Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-20
Warszawa: Przetarg nieograniczony na konserwację instalacji sanitarnych i urządzeń oraz budynku i posesji Izby Celnej w Warszawie przy ul. Erazma Ciołka 14A w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 34940 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Warszawie, Erazma Ciołka 14 A, 01-443 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5104927, fax 022 8116841.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.icwarszawa.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na konserwację instalacji sanitarnych i urządzeń oraz budynku i posesji Izby Celnej w Warszawie przy ul. Erazma Ciołka 14A w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja instalacji sanitarnych i urządzeń oraz budynku i posesji Izby Celnej w Warszawie przy ul. Erazma Ciołka 14A w Warszawie. Kod CPV -50710000-5 usługi w zakresie napraw i konserwacji - 50720000-8 usługi w zakresie napraw i konserwacji c. o. - 50721000-5 obsługa instalacji grzewczych - 5073000-1 usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących - 50800000-3 różne usługi w zakresie napraw i konserwacji Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części: A - konserwacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji oraz kurtyny powietrznej B - konserwacja instalacji: c.o., wod.kan. wraz z odprowadzeniem wód deszczowych, drobne prace konserwacyjno-remontowe. Część A zamówienia: - konserwacja wentylacji mechanicznej oraz kurtyny powietrznej i klimatyzacji. I. Wentylacja - system wentylacji nawiewnej Ventus Mercor - system wentylacji wywiewnej ( toalety, palarnia) - kurtyna powietrzna BIDDLE Wymagania: Pełny test systemu dwa razy w roku, kontrola i wymiana filtrów, kontrola łożyskowania wentylatorów i ich napędów, czyszczenie kurtyny powietrznej, kontrola i udrażnianie wentylacji grawitacyjnej, wykonanie innych czynności typowych dla obsługi systemu. II. Klimatyzacja - urządzenia klimatyzacyjne firmy FUJITSU - szt. 23 - w ciągu najbliższych miesięcy zostaną dodatkowo zainstalowane cztery klimatyzatory podsufitowe firmy Toshiba, Daikin lub Fujitsu ( w chwili obecnej jeszcze nie podjęto decyzji w tej kwestii) Wymagania: Kompleksowy test systemu trzy razy w roku, sprawdzanie parametrów pracy urządzeń, kontrola obiegów chłodniczych (temperatura odparowania, ciśnienie ssania i tłoczenia czynnika chłodniczego), sprawdzanie czynnika odprowadzenia skroplin, kontrola stanu połączeń elektrycznych , czyszczenie wymienników ( parownika i skraplacza ) oraz filtrów sześć razy w roku w pomieszczeniach serwerowni oraz UPS ( 6 szt + 4 dodatkowe w planach zamontowania) - w pozostałych pomieszczeniach trzy razy w roku , sprawdzanie układów sterujących , czyszczenie jednostek wewnętrznych środkami bakteriobójczymi i dezynfekującymi oraz wykonanie innych czynności typowych dla obsługi systemu klimatyzacji. Wykonawca zapewnia przybycie konserwatora w przypadku konieczności usunięcia nagłej awarii maksymalnie w ciągu 2 godzin od momentu telefonicznego wezwania. Wykonawca wskaże numer telefonu na jaki mają być kierowane wezwania w przypadku konieczności pilnego wezwania w razie awarii. Firmy, które podejmą się wykonania konserwacji instalacji klimatyzacji i wentylacji w budynku przy ul Erazma Ciołka 14A, muszą posiadać uprawnienia i przeszkolenia autoryzacyjne producentów systemów instalacyjnych lub elementów zastosowanych w tych systemach (wydane na firmę lub imiennie na jej pracowników), zamontowanych w buudynku Izby Celnej w Warszawie przy ul. Erazma Ciołka 14A . Wykonawca dokonuje wpisów do kart gwarancyjnych, potwierdzających dokonanie wymaganych przez producenta urządzeń przeglądów gwarancyjnych. Część B zamówienia - konserwacja instalacji sanitarnych : wod.kan. wraz z odprowadzeniem wód deszczowych, c.o, , drobne prace konserwacyjno-remontowe Instalacje Sanitarne I. Wodno-kanalizacyjna: 1. Pompownia - Zestaw do podnoszenia ciśnienia typu VILO-COR-3; - Ciśnieniowe zbiorniki membranowe - REFLEX - 3 szt; - Podgrzewacz wody 350l - VIESSMAN - 2 szt; Wymagania: Kompleksowy test systemów dwa razy w roku, kontrola szczelności, wykonanie innych czynności typowych dla obsługi pompowni. 2. Armatura - Baterie łazienkowe umywalkowe bezdotykowe - 30 szt; - Płuczki pisuarowe bezdotykowe 8 szt; - Płuczki ustępowe w systemie Geberit - 30 szt; - Baterie zlewozmywakowe mechaniczne - 14 szt; Wymagania: Kontrola szczelności, kontrola przepustowości i bieżące udrażnianie odpływów, wymiana uszczelek, kontrola sprawności i wymiana źródeł zasilania automatyki (baterii 6V). 