eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GarwolinUdzielenie kredytu długoterminowego do łącznej kwoty 1 747 947,00 zł dla Miasta Garwolin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-23

Ogłoszenie nr 349272 - 2016 z dnia 2016-11-23 r.

Garwolin: Udzielenie kredytu długoterminowego do łącznej kwoty 1 747 947,00 zł dla Miasta Garwolin
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 319279 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Garwolin, krajowy numer identyfikacyjny 52477200000, ul. ul. Staszica  15, 08400   Garwolin, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 025 7864242, 6843423, faks 025 684 34 66, e-mail umg@garwolin.pl
Adres strony internetowej (URL): http://umgarwolin.bip.e-zeto.eu/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu długoterminowego do łącznej kwoty 1 747 947,00 zł dla Miasta Garwolin

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WF.271.1.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego do łącznej kwoty 1 747 947,00 zł dla Miasta Garwolin z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. 2. Spłata kredytu nastąpi do dnia 31 grudnia 2030 r w tym okres karencji w spłacie kapitału do dnia 30 stycznia 2017 r. 3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 3.1. waluta kredytu: złoty polski 3.2. spłata kapitału - w okresach miesięcznych, na koniec okresu rozliczeniowego, na podstawie informacji przekazanej przez Bank. Dopuszcza się wstępne informowanie przez Bank, np. w drodze fax-u, w terminie 7 dni przed datą płatności rat kapitałowych 3.3. bank nalicza odsetki od wykorzystanej kwoty kredytu w okresach miesięcznych, według stóp procentowych obowiązujących w trakcie trwania umowy począwszy od dnia wypłaty kredytu do dnia poprzedzającego dzień spłaty kolejnej raty kredytu. Odsetki od kredytu podlegają spłacie w terminach miesięcznych do ostatniego dnia każdego miesiąca, począwszy od 31 stycznia 2017 r. Odsetki płatne na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Bank. Dopuszcza się wstępne informowanie przez Bank np. w drodze fax-u, w terminie 7 dni przed datą płatności odsetek, 3.4. w przypadku, gdy termin spłaty raty kredytu czy odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, Zamawiający dokona wymaganej spłaty raty kredytu w dniu roboczym poprzedzającym dzień wolny od pracy wg § 4 ust. 4 umowy. 3.5. oprocentowanie - według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku:- stopa bazowa: WIBOR 3M oznaczająca notowaną na warszawskim rynku międzybankowym stopę procentową dla depozytów 3 - miesięcznych, wg notowania na dwa dni poprzedzające rozpoczęcie pierwszego, kolejnych i ostatniego okresu obrachunkowego, za jaki należne odsetki od kredytu są naliczane i spłacane. Stawka referencyjna ma charakter zmienny w umownym okresie kredytowania. W przypadku, gdy w danym dniu nie ustalono notowań stawki WIBOR 3M, obowiązuje stawka WIBOR 3M z dnia poprzedzającego, w którym było ostatnie notowanie stawki WIBOR 3M dla kredytu w walucie polskiej. 3.6. stała marża banku dla całego okresu kredytowania, 3.7. oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 3M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia, 3.8. kredyt będzie dostępny najpóźniej w dniu następnym po dniu podpisania umowy, zgodnie z zapisami istotnych postanowień umowy 3.9. w przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy (zastrzeżenie o możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów). O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę - Bank, 3.10. prowizja, w razie jej ustalenia, od udzielonego kredytu - płatna będzie jednorazowo w dniu wypłaty kredytu. Kredyt będzie zabezpieczony w formie weksla in blanco bez protestu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT514060.00
WalutaPLN (złoty polski)


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Spółdzielczy w Garwolinie,  kredyty@bsgarwolin.com.pl ,  ul. Kościuszki 24,  08-400,  Garwolin,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 361061,09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 361061,09
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 405827,54
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.