-75-234.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 08:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, tj. Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, ul. Piekary 17, pok. nr 201 - sekretariat (II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa samochodu terenowego typu PICK-UP , 5-cio osobowego, z napędem 4x4
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania: "Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania: Adaptacja strefy SPA na strefę Saun -1"
- Zakup samochodu BUS 8+1
- Zakup samochodu osobowego
- Zakup samochodu osobowo-ciężarowego 2+1
- Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu przeprowadzającego eksperyment medyczny -Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2207R Pisarowce-Nowotaniec polegająca na budowie chodnika wraz z budową kładki dla pieszych na potoku Pielnica.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem wymaganego prawem pozwolenia na budowę dla zadania "Budowa drogi dojazdowej na dz. 5478/20, 5561 i innych w Olkuszu (Zacisze-Biema)"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dot. przebudowy komunikacji wraz z sąsiadującymi pomieszczeniami Coll.Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu oraz w ramach prawa opcji sprawowanie nadzoru autorskiego
- Zaprojektowanie i wykonanie dróg na terenie miasta i gminy Gniewkowo
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Modernizacja gminnej infrastruktury edukacyjnej
więcej: Różne usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.