3.Instalacja wody do celów p. poż. - cztery piony hydrantowe z rur ocynkowanych Wymagania: Kontrola szczelności i badanie sprawności zaworów dwa razy w roku. 4. Instalacja kanalizacji deszczowej : - 7 wpustów DN 150 Wymagania: Kontrola szczelności i drożności odpływów dwa razy w roku - bieżące usuwanie osadów odpływowych. II. Centralne ogrzewanie 1. Węzeł cieplny : - pompa obiegowa - Gruntfos; - wymiennik ciepła - SeCes-Pol; - odmulacz - Infraccor; - stacja do uzupełniania zładu - Global Group; - automatyka sterowania węzłem- Danfoss Samson; - separator Wymagania: Kompleksowy test systemu dwa razy w roku, kontrola drożności i szczelności systemu, ustawianie automatyki; uzupełnianie środków antyosadowych, wykonanie innych czynności typowych dla obsługi instalacji węzła. 2. Instalacja centralnego ogrzewania: - rury miedziane twarde łączone za pomocą kształtek; - grzejniki stalowe płytowe PURMO z wkładka zaworową; - termostatyczne zawory grzejnikowe DANFOSS i RLV; - oddzielny układ dla potrzeb wentylacji; Wymagania: Kompleksowa kontrola przed sezonem grzewczym, kontrola szczelności, kontrola działania zaworów termostatycznych, odpowietrzanie układu, wykonanie innych czynności typowych dla obsługi instalacji co. III. Drobne prace konserwacyjno remontowe Wymagania dotyczące osoby konserwatora: Osoba wykonująca czynności konserwacyjne winna przebywać na terenie Izby Celnej dwa dni w tygodniu (poniedziałek i czwartek), w godzinach pracy urzędu tj. 7.30 - 15.30. Poza godzinami pracy Wykonawca zapewnia przybycie konserwatora w przypadku konieczności usunięcia nagłej awarii maksymalnie w ciągu 2 godzin od momentu telefonicznego wezwania. Wykonawca wskaże numer telefonu na jaki mają być kierowane wezwania w przypadku konieczności pilnego wezwania w razie awarii. Konserwator wykonuje prace określone w SIWZ, ponadto wykonuje inne czynności typowe dla prawidłowego działania urządzeń, a także na polecenie administracji budynku wykonuje inne drobne prace takie jak: regulacja drzwi, zamków, drobne prace malarskie, stolarskie itp. Jeśli wykonanie konkretnej czynności wymaga posiadania odpowiednich uprawnień, to osoba skierowana do ich wykonania musi je posiadać.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 7.1. Wykonawcy są zobowiązani do wniesienia wadium w wysokości 3 tyś. zł na każdą część zamówienia w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub gwarancjach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42 , poz. 275, do dnia 5 marca 2008r. do godz. 10.00. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenia wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 7.2. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wymienioną w punkcie 7.1. akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium, zostanie wykluczona. 7.3.. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Zamawiającego: Izba Celna w Warszawie Bank PeKaO S.A. VI O Warszawa 20124010821111000004046507. Na przelewie należy umieścić informację - konserwacja w Izbie Celnej 7.4. Wadium w pozostałych akceptowanych formach należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Erazma Ciołka 14A, w pokoju 520, V piętro, Wydział Logistyki Izby Celnej w Warszawie, do dnia podanego w punkcie 7.1 , do godz. 10.00. 7.5. Poręczenie wystawione przez bank zagraniczny musi być potwierdzone przez bank krajowy. 7.6 Dyspozycję w zakresie zwrotu wadium dla wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający przekaże niezwłocznie po podpisaniu umowy z wykonawcą, którego oferta została wybrana, lecz nie później niż następnego dnia po zakończeniu terminu związania ofertą, wynoszącego 30 dni. 7.7.Dyspozycję w zakresie zwrotu wadium dla wykonawcy, którego oferta została wybrana, Zamawiający przekaże niezwłocznie po podpisaniu przez oferenta umowy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO PRZETARGU I OCENA WYKONAWCÓW 2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy wykonawcy, którzy: 1 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt od 1 do 3 ustawy Pzp, 2 nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, 3 wykonali lub nadal wykonują: dla części A zamówienia: - wykonali lub nadal wykonują na podstawie zawartych umów w latach 2005-2007 min. 2 usługi konserwacji w budynkach użyteczności publicznej instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, u różnych zleceniodawców, ale u każdego z nich w sposób ciągły przez okres min. 12 miesięcy o wartości min. 15 000 zł każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzone że zostały należycie wykonane są wykonywane stosownymi referencjami. Każdy z budynków winien być wyposażony w ww. instalacje. dla części B zamówienia: - wykonali lub nadal wykonują na podstawie zawartych umów w latach 2005-2007 min. 2 usługi konserwacji w budynkach użyteczności publicznej podstawowych instalacji tj. c.o. wod.-kan. wraz z odprowadzeniem wód deszczowych, u różnych zleceniodawców, ale u każdego z nich w sposób ciągły przez okres min. 12 miesięcy o wartości min. 15 000 zł każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzone że zostały należycie wykonane są wykonywanestosownymi referencjami. 4 posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż w wysokości 100 tyś zł, na jedno i wszystkie zdarzenia. 5 dysponują pracownikami posiadającymi kwalifikacje konieczne do wykonywania usługi konserwacji instalacji i urządzeń będących przedmiotem zamówienia. 6 wniosą wadium w wysokości : - dla cz. A zamówienia 3 000zł słownie złotych: trzy tysiące , w formie i na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji. - dla cz. B zamówienia 3 000zł słownie złotych: trzy tysiące , w formie i na zasadach określonych w niniejszej specyfikacji. 7 spełniają wszystkie warunki i wymagania, które zostały określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. OŚWIADCZENIA , DOKUMENTY i WZORY, KTÓRE NALEŻY ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY 6.1. Wypełniony formularz ofertowy . 6.2. Kserokopia wniesienia wadium. 6.3. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy zał. Nr 1 Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 6.4. Dla części A zamówienia: Wykaz wykonanych lub wykonywanych na podstawie zawartych umów w latach 2005-2007 min. 2 usług konserwacji w budynkach użyteczności publicznej wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, u różnych zleceniodawców, ale u każdego z nich w sposób ciągły przez okres min. 12 miesięcy o wartości min. 15 tyś. zł każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. wykaz musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie. Dla części B zamówienia: Wykaz wykonanych lub wykonywanych na podstawie zawartych umów konserwacji instalacji c.o. wod.-kan. wraz z odprowadzeniem wód deszczowych w latach 2005-2007 min. 2 usług konserwacji w budynkach użyteczności publicznej u różnych zleceniodawców, ale u każdego z nich w sposób ciągły przez okres min. 12 miesięcy o wartości min. 15 tyś zł każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Każdy z budynków winien być wyposażony w ww. instalacje i systemy. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. wykaz musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie. 6.5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, na kwotę nie niższą niż w wysokości 100 tyś. zł na jedno i wszystkie zdarzenia. Wykonawca powinien złożyć zobowiązanie do zawarcia kolejnych umów ubezpieczenia, obejmujących cały okres trwania umowy. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie. 6.6. Oświadczenie Wykonawcy o dokonaniu w obiekcie będącym przedmiotem zamówienia wizji lokalnej. 6.7. Zakres przedmiotu zamówienia, który wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom wraz z podaniem nazw firm zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4do formularza oferty. W przypadku realizacji zamówienia bez udziału podwykonawców należy złożyć oświadczenie o treści: zamówienie zostanie zrealizowane bez udziału podwykonawców 6.8. Oświadczenie Wykonawcy o: a dysponowaniu pracownikami posiadającymi kwalifikacje konieczne do wykonywania usługi konserwacji instalacji i urządzeń będących przedmiotem zamówienia. Do oświadczenia należy dołączyć: wykaz pracowników przewidzianych do wykonywania usługi wraz z kserokopiami dokumentów poświadczających kwalifikacje. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. wystarczy, gdy ww. warunek spełnią łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 6.9. Aktualny na dzień otwarcia oferty odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 6.10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć wszystkich urzędujących członków władz; w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie przez wszystkich urzędujących członków władz. 6.11. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp. dotyczy podmiotów zbiorowych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie, który zalicza się do podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dn. 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary Dz. U. z 2002 r. nr 197, poz. 1661 z późn. zm. 6.12. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 6.13. Aktualne zaświadczenia właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 6.14. Pełnomocnictwo osoby osób podpisujących ofertę do składania oświadczeń woli, podejmowania zobowiązań w imieniu i na rzecz wykonawcy, reprezentowania w postępowaniach przetargowych, w tym składania ofert, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 6.15. W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 6.9. - 6.13., składają dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. 6.16. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.17. W przypadku ubiegania się wspólnie o udzielenie zamówienia przez dwóch lub większą liczbę wykonawców konsorcjum spółka cywilna, jeden z partnerów zostanie wyznaczony jako partner kierujący upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów. Pełnomocnictwo winno być wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum spółki z osobna. Pełnomocnictwo może być wystawione do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie postępowania publicznego. Do oferty dodatkowo należy załączyć kopię umowy, porozumienie lub inny dokument, który reguluje zasady współpracy podmiotów tworzących konsorcjum. Termin, na jaki zawarto konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę osoby uprawnione do składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 6.18. Wszystkie dokumenty składające się na ofertę są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez wykonawcę. 6.19. Oferta nie podpisana przez uprawnioną osobę oraz oferta złożona przez podmioty podlegające wykluczeniu zgodnie z zapisem art. 24 uPzp zostanie odrzucona jako oferta nieważna.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icwarszawa.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa ul. Erazma Ciołka 14A p. 521.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 10:00, miejsce: 01-443 Warszawa, ul Erazma Ciołka 14A pokój 520.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: konserwacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji oraz kurtyny powietrznej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A zamówienia: - konserwacja wentylacji mechanicznej oraz kurtyny powietrznej i klimatyzacji. I. Wentylacja - system wentylacji nawiewnej Ventus / Mercor - system wentylacji wywiewnej ( toalety, palarnia) - kurtyna powietrzna BIDDLE Wymagania: Pełny test systemu dwa razy w roku, kontrola i wymiana filtrów, kontrola łożyskowania wentylatorów i ich napędów, czyszczenie kurtyny powietrznej, kontrola i udrażnianie wentylacji grawitacyjnej, wykonanie innych czynności typowych dla obsługi systemu. II. Klimatyzacja - urządzenia klimatyzacyjne firmy FUJITSU - szt. 23 - w ciągu najbliższych miesięcy zostaną dodatkowo zainstalowane cztery klimatyzatory podsufitowe firmy Toshiba, Daikin lub Fujitsu ( w chwili obecnej jeszcze nie podjęto decyzji w tej kwestii) Wymagania: Kompleksowy test systemu trzy razy w roku, sprawdzanie parametrów pracy urządzeń, kontrola obiegów chłodniczych (temperatura odparowania, ciśnienie ssania i tłoczenia czynnika chłodniczego), sprawdzanie czynnika odprowadzenia skroplin, kontrola stanu połączeń elektrycznych , czyszczenie wymienników ( parownika i skraplacza ) oraz filtrów sześć razy w roku w pomieszczeniach serwerowni oraz UPS ( 6 szt + 4 dodatkowe w planach zamontowania) - w pozostałych pomieszczeniach trzy razy w roku , sprawdzanie układów sterujących , czyszczenie jednostek wewnętrznych środkami bakteriobójczymi i dezynfekującymi oraz wykonanie innych czynności typowych dla obsługi systemu klimatyzacji. Wykonawca zapewnia przybycie konserwatora w przypadku konieczności usunięcia nagłej awarii maksymalnie w ciągu 2 godzin od momentu telefonicznego wezwania. Wykonawca wskaże numer telefonu na jaki mają być kierowane wezwania w przypadku konieczności pilnego wezwania w razie awarii. Firmy, które podejmą się wykonania konserwacji instalacji klimatyzacji i wentylacji w budynku przy ul Erazma Ciołka 14A, muszą posiadać uprawnienia i przeszkolenia autoryzacyjne producentów systemów instalacyjnych lub elementów zastosowanych w tych systemach (wydane na firmę lub imiennie na jej pracowników), zamontowanych w buudynku Izby Celnej w Warszawie przy ul. Erazma Ciołka 14A . Wykonawca dokonuje wpisów do kart gwarancyjnych, potwierdzających dokonanie wymaganych przez producenta urządzeń przeglądów gwarancyjnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.73.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: - konserwacja instalacji: c.o., wod.kan. wraz z odprowadzeniem wód deszczowych, drobne prace konserwacyjno-remontowe..