Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-07
Busko-Zdrój: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych oraz środków do mycia i ochrony skóry pacjenta do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju odpowiednio według kodu CPV 33141110-4 i 33700000-7.
Numer ogłoszenia: 349322 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3782401, faks 041 3782768.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.busko.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych oraz środków do mycia i ochrony skóry pacjenta do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju odpowiednio według kodu CPV 33141110-4 i 33700000-7..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych oraz środków do mycia i ochrony skóry pacjenta do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju odpowiednio według kodu CPV 33141110-4 i 33700000-7. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 14.000 Euro..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeśli załączy do oferty przetargowej podpisane Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; załącznik nr 11. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków wymaganych jeśli Wykonawca załączy do oferty przetargowej referencje z podaniem wartości wykonanych dostaw związanych z przedmiotem zamówienia nie mniejszej niż: Załącznik nr 1 - 9.000,00 pln brutto; Załącznik nr 2 - 39.000,00 pln brutto; Załącznik nr 3a - 1.200,00 pln brutto; Załącznik nr 3b - 9.000,00 pln brutto; Załącznik nr 3c - 1.500,00 pln brutto; Załącznik nr 3d - 21.000,00 pln brutto; Załącznik nr 4 - 7.000,00 pln brutto; Załącznik nr 5 - 76.000,00 pln brutto; Załącznik nr 5a - 68.000,00 pln brutto; Załącznik nr 6 - 26.000,00 pln brutto; Załącznik nr 7 - 6.000,00 pln brutto; Załącznik nr 8 - 10.000,00 pln brutto; Załącznik nr 9 - 1.000,00 pln brutto; oraz daty i miejsca ich wykonania wraz z zapisem, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tych warunków jeśli załączy do oferty przetargowej co najmniej 3 tego typu referencje. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji referencji przestawionych przez Wykonawcę w zakresie wykonanego przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia ich rzetelności. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania referencji o wartości mniejszej niż: Załącznik nr 1 - 9.000,00 pln brutto; Załącznik nr 2 - 39.000,00 pln brutto; Załącznik nr 3a - 1.200,00 pln brutto; Załącznik nr 3b - 9.000,00 pln brutto; Załącznik nr 3c - 1.500,00 pln brutto; Załącznik nr 3d - 21.000,00 pln brutto; Załącznik nr 4 - 7.000,00 pln brutto; Załącznik nr 5 - 76.000,00 pln brutto; Załącznik nr 5a - 68.000,00 pln brutto; Załącznik nr 6 - 26.000,00 pln brutto; Załącznik nr 7 - 6.000,00 pln brutto; Załącznik nr 8 - 10.000,00 pln brutto; Załącznik nr 9 - 1.000,00 pln brutto; jeżeli zostaną one wystawione przez tego samego Odbiorcę dla Wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat i będą dotyczyły przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania referencji od kilku różnych Odbiorców o wartości mniejszej niż wymagane przez Zamawiającego, takie referencje będą traktowane jako brak ich złożenia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późń. zm.)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , ważną w dniu złożenia oferty. d) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że dostawy te lub usługi zostały wykonane należycie. e) Próbki materiałów 1 szt. każdej pozycji: A) próbki w oryginalnych opakowaniach handlowych; B) etykieta sprzedażowa w języku polskim z wyszczególnieniem oferowanych produktów. f) Zaświadczeń podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: A) Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i do używania - zgodnie z ustawa z dnia 20.04.2004 r. O wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.); B) Zamawiający wymaga dołączenia do oferty deklaracji zgodności (wraz załącznikiem identyfikującym każdy oferowany produkt) wszystkich produktów z katalogiem produktów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.busko.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Bohaterów Warszawy 67
28 - 100 Busko - Zdrój
woj. świętokrzyskie
strona: www.zoz.busko.com.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Zamawiającego lub przesłać na adres: Zespół Opieki Zdrowotnej 28 - 100 Busko-Zdrój ul. Bohaterów Warszawy 67. Decyduje data i godzina wpływu do Zamawiającego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 14.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 14.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opaski gipsowe i podkłady gipsowe - 3a.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 14.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60.00
- 2. Ocena jakościowa - 40.00
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opaski gipsowe i podkłady gipsowe 3b.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 14.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60.00
- 2. Ocena jakosciowa - 40.00
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opaski gipsowe i podkłady gipsowe - 3c.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 14.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60.00
- 2. Ocena jakościowa - 40.00
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Opaski gipsowe i podkłady gipsowe - 3d.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 14.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60.00
- 2. Ocena jakościowa - 40.00
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Opatrunki specjalistyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 14.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Materiały opatrunkowe jałowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 14.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Materiały opatrunkowe jałowe - 5a.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 14.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Folie chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 14.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Opatrunki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 14.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Podkłady i podpaski.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 14.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Środki do mycia i ochrony skory pacjenta.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 14.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- "Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju"
- "Prace remontowo- modernizacyjne przy I Liceum Ogólnokształcącym w Busku-Zdroju wraz z utwardzeniem terenu"
- "Opracowanie dokumentacji technicznej dotyczącej rozbudowy Zespołu Placówek Oświatowych w Dobrowodzie"
- "Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju"
- Dostawa paliw płynnych dla MPGK Sp. z o.o. w Busku - Zdroju na 2025 rok
- "Zakup materiałów informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją Projektu Nr FEPW.02.02-IW.01-0003/23"
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Środków opatrunkowych dla pacjentów z Epidermolysis Bullosa - pęcherzowe oddzielanie się naskórka
- Dostawa materiałów opatrunkowych i siatek chirurgicznych w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i innych materiałów do pielęgnacji pacjentów
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
- Dostawa produktów leczniczych, opatrunków, materiałów i wyrobów medycznych.
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.