eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeUsługa edukacyjna polegająca na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych Strony internetowe w ramach projektu Sukcesem szkoły sukces absolwentów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-24

Zabrze: Usługa edukacyjna polegająca na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych Strony internetowe w ramach projektu Sukcesem szkoły sukces absolwentów
Numer ogłoszenia: 349482 - 2011; data zamieszczenia: 24.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 10 , ul. Chopina 26, 41-807 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2711177, faks 032 2711177.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs10.zabrze.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zs10.zabrze.pl/POKL92/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna polegająca na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych Strony internetowe w ramach projektu Sukcesem szkoły sukces absolwentów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych strony internetowe dla uczniów Zespołu Szkół nr 10 w Zabrzu, w ramach projektu Sukcesem szkoły sukces absolwentów nr POKL.09.02.00-24-131/09 realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W ramach zamówienia przeprowadzone zostaną zajęcia prowadzone dla uczniów w Zespole Szkół nr 10 w Zabrzu. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów. Utworzone zostaną dwie grupy 10 osobowe. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdą część będą stanowić poszczególne zajęcia: Część 1 Liczba uczestników: 1 grupa licząca 10 uczestników Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia wynosi 77 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Usługa edukacyjna - Zajęcia przygotowujące ucznia/uczennicę do pracy projektanta, integratora stron WWW - stron statycznych oraz do tworzenia rozbudowanych dynamicznych stron WWW - język PHP. Zamówienie dotyczy: - przeprowadzenia 77 godzin zajęć dydaktycznych w dwóch grupach dla uczniów technikum. - Opracowania programu tych zajęć - Przygotowania potrzebnych materiałów dydaktycznych dla uczestników. - Prowadzenia właściwej dokumentacji dotyczącej prowadzonych zajęć na drukach przygotowanych przez Zleceniodawcę - Kompletowania i weryfikacji list obecności uczestników na zajęciach - Przestrzegania zasad informacji i promocji Europejskiego Funduszu Społecznego - Poprawnego wypełniania kart czasu pracy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do umowy. - Przygotowywanie informacji na temat zajęć na potrzeby sprawozdawczości - Wypełnienie ankiety ewaluacyjnej - Gromadzenia dokumentacji dydaktycznej wykorzystywanej podczas zajęć - Przygotowanie i przeprowadzenie testu końcowego Część 2 Liczba uczestników: 1 grupa licząca 10 uczestników Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia wynosi 80 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut zegarowych). Usługa edukacyjna - Zajęcia przygotowujące ucznia/uczennicę do pracy projektanta, integratora stron WWW - stron statycznych oraz do tworzenia rozbudowanych dynamicznych stron WWW - język PHP. Zamówienie dotyczy: - przeprowadzenia 80 godzin zajęć dydaktycznych w dwóch grupach dla uczniów technikum. - Opracowania programu tych zajęć - Przygotowania potrzebnych materiałów dydaktycznych dla uczestników. - Prowadzenia właściwej dokumentacji dotyczącej prowadzonych zajęć na drukach przygotowanych przez Zleceniodawcę - Kompletowania i weryfikacji list obecności uczestników na zajęciach - Przestrzegania zasad informacji i promocji Europejskiego Funduszu Społecznego - Poprawnego wypełniania kart czasu pracy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do umowy. - Przygotowywanie informacji na temat zajęć na potrzeby sprawozdawczości - Wypełnienie ankiety ewaluacyjnej - Gromadzenia dokumentacji dydaktycznej wykorzystywanej podczas zajęć - Przygotowanie i przeprowadzenie testu końcowego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży 80.21.00.00 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju zamówień, a w szczególności posiada: - Wyższe wykształcenie kierunkowe - Przygotowanie pedagogiczne - Znajomość Języka HTML i DHTML, Arkusza Styli CSS, Języka Java Script, Języka PHP, SMARTY, Apletów Java, Internetowej bazy danych MySQL, Systemu zarządzania CMS, - Doświadczenie na stanowisku nauczyciela - Bardzo dobrą znajomość obsługi komputera w zakresie: edycji tekstu, poczty elektronicznej - Umiejętność pracy w zespole - Dyspozycyjność - Bardzo dobrą organizację pracy. - Doświadczenie w prowadzeniu zajęć wyrównawczych, kółek zainteresowań - Wiedza i doświadczenie w zakresie tworzenia programów nauczania - Znajomość środowiska lokalnego oraz potrzeb Beneficjentów Ostatecznych Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs10.zabrze.pl/POKL92/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat Zespół Szkół nr 10 w Zabrzu ul. Chopina 26 41-807 Zabrze..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2011 godzina 15:00, miejsce: sekretariat Zespół Szkół nr 10 w Zabrzu ul. Chopina 26 41-807 Zabrze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane w ramach projektu Sukcesem szkoły sukces absolwentów nr POKL.09.02.00-24-131/09-01 realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.