Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-07-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Siedlce: rozbudowa parteru na salę obsługi klienta oraz klimatyzacja poddasza i likwidacja barier architektonicznych w obiekcie O/ZUS w Siedlcach
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Siedlcach, do kontaktów: Jolanta Ignaciuk, ul. Browarna 12, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6401666, fax 025 6441090, e-mail: sie_zus_biuro@post.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa parteru na salę obsługi klienta oraz klimatyzacja poddasza i likwidacja barier architektonicznych w obiekcie O/ZUS w Siedlcach. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Rozbudowa parteru na salę obsługi klienta oraz klimatyzacja poddasza i likwidacja barier architektonicznych w obiekcie O/ZUS w Siedlcach zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: w obiekcie O/ZUS w Siedlcach ul. Browarna 12 08-110 Siedlce. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.55.00 - Instalacje średniego napięcia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.55.00 - Instalacje średniego napięcia Oryginalny kod CPV: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wykonanie robót w branżach: ogółnobudowlanej,sanitarnej i elektrycznej, wartość zamówienia powyżej 60 000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Wymagane wadium: 48 000. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: spełniają warunki art.22 ust1 w/w ustawy w ciągu ostatnich 5 lat,wykonali minim 1 zamówienie w obiekcie administracyjnym w kl.1220 w/g PKOB odpowiadające rodzajem w/w zamówieniu o wartści nie mniejszej niż 2500000zł posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min 500000zł zatrudnią osoby nadzoru posiadające uprawnienia wykonawcze do pełnienia samodzielnych funkcji techn.w specjalnościach budowlanej sanitarnej elektrycznej należące do właściwejIIB sami wykonają roboty budowlano konstrukcyjne posiadają ubezpieczenie od oc w na kwotę 500000 zł Ocena warunków:odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności informacja z KRK lub zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby informację zKRK w zakresie art.24 ust.1 pkt9 zaświadczenia z US oraz ZUS lub KRUS Ośw. o spełnianiu warunków art.22us1 w/w ustawy wykaz zrealizowanych zamówien , dokument stwierdzający ich należyte wykonanie wykaz pracowników nadzoru dokument stwierdzający uprawnienia ich uprawnienia informacja banku dokument ubezpieczeniowy, oświadczenie o wykonaniu siłami wlasnymi robót budowlano- konstrukcyjnych.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 30.08.2005, cena - 315. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.08.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 28.10.2005. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.08.2005, godzina 12:30, O/ZUS w Siedlcach ul. Browarna 12 08-110 Siedlce pok.236 (sala konferencyjna).
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 08.07.2005.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 w Siedlcach w ramach programu Modernizacja kompleksów sportowych Moje Boisko- ORLIK 2012 - Edycja 2024
- Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach.
- dostawa odczynników oraz dzierżawa analizatorów dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach
- Dostawa oraz wymiana dźwigu osobowego wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Przychodni SPZOZ w Siedlcach przy ul. Formińskego 14.
- Opracowanie projektu i budowa chodnika na ul. Bukietowej w miejscowości Stok Lacki
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Montaż dwóch wanien basenowych na ternie zewnętrznym Parku Wodnego w Tarnowskich Górach"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- Utworzenie gminnego żłobka w Tyczynie wraz z podpiwniczeniem przeznaczonym pod funkcję obiektu zbiorowej ochrony
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik",w tym budowa placu zabaw,obiekt. małej architek.,remont bud. szat.-sanitarn.,remont 2 boisk szkol.,zagospod. ter. ziel. przy SP nr 37,ul.Szpitalna nr9 w Łodzi
więcej: Toalety publiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.