Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-23
Ogłoszenie nr 349295 - 2016 z dnia 2016-11-23 r.
Władysławowo: Sukcesywna dostawa polielektrolitu do wspomagania odwadniania i/lub zagęszczania osadu.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Wodno-Ściekowa "Swarzewo", krajowy numer identyfikacyjny
88803700000, ul.
ul. Władysławowska
84,
84120
Władysławowo, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 741 508, e-mail
, faks
586 741 569.
Adres strony internetowej (URL): www.sws-swarzewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Wodno - Ściekowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.sws-swarzewo.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.sws-swarzewo.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Zamawiający wprowadza, jako obowiązującą w toku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia - formę pisemną (z zastrzeżeniami wskazanymi w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Wykonawca może złożyć ofertę za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca Adres: Spółka Wodno - Ściekowa "SWARZEWO" w Swarzewie ul. Władysławowska 84, 84 - 120 Władysławowo
Adres:
ul. Władysławowska 84, 84 - 120 Władysławowo
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa polielektrolitu do wspomagania odwadniania i/lub zagęszczania osadu.
Numer referencyjny: POL/01/11/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia składa się z trzech części. CZĘŚĆ I Przedmiotem zamówienia części I jest sukcesywna dostawa polielektrolitu do wspomagania odwadniania osadu pofermentacyjnego w wirówce dekantacyjnej AlfaLaval ALDEC 75. Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia przewidziana do zakupu przez zamawiającego w ciągu 36 miesięcy od daty zawarcia umowy to 35.000,00 kg. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu dostaw. Podaną powyżej ilość należy traktować jako maksymalną w ciągu trzech lat. Ilość osadu pofermentacyjnego produkowanego w oczyszczalni eksploatowanej przez Spółkę Wodno-Ściekową "Swarzewo" wynosi około 1400 Mg s.m. osadu/rok. Osad ma stężenie 3 %÷4 % suchej masy i poddawany jest wirowaniu do odwodnienia nie mniejszego niż (20 % s.m. osadu) Warunkiem dopuszczenia oferty do przetargu jest zaoferowanie polielektrolitu, który umożliwi odwodnienie minimum 300 kg s.m osadu/h w urządzeniu AlfaLaval ALDEC 75, przy maksymalnym uwodnieniu 80 %, pracującym w oczyszczalni ścieków w Swarzewie. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy przeprowadzić testy w skali technicznej na dobór polielektrolitu do odwodnienia osadu pofermentacyjnego w wirówce typu AlfaLaval ALDEC 75. W/w test należy przeprowadzić w taki sposób, aby Wykonawca mógł wypełnić załączony do niniejszej SIWZ formularz stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. Protokół ten musi być bezwzględnie potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego - kierownika laboratorium oczyszczalni ścieków w Swarzewie i załączony do oferty. Testy można przeprowadzić do 20.12.2016 r. Powiadomienie o testach należy zgłaszać z 3 dniowym wyprzedzeniem. CZĘŚĆ II Przedmiotem zamówienia części II jest sukcesywna dostawa polielektrolitu do wspomagania zagęszczania osadu nadmiernego w zagęszczarce taśmowej EMO OMEGA 20THC. Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia przewidziana do zakupu przez zamawiającego w ciągu 36 miesięcy od daty zawarcia umowy to 30.000,00 kg. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu dostawy. Podaną powyżej ilość należy traktować jako maksymalną w ciągu trzech lat. Ilość osadu nadmiernego produkowanego w oczyszczalni eksploatowanej przez Spółkę Wodno-Ściekową "Swarzewo" wynosi około 1000 Mg s.m. osadu/rok. Osad ma stężenie 3%÷4% suchej masy i poddawany jest zagęszczaniu do stężenia nie mniejszego niż (5 % s.m. osadu) W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy przeprowadzić testy w skali technicznej na dobór polielektrolitu do odwodnienia osadu nadmiernego w zagęszczarce typu EMO OMEGA 20THC. W/w test należy przeprowadzić w taki sposób, aby Wykonawca mógł wypełnić załączony do niniejszej SIWZ formularz stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. Protokół ten musi być bezwzględnie potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego - kierownika laboratorium oczyszczalni ścieków w Swarzewie i załączony do oferty. Testy można przeprowadzić do 20.12.2016 r. Powiadomienie o testach należy zgłaszać z 3 dniowym wyprzedzeniem. CZĘŚĆ III Przedmiotem zamówienia części III jest sukcesywna dostawa polielektrolitu do wspomagania odwadniania osadu nadmiernego z oczyszczalni ścieków w Juracie na prasie taśmowej typu Andritz VS 15IP. Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia przewidziana do zakupu przez zamawiającego w ciągu 36 miesięcy od daty zawarcia umowy to 6.000,00 kg. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu dostawy. Podaną powyżej ilość należy traktować jako maksymalną w ciągu trzech lat. Ilość osadu nadmiernego produkowanego w oczyszczalni w Juracie eksploatowanej przez Spółkę Wodno-Ściekową "Swarzewo" wynosi około 200 Mg s.m. osadu/rok. Osad ma stężenie 3%÷4% suchej masy i poddawany jest zagęszczaniu do stężenia nie mniejszego niż (12 % s.m. osadu) W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy przeprowadzić testy w skali technicznej na dobór polielektrolitu do odwodnienia osadu nadmiernego na prasie taśmowej typu Andritz VS15IP. W/w test należy przeprowadzić w taki sposób, aby Wykonawca mógł wypełnić załączony do niniejszej SIWZ formularz stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ. Protokół ten musi być bezwzględnie potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego - kierownika laboratorium oczyszczalni ścieków w Swarzewie i załączony do oferty. Testy można przeprowadzić do 20.12.2016 r. Powiadomienie o testach należy zgłaszać z 3 dniowym wyprzedzeniem. Część opisowa Kod CPV: 24.32.70.00 - Różne organiczne substancje chemiczne Różne organiczne substancje chemiczne Wymagania stawiane Wykonawcy: ? Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. ? Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, ? Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. ? Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. ? Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z warunkami zawartymi we WZORZE UMOWY (Rozdział IX. SIWZ).
II.5) Główny kod CPV: 24327000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 36
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje warunku w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika z odrębnych przepisów.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje warunku w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych. Treść wymaganego oświadczenia Zamawiający przekazuje na załączniku numer 3 do SIWZ. UWAGA : a) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów wskazanych w pkt.1)i pkt.2) , jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych , w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014r. poz.1114 oraz z 2016 r. poz.352). b) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów o których mowa w pkt.1) i pkt.2) w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych , Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty. Zamawiający zażąda (w terminie wskazanym w wezwaniu, przez Zamawiającego) od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. c) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów o których mowa w pkt.1) i pkt.2), które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Dodatkowo Wykonawcy winni złożyć: a. FORMULARZ OFERTY. Treść wymaganego formularza oferty Zamawiający przekazuje na załączniku numer 1 do SIWZ. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin płatności | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania w następujących przypadkach: Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub w zakresie podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie. zmiany w trakcie obowiązywania umowy stawek podatku VAT, przepisów prawa i/lub norm, których zastosowanie jest niezbędne dla wykonywanego przedmiotu Umowy, rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy. Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy (za wyjątkiem przypadku określonego w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych) może nastąpić w wysokości nie wyższej niż 20 % (słownie: dwadzieścia procent) ceny brutto złożonej oferty w dniu ........... 2016 r. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Sukcesywną dostawę polielektrolitu do wspomagania odwadniania i/lub zagęszczania osadu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ I
Przedmiotem zamówienia części I jest sukcesywna dostawa polielektrolitu do wspomagania odwadniania osadu pofermentacyjnego w wirówce dekantacyjnej AlfaLaval ALDEC 75.
Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia przewidziana do zakupu przez zamawiającego w ciągu 36 miesięcy od daty zawarcia umowy to 35.000,00 kg.
Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu dostaw. Podaną powyżej ilość należy traktować jako maksymalną w ciągu trzech lat.
Ilość osadu pofermentacyjnego produkowanego w oczyszczalni eksploatowanej przez Spółkę Wodno-Ściekową "Swarzewo" wynosi około 1400 Mg s.m. osadu/rok. Osad ma stężenie 3 %÷4 % suchej masy i poddawany jest wirowaniu do odwodnienia nie mniejszego niż (20 % s.m. osadu)
Warunkiem dopuszczenia oferty do przetargu jest zaoferowanie polielektrolitu, który umożliwi odwodnienie minimum 300 kg s.m osadu/h w urządzeniu AlfaLaval ALDEC 75, przy maksymalnym uwodnieniu 80 %, pracującym w oczyszczalni ścieków w Swarzewie.
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy przeprowadzić testy w skali technicznej na dobór polielektrolitu do odwodnienia osadu pofermentacyjnego w wirówce typu AlfaLaval ALDEC 75. W/w test należy przeprowadzić w taki sposób, aby Wykonawca mógł wypełnić załączony do niniejszej SIWZ formularz stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. Protokół ten musi być bezwzględnie potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego - kierownika laboratorium oczyszczalni ścieków w Swarzewie i załączony do oferty.
Testy można przeprowadzić do 20.12.2016 r. Powiadomienie o testach należy zgłaszać z 3 dniowym wyprzedzeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24327000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Termin płatności | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Sukcesywną dostawę polielektrolitu do wspomagania odwadniania i/lub zagęszczania osadu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ II
Przedmiotem zamówienia części II jest sukcesywna dostawa polielektrolitu do wspomagania zagęszczania osadu nadmiernego w zagęszczarce taśmowej EMO OMEGA 20THC.
Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia przewidziana do zakupu przez zamawiającego w ciągu 36 miesięcy od daty zawarcia umowy to 30.000,00 kg.
Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu dostawy. Podaną powyżej ilość należy traktować jako maksymalną w ciągu trzech lat.
Ilość osadu nadmiernego produkowanego w oczyszczalni eksploatowanej przez Spółkę Wodno-Ściekową "Swarzewo" wynosi około 1000 Mg s.m. osadu/rok. Osad ma stężenie 3%÷4% suchej masy i poddawany jest zagęszczaniu do stężenia nie mniejszego niż (5 % s.m. osadu)
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy przeprowadzić testy w skali technicznej na dobór polielektrolitu do odwodnienia osadu nadmiernego w zagęszczarce typu EMO OMEGA 20THC. W/w test należy przeprowadzić w taki sposób, aby Wykonawca mógł wypełnić załączony do niniejszej SIWZ formularz stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. Protokół ten musi być bezwzględnie potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego - kierownika laboratorium oczyszczalni ścieków w Swarzewie i załączony do oferty.
Testy można przeprowadzić do 20.12.2016 r. Powiadomienie o testach należy zgłaszać z 3 dniowym wyprzedzeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24327000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin płatności | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Sukcesywną dostawę polielektrolitu do wspomagania odwadniania i/lub zagęszczania osadu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ III
Przedmiotem zamówienia części III jest sukcesywna dostawa polielektrolitu do wspomagania odwadniania osadu nadmiernego z oczyszczalni ścieków w Juracie na prasie taśmowej typu Andritz VS 15IP.
Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia przewidziana do zakupu przez zamawiającego w ciągu 36 miesięcy od daty zawarcia umowy to 6.000,00 kg.
Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu dostawy. Podaną powyżej ilość należy traktować jako maksymalną w ciągu trzech lat.
Ilość osadu nadmiernego produkowanego w oczyszczalni w Juracie eksploatowanej przez Spółkę Wodno-Ściekową "Swarzewo" wynosi około 200 Mg s.m. osadu/rok. Osad ma stężenie 3%÷4% suchej masy i poddawany jest zagęszczaniu do stężenia nie mniejszego niż (12 % s.m. osadu)
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy przeprowadzić testy w skali technicznej na dobór polielektrolitu do odwodnienia osadu nadmiernego na prasie taśmowej typu Andritz VS15IP. W/w test należy przeprowadzić w taki sposób, aby Wykonawca mógł wypełnić załączony do niniejszej SIWZ formularz stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ. Protokół ten musi być bezwzględnie potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego - kierownika laboratorium oczyszczalni ścieków w Swarzewie i załączony do oferty.
Testy można przeprowadzić do 20.12.2016 r. Powiadomienie o testach należy zgłaszać z 3 dniowym wyprzedzeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24327000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin płatności | 40 |
INNE PRZETARGI Z WŁADYSŁAWOWA
- Sukcesywne dostawy nabiału do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenu Gminy Władysławowo obsługiwanych przez "ABRUKO PLUS" Sp. z o. o.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych różnych do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
więcej: przetargi w Władysławowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.