Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-04
Wrocław: DOSTAWA NOWEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA BIBLIOTEKI UNIWERSYTECKIEJ - ZADANIA -postępowanie nr 94/D/2008
Numer ogłoszenia: 349357 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA NOWEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA BIBLIOTEKI UNIWERSYTECKIEJ - ZADANIA -postępowanie nr 94/D/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) ZADANIE NR 1 dostawa (wraz instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem i konfiguracją) nowego sprzętu komputerowego - nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID), Pakiet oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR) - dla Biblioteki Uniwersyteckiej. Szczegółowe zestawienie asortymentowo-ilościowe znajduje się w ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 3a do SIWZ. b) ZADANIE NR 2 dostawa (wraz instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem i konfiguracją) nowego sprzętu komputerowego - Wysokowydajny, automatyczny skaner do mikrofilmów zwojowych 16 i 35 mm, oprogramowanie - dla Biblioteki Uniwersyteckiej. Szczegółowe zestawienie asortymentowo-ilościowe znajduje się w ZAŁĄCZNIKU NR 2b do SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 3b do SIWZ. c) ZADANIE NR 3 dostawa (wraz instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem i konfiguracją) nowego sprzętu komputerowego - serwer komputerowy, dyski twarde - dla Biblioteki Uniwersyteckiej. Szczegółowe zestawienie asortymentowo-ilościowe znajduje się w ZAŁĄCZNIKU NR 2c do SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 3b do SIWZ. d) ZADANIE NR 4 dostawa (wraz instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem i konfiguracją) nowego sprzętu komputerowego - zestawy komputerowe, skaner, drukarka laserowa, przenośne dyski twarde, zasilacz awaryjny, router z AP, pendrive, pakiety biurowe - dla Biblioteki Uniwersyteckiej. Szczegółowe zestawienie asortymentowo-ilościowe znajduje się w ZAŁĄCZNIKU NR 2d do SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 3b do SIWZ. e) ZADANIE NR 5 dostawa (wraz instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem i konfiguracją) nowego sprzętu komputerowego - zestawy komputerowe, monitory LCD, laptop, skaner, drukarka, tablet graficzny - dla Biblioteki Uniwersyteckiej. Szczegółowe zestawienie asortymentowo-ilościowe znajduje się w ZAŁĄCZNIKU NR 2e do SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 3c do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 48.31.30.00 - Pakiety oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR) 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 48.31.80.00 - Pakiety oprogramowania do skanowania 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 48.82.00.00 - Serwery 30.23.31.32 - Napędy dyskowe 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.31.80 - Urządzenia z pamięcią flash 48.92.00.00 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.32.00 - Komputer tablet .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ UPRAWNIEŃ DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI OBJĘTYCH NINIEJSZYM ZAMÓWIENIEM ORAZ NIEPODLEGANIE WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA NA PODSTAWIE ART. 24 UPZP. 2. POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ NIEZBĘDNEJ WIEDZY I DOŚWIADCZENIA, tj. wykazanie się w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia) co najmniej jedną dostawą podobną, stanowiącą przedmiot zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawa ta została wykonana należycie. UWAGA: WARUNEK NALEŻY SPEŁNIĆ DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI Z OSOBNA. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonej oferty. Niespełnienie, chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnione. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 uPzp - Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 pkt 4 uPzp - Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. WYKAZ wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 5. Dokumenty potwierdzające, że dostawa została wykonana należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) bezpłatnie z oficjalnej strony Zamawiającego; 2) osobiście w siedzibie Biura Zamówień Publicznych (30 zł), na wcześniejsze złożone zamówienie; 3) na pisemny wniosek, za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Biura Zamówień Publicznych UWr ul. Kuźnicza 49/55 50-138 Wrocław I piętro, pokój 100.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt badawczy-rozwojowy nr R 17 0002 04 (nr uniwersytecki 4162/PBR/BU/08), Projekt badawczy-rozwojowy nr R 17 007 02 (nr uniwersytecki 4003/PBR/BU/07).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA NOWEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA BIBLIOTEKI UNIWERSYTECKIEJ - zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 dostawa (wraz instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem i konfiguracją) nowego sprzętu komputerowego - nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID), Pakiet oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR) - dla Biblioteki Uniwersyteckiej. Szczegółowe zestawienie asortymentowo-ilościowe znajduje się w ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 3a do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41-1, 48.31.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA NOWEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA BIBLIOTEKI UNIWERSYTECKIEJ - zadanie nr 2..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2 dostawa (wraz instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem i konfiguracją) nowego sprzętu komputerowego - Wysokowydajny, automatyczny skaner do mikrofilmów zwojowych 16 i 35 mm, oprogramowanie - dla Biblioteki Uniwersyteckiej. Szczegółowe zestawienie asortymentowo-ilościowe znajduje się w ZAŁĄCZNIKU NR 2b do SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 3b do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0, 48.31.80.00-0, 48.31.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA NOWEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA BIBLIOTEKI UNIWERSYTECKIEJ - zadanie nr 3..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 3 dostawa (wraz instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem i konfiguracją) nowego sprzętu komputerowego - serwer komputerowy, dyski twarde - dla Biblioteki Uniwersyteckiej. Szczegółowe zestawienie asortymentowo-ilościowe znajduje się w ZAŁĄCZNIKU NR 2c do SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 3b do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.23.31.32-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DOSTAWA NOWEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA BIBLIOTEKI UNIWERSYTECKIEJ - zadanie nr 4..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 4 dostawa (wraz instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem i konfiguracją) nowego sprzętu komputerowego - zestawy komputerowe, skaner, drukarka laserowa, przenośne dyski twarde, zasilacz awaryjny, router z AP, pendrive, pakiety biurowe - dla Biblioteki Uniwersyteckiej. Szczegółowe zestawienie asortymentowo-ilościowe znajduje się w ZAŁĄCZNIKU NR 2d do SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 3b do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.23.21.10-8, 35.10.00.00-5, 32.42.00.00-3, 30.23.31.80-6, 48.92.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: DOSTAWA NOWEGO SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA BIBLIOTEKI UNIWERSYTECKIEJ - zadanie nr 5..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 5 dostawa (wraz instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem i konfiguracją) nowego sprzętu komputerowego - zestawy komputerowe, monitory LCD, laptop, skaner, drukarka, tablet graficzny - dla Biblioteki Uniwersyteckiej. Szczegółowe zestawienie asortymentowo-ilościowe znajduje się w ZAŁĄCZNIKU NR 2e do SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 3c do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 30.23.21.10-8, 30.21.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-266/2024 Dostawa uchwytu do rozciągania w mikroskopie TEM dla Katedry Obróbki Plastycznej, Spawalnictwa i Metrologii Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Montaż i konserwacja wybranych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z realizacją zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Wrocławia
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- WM/SZP/TP/96/2024/G_Wymiana instalacji WLZ i ADM w budynkach wielorodzinnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy drobiu oraz produktów wieprzowych do Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu oraz Oddziału Zewnętrznego w Oleśnicy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa oraz instalacja sprzętu sieciowego i oprogramowania umożliwiającego budowę i obsługę sieci SD-WAN w Centrali i w Sekcjach Zamiejscowych KOWR
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Długołęka - część pierwsza
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.