eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w istniejącym zespole obiektów Wojewódzkiego Szpitala w Budowie w Słupsku, przy ul. Hubalczyków - Etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-04

Gdańsk: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w istniejącym zespole obiektów Wojewódzkiego Szpitala w Budowie w Słupsku przy ul. Hubalczyków - ETAP II
Numer ogłoszenia: 349487 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212486 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w istniejącym zespole obiektów Wojewódzkiego Szpitala w Budowie w Słupsku przy ul. Hubalczyków - ETAP II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, w istniejącym zespole obiektów Wojewódzkiego Szpitala w Budowie w Słupsku, przy ul. Hubalczyków - Etap II. 2).Zakres rzeczowy robót budowlanych, podlegających zaprojektowaniu i wykonaniu, stanowiących przedmiot zamówienia o którym mowa w ust. 1 i ust. 2 pkt. 2 , obejmuje : a) Wykonanie stanu surowego zamkniętego łącznika pomiędzy budynkami B i D (łącznik 1F), wraz z aktualizacją dokumentacji. Za wykonanie stanu surowego zamkniętego należy rozumieć wykonanie łącznika 1F bez robót wykończeniowych oraz robót instalacyjnych. b). Pokrycie dachu i wykonanie elewacji budynku D wraz z projektem termomodernizacjii,, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami a w szczególności z § 329 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 7 kwietnia 2004 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2004 r nr 109 poz. 1156). c). Pokrycie dachu i wykonanie elewacji budynku E wraz z projektem termomodernizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami a w szczególności z § 329 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 7 kwietnia 2004 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2004 r nr 109 poz. 1156) d). Wykonanie elewacji budynku B wraz z projektem termomodernizacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami a w szczególności z § 329 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 7 kwietnia 2004 roku zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2004 r nr 109 poz. 1156) e). Wykonanie instalacji gazów medycznych, budynku rozprężalni gazów wraz z projektem f). Dokończenie ukształtowania terenu wraz z drogami, parkingami, kanalizacją deszczową oraz ogrodzeniem terenu g) Dokończenie prac w tunelu. Przez dokończenie prac w tunelu zamawiający rozumie dokończenie wyjazdu z budynku 1B oraz połączenie tunelu do istniejącego lub planowanego układu drogowego. h) Wykonanie elewacji południowej budynku 1A wraz z projektem 3). W skład przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 i ust. 2 pkt. 2 wchodzi: a) wykonanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, b) uzyskanie wymaganych opinii, sprawdzeń, uzgodnień i zatwierdzeń dokumentacji projektowej wymaganych przepisami prawa, w tym uzgodnienia z Zamawiającym, Inwestorem zastępczym, Użytkownikiem, rzeczoznawcami ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, sanitarno-higienicznych, bhp, ochroną środowiska, i innych wymaganych przepisami szczególnymi dla odbioru, uzyskania pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie, c) zapewnienie nadzoru autorskiego autora projektu w zakresie, o którym mowa w Ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, d) wykonanie robót budowlanych według dokumentacji projektowej i zgodnie z wytycznymi określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym e) wykonanie dokumentacji powykonawczej, f) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów, g) opracowanie wymaganych instrukcji obsługi i eksploatacji, ze szkoleniem użytkownika, h) sporządzenie w imieniu Zamawiającego wniosku w sprawie pozwolenia na budowę oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę jeśli jest wymagany i) sporządzenie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy oraz innych pozwoleń wymaganych przepisami prawa niezbędnych dla wykonania obiektu budowlanego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 19530600.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa 3J S.A., ul. Żegańska 19, 04-713 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 19530600.00
  • Oferta z najniższą ceną: 19530600.00 oferta z najwyższą ceną: 19530600.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.