Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-07
Szczecin: OS/ZP/105/09 - remont II piętra budynku CD Kliniki Psychiatrii SPSK Nr 1 PAM
Numer ogłoszenia: 349308 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM , ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4253008, faks 091 4253001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.szn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OS/ZP/105/09 - remont II piętra budynku CD Kliniki Psychiatrii SPSK Nr 1 PAM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont II piętra budynku CD Kliniki Psychiatrii SPSK NR 1 PAM w Szczecinie przy ul. Broniewskiego 26. 2. Zakres prac określony jest w projekcie budowlanym stanowiącym niżej wymienione załączniki do SIWZ: - Załącznik nr 5 - projekt budowlany spis treści - Załącznik nr 6 - aneks 1 do projektu budowlanego - Załącznik nr 7 - projekt budowlany opis techniczny architektura, konstrukcja - Załącznik nr 8 - Specyfikacja Technicznego Wykonania i Odbioru Robót ogólnobudowlanych - Załącznik nr 9 - przedmiar robót ogólnobudowlanych - Załącznik nr 10 - rys Rzut II piętra - ściany likwidowane - Załącznik nr 11 - rys nadproża stalowe - Załącznik nr 12 - rys Rzut II piętra - inwentaryzacja - Załącznik nr 13 - rys Rzut II piętra - projekt - Załącznik nr 14 - rys Rzut II piętra - ściany likwidowane - Załącznik nr 15 - rys zestawienie stolarki okiennej PCV - Załącznik nr 16 - rys zestawienie stolarki drzwiowej drewnianej - Załącznik nr 17 - rys zestawienie stolarki drzwiowej aluminiowej 1 - Załącznik nr 18 - rys zestawienie krat do stolarki okiennej - Załącznik nr 19 - rys Rzut II piętra - projekt kolorystyka - Załącznik nr 20 - Specyfikacja Technicznego Wykonania i Odbioru Robót elektrycznych - Załącznik nr 21 - przedmiar robót elektrycznych - Załącznik nr 22 - projekt budowlany opis techniczny instalacje elektryczne - Załącznik nr 23 - projekt budowlany opis techniczny instalacje SAP - Załącznik nr 24 - rys automatyczna sygnalizacja pożaru - plan - Załącznik nr 25 - rys Rzut II piętra - oświetlenie - Załącznik nr 26 - rys Rzut II piętra - gniazdka + zasilanie urządzeń - Załącznik nr 27 - rys Rzut II piętra - schemat główny - Załącznik nr 28 - Specyfikacja Technicznego Wykonania i Odbioru Robót sanitarnych - strona tytułowa - Załącznik nr 29 - Specyfikacja Technicznego Wykonania i Odbioru Robót sanitarnych - Załącznik nr 30 - przedmiar robót sanitarnych - Załącznik nr 31 - projekt budowlany opis techniczny instalacje sanitarne - strona tytułowa - Załącznik nr 32 - projekt budowlany opis techniczny instalacje sanitarne - Załącznik nr 33 - rys Rzut II piętra - instalacji wod - kan - Załącznik nr 34 - rys Rzut II piętra - instalacji grzewcza i wentylacja - Załącznik nr 35 - rozwinięcie instalacji c.o. - Załącznik nr 36 - rozwinięcie instalacji wod - kan 3. Wykonawca składa ofertę ryczałtową obejmującą wykonanie wszystkich niezbędnych prac remontowych.. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia dodatkowego w przypadku konieczności wykonania prac dodatkowych. 4. Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający wyznaczy termin wizji lokalnej obiektu. 5. Terminy i warunki płatności, gwarancji oraz wysokość kar umownych określone są w Rozdziale IV SIWZ - projekt umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, nie wykluczeni na postawie art. 24 oraz spełniający warunki zawarte w art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych to jest tacy którzy: 1. złożą oświadczenie na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. potwierdzą oświadczenie wymienione w pkt. 1 nw. dokumentami, złożonymi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z późniejszymi zmianami: 2.1. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy PZP Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2 w celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanych robót budowlanych (min. 2) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty (od dnia ........ do dnia .......) i miejsca wykonania - Załącznik Nr 4 do SIWZ. Za prace odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna prace spełniające następujące warunki: wykonanie remontu pomieszczeń obejmującego prace budowlane, sanitarne i elektryczne o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł. Zamawiający wymaga aby ww. warunek potwierdzony był w wykazie wykonanych robót budowlanych (pkt 2.2 a) lub dokumentach potwierdzających należyte wykonanie prac (pkt 2.2.b) b) dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w wykazie wykonanych robót budowlanych, wykonane zostały należycie. c) Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Najpóźniej w terminie 4 dni przed datą podpisania umowy Zamawiający wezwie Wykonawcę do dostarczenia umów zawartych z podwykonawcami wraz z dokumentacją obejmującą zakres rzeczowy i finansowy prac oddawanych do wykonania podwykonawcy (zgodnie z art. 6471 §2 i § 3 kodeksu cywilnego). Nie dostarczenie przez Wykonawcę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego umów z podwykonawcami powodować będzie cofnięcie zgody Zamawiającego na powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom. 2.3 w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2.1 a), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu potwierdzającego, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww. dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 3. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów o których mowa w pkt 2 wtedy, gdy złożone przez Wykonawcę kopie dokumentów będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości co do ich prawdziwości. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone w ofercie wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, lub którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert 6. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy PZP..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: określone w pkt III.2).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.szn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: agatar@sci.pam.szczecin.pl
Dział Techniczny SPSK Nr 1 PAM
ul. Unii Lubelskiej 1
71 - 252 Szczecin
CENA: 130,00 zł netto + podatek VAT.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora SPSK Nr 1 PAM ul. Unii Lubelskiej 1 71-252 Szczecin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej budynków położonych przy ul. E. Gierczak 58,59 w Szczecinie
- Świadczenie usług naprawy samochodów służbowych będących w dyspozycji Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie
- Na wykonanie obowiązkowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych i urządzeń Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie w latach 2025-2026 nr 2
- "Dostawę ciągnika rolniczego uniwersalnego do nauki jazdy kat. T"
- USŁUGA SKŁADU I DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I INFORMACYJNYCH DLA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE
- Wykonanie remontu komunalnego lokalu mieszkalnego przy ul. Małkowskiego 22 m 12 w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz wodno-kanalizacyjnej w budynku WOMP w Kielcach
- Rozbudowa, modernizacja na potrzeby opieki długoterminowej PCM S.A. w Prudniku i ZOL-u w Głogówku w formule zaprojektuj i wybuduj - 2 zadania częściowe
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Głogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla niepełnosprawnych - Wymiana windy
- Remont sali dydaktycznej A w budynku dydaktycznym w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennym w Kulach
- Wykonanie robót budowlanych na SOR w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja i doposażenie SOR oraz współpracujących pracowni diagnostycznych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.