eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceDostawaOdczynników laboratoryjnych i innych materiałów zużywalnych do laboratorium analitycznego dla potrzeb 106 SzWzP-SPZOZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-20

Gliwice: Dostawa: Odczynników laboratoryjnych i innych materiałów zużywalnych do laboratorium analitycznego dla potrzeb 106 SzWzP-SPZOZ
Numer ogłoszenia: 34944 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 106 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ , ul. Zygmunta Starego 20, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2318888 w. 304, faks 032 2318888 w. 301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zp_106swzp@op.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: Odczynników laboratoryjnych i innych materiałów zużywalnych do laboratorium analitycznego dla potrzeb 106 SzWzP-SPZOZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: Odczynników laboratoryjnych i innych materiałów zużywalnych do laboratorium analitycznego dla potrzeb 106 SzWzP-SPZOZ w określonym asortymencie i ilościach w okresie trwania umowy, zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego. Zamówienie zostało podzielone na 11 pakietów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 24.00.00.00 - Produkty chemiczne 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nei żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.Spełniają wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy; 1.2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy. 1.3.Ich produkty spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r. nr 93, poz. 896 z późn. zm.) oraz w ustawie z dnia 27 lipca 2001r. o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wymogów Medycznych i produktów Biobójczych (Dz.U. z 2001r. Nr 126, poz. 1379 z późn. zm.). 1.4.Oferowane produkty Wykonawców muszą być zgłoszone do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 30.04.2004r. w sprawie wzoru oznakowania wyrobów medycznych znakiem CE - Dz. U. z 2004r. Nr 104, poz. 1111). 1.5. W przypadku podmiotów działających wspólnie, warunek dotyczący nie podlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, o którym mowa powyżej, muszą spełnić wszystkie podmioty działające wspólnie. 1.6.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty. 1.7. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający żąda, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zgodnie z art. 23 ustawy. 2.Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty wymaganych oświadczeń lub dokumentów. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z oświadczeń lub dokumentów zostanie uznane przez Zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. 3.Ocena spełniana wymaganych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 4.Z treści załączonych do oferty oświadczeń lub dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił. 5.Zamawiający zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy zawiadomi Wykonawców o wykluczeniu z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.Z odpisu lub zaświadczenia winno wynikać, kto jest upoważniony do reprezentowania firmy (Wykonawcy), w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz sposób reprezentowania. 2.2.Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie tzn. w przypadku składania wspólnej oferty (np. umowę konsorcjum lub umowę spółki cywilnej). 3.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców dostaw, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. 1.1.Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca dostarczy wykaz, 3 (trzech) wykonanych (wykonywanych) usług na oraz co 3 (trzech) referencji lub listów rekomendacyjnych, potwierdzających, że usługi te zostały wykonane (są wykonywane) należycie. 1.2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie musza wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.ipzp.pl/szw-gliwice.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiajacego. Na wniosek Wykonawcy za SIWZ w formie pisemnej Zamawiający pobiera opłatę w wysokości 12 zł. + koszt przesyłki..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2009 godzina 10:00, miejsce: 106 Szpital Wojskowy z Przychodnią - SPZOZ ul. Zygmunta Starego 20 44-100 Gliwice Kancelaria ogólna Szpitala (budynek nr 4, Administracja).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Serologia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serologia - 10 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki do analizatora moczu CLINITEK 500.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do analizatora moczu CLINITEK 500 - 2 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odczynniki i materiały zużywalne do analizatora jonoselektywnego Model 644 i analizatora rkz Model 248.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki i materiały zużywalne do analizatora jonoselektywnego Model 644 i analizatora rkz Model 248 - 16 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Koagulologia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koagulologia - 5 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kuwety optyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kuwety optyczne - 1 pozycja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wirusologia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wirusologia - 4 pozycja.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szybkie testy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szybkie testy - 9 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Hematologia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hematologia - 7 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: System do pobierania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System do pobierania krwi - 11 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sprzęt jednorazowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowy - 30 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Odczynniki do analizatora Konelab 20 i i Vidas PC wraz z dzierżawą komputera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do analizatora Konelab 20 i i Vidas PC wraz z dzierżawą komputera - 12 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.