Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-24
Gdańsk: Projekt wstępny specjalistycznego statku naukowo-badawczego do interdyscyplinarnych badań Morza Bałtyckiego,
do celów ogłoszenia przetargu w systemie:
wykonaj projekt klasyfikacyjny, warsztatowy i zbuduj statek
Numer ogłoszenia: 349528 - 2011; data zamieszczenia: 24.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt wstępny specjalistycznego statku naukowo-badawczego do interdyscyplinarnych badań Morza Bałtyckiego, do celów ogłoszenia przetargu w systemie: wykonaj projekt klasyfikacyjny, warsztatowy i zbuduj statek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest projekt wstępny specjalistycznego statku naukowo-badawczego do interdyscyplinarnych badań Morza Bałtyckiego, do celów ogłoszenia przetargu publicznego w systemie: wykonaj projekt klasyfikacyjny, warsztatowy i zbuduj statek. 2. Opis statku. Projektowany statek to jednostka naukowo-badawcza oraz dydaktyczna. Według przygotowanej koncepcji to statek typu katamaran o długości całkowitej około 40 m, szerokości około 12 m, zanurzeniu konstrukcyjnym nie przekraczającym 1,8 m. z dużym pokładem roboczym w części rufowej. