Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-07
Częstochowa: Dostawa zabawek, gier, sprzętu sportowego oraz pomocy dydaktycznych do przedszkoli
Numer ogłoszenia: 349268 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Przyjaciół Szkół Katolickich , ul. Okólna 113, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3223384, faks 034 3223384.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spsk.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organizacja Pożytku Publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zabawek, gier, sprzętu sportowego oraz pomocy dydaktycznych do przedszkoli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zabawek, gier, sprzętu sportowego oraz pomocy dydaktycznych (Zabawki) do przedszkoli. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Przez oferty równoważne należy rozumieć oferty obejmujące Zabawki równoważne z Zabawkami opisanymi przez Zamawiającego w SIWZ pod względem, w szczególności: estetyki wykonania (m.in.: kolorystyka, kształt), rodzaju i jakości użytych do ich wykonania materiałów, ilości elementów (nie mniejsza niż podana przez Zamawiającego), wymiarów (tolerancja wymiarów: +/- 5%), właściwości dydaktycznych i rehabilitacyjnych oraz bezpieczeństwa ich użytkowania (wykonanie zabawek musi uwzględniać fakt istnienia zagrożeń wynikających z ich użytkowania przez dzieci w wieku przedszkolnym)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00 - Zabawki 37.52.40.00 - Gry 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonego z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2.1) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zamówienia, polegające na dostawie zabawek, gier, sprzętu sportowego lub pomocy dydaktycznych do przedszkoli, o wartości łącznej nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto; Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie następujących dokumentów złożonych wraz z ofertą: a) wykazu zamówień zawierającego wykonane zamówienia; b) dokumentów potwierdzających, że zamówienia wymienione w wykazie zamówień, o którym mowa w punkcie poprzednim, zostały wykonane z należytą starannością, wystawionych przez podmioty na rzecz których zamówienia zostały wykonane; c) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3.1) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonych z ofertą: a) polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; b) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy; Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie treści złożonych z ofertą, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnego zaświadczenia właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie treści oświadczeń i dokumentów złożonych z ofertą na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie następujących dokumentów złożonych wraz z ofertą: a) wykazu zamówień zawierającego wykonane zamówienia; b) dokumentów potwierdzających, że zamówienia wymienione w wykazie zamówień, o którym mowa w punkcie poprzednim, zostały wykonane z należytą starannością, wystawionych przez podmioty na rzecz których zamówienia zostały wykonane; c) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy. d) polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; e) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualnego zaświadczenia właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kjp2.pl/spsk.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odbierać także osobiście w siedzibie Zamawiającego w Górznie przy ul. Kościelnej 7 - Sekretariat w budynku Liceum Ogólnokształcącego w godzinach od 8:00 do 16:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Górznie przy ul. Kościelnej 7 - Sekretariat w budynku Liceum Ogólnokształcącego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej. Środki pochodzą z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, przekazane zostały przez Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego (nr projektu - WND-POKL.09.01.01-04-012/09). 2. Osoby upoważnione do kontaktów: Maria Kowalska - tel. 696 09 52 41, Piotr Paradowski - tel. 608 766 112. 3. Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.10.2009 roku o godzinie 11:05, w siedzibie Zamawiającego w Górznie przy ul. Kościelnej 7 - Sekretariat w budynku Liceum Ogólnokształcącego..
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- świadczenie usług psychologicznych i terapeutycznych na potrzeby realizacji projektu pn. Rozwiń skrzydła - 12 części.
- Prace modernizacyjne dot. projektu "Praktyczne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start - poprawa jakości kształcenia w szkołach zawodowych w Częstochowie" - IV części.
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: " Przebudowa DP 1029S na odc. Kłomnice - Bartkowice wraz z budową chodnika i dwodnieniem, gm. Kłomnice".
- Sporządzanie opinii kominiarskich,w tym spr.stanu technicznego przew.kominowych dym.,spalin. i went. w wolnych lokalach zlok.w bud. stan. zasób kom. aminy zarz.i admin. przez ZGM TBS Sp. z o.o.
- Remont pomieszczeń 137,138, wymiana drzwi korytarzowych do pom. 134, 135 oraz remont 2 toalet na 1 piętrze w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie, przy ul. Waszyngtona 4/8-segment C
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 4 "TĘCZOWE" W RAMACH PROJEKTU "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni językowych na potrzeby szkół podstawowych w Gminie Puck w związku z realizacją projektu.
- Dostosowanie pomieszczeń na potrzeby publicznego żłobka w ramach programu Maluch+ 2022-2029
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca"
więcej: Zabawki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.