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B zamówienia - konserwacja instalacji sanitarnych : wod.kan. wraz z odprowadzeniem wód deszczowych, c.o, , drobne prace konserwacyjno-remontowe Instalacje Sanitarne I. Wodno-kanalizacyjna: 1. Pompownia - Zestaw do podnoszenia ciśnienia typu VILO-COR-3; - Ciśnieniowe zbiorniki membranowe - REFLEX - 3 szt; - Podgrzewacz wody 350l - VIESSMAN - 2 szt; Wymagania: Kompleksowy test systemów dwa razy w roku, kontrola szczelności, wykonanie innych czynności typowych dla obsługi pompowni. 2. Armatura - Baterie łazienkowe umywalkowe bezdotykowe - 30 szt; - Płuczki pisuarowe bezdotykowe 8 szt; - Płuczki ustępowe w systemie Geberit - 30 szt; - Baterie zlewozmywakowe mechaniczne - 14 szt; Wymagania: Kontrola szczelności, kontrola przepustowości i bieżące udrażnianie odpływów, wymiana uszczelek, kontrola sprawności i wymiana źródeł zasilania automatyki (baterii 6V). 3.Instalacja wody do celów p. poż. - cztery piony hydrantowe z rur ocynkowanych Wymagania: Kontrola szczelności i badanie sprawności zaworów dwa razy w roku. 4. Instalacja kanalizacji deszczowej : - 7 wpustów DN 150 Wymagania: Kontrola szczelności i drożności odpływów dwa razy w roku - bieżące usuwanie osadów odpływowych. II. Centralne ogrzewanie 1. Węzeł cieplny : - pompa obiegowa - Gruntfos; - wymiennik ciepła - SeCes-Pol; - odmulacz - Infraccor; - stacja do uzupełniania zładu - Global Group; - automatyka sterowania węzłem- Danfoss Samson; - separator Wymagania: Kompleksowy test systemu dwa razy w roku, kontrola drożności i szczelności systemu, ustawianie automatyki; uzupełnianie środków antyosadowych, wykonanie innych czynności typowych dla obsługi instalacji węzła. 2. Instalacja centralnego ogrzewania: - rury miedziane twarde łączone za pomocą kształtek; - grzejniki stalowe płytowe PURMO z wkładka zaworową; - termostatyczne zawory grzejnikowe DANFOSS i RLV; - oddzielny układ dla potrzeb wentylacji; Wymagania: Kompleksowa kontrola przed sezonem grzewczym, kontrola szczelności, kontrola działania zaworów termostatycznych, odpowietrzanie układu, wykonanie innych czynności typowych dla obsługi instalacji co. III. Drobne prace konserwacyjno remontowe Wymagania dotyczące osoby konserwatora: Osoba wykonująca czynności konserwacyjne winna przebywać na terenie Izby Celnej dwa dni w tygodniu (poniedziałek i czwartek), w godzinach pracy urzędu tj. 7.30 - 15.30. Poza godzinami pracy Wykonawca zapewnia przybycie konserwatora w przypadku konieczności usunięcia nagłej awarii maksymalnie w ciągu 2 godzin od momentu telefonicznego wezwania. Wykonawca wskaże numer telefonu na jaki mają być kierowane wezwania w przypadku konieczności pilnego wezwania w razie awarii. Konserwator wykonuje prace określone w SIWZ, ponadto wykonuje inne czynności typowe dla prawidłowego działania urządzeń, a także na polecenie administracji budynku wykonuje inne drobne prace takie jak: regulacja drzwi, zamków, drobne prace malarskie, stolarskie itp. Jeśli wykonanie konkretnej czynności wymaga posiadania odpowiednich uprawnień, to osoba skierowana do ich wykonania musi je posiadać..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.00.00-8, 50.80.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ustawienie i serwis przenośnych kabin sanitarnych na terenie m.st. Warszawy
- Remont nawierzchni wokół brodzików na terenie basenów zewnętrznych Ośrodka Inflancka przy ul. Inflanckiej 8 w Warszawie
- Mikroskop do badań materiałograficznych oraz układów elektronicznych z oprogramowaniem do zaawansowanej analizy obrazu
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku KZN przy ul. Nowy Świat 19 w Warszawie wraz z sukcesywną dostawą i wniesieniem artykułów czystościowych przez okres 12 miesięcy.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny -2025.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Świętokrzyska 16 m 3 (ADK-5), część nr 2: Górnośląska 8 m 3 (ADK-6) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony.
- 2025 Świadczenie usług gospodarczych na terenie obiektów: wyłuszczarni nasion i stacji oceny nasion w Lasowicach Małych
- Ochrona obiektów biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa ochrony osób i mienia wraz z eksploatacją, konserwacją oraz naprawą urządzeń i systemów wskazanych przez Zamawiającego.
- Ochrona osób oraz dozór mienia i obiektów w czterech sądach: Sądzie Okręgowym we Wrocławiu, Sądzie Rejonowym w Miliczu, Sądzie Rejonowym w Strzelinie oraz Sądzie Rejonowym w Wołowie.
- "Kompleksowa ochrona terenu i mienia Muzeum Regionalnego w Jaworze"
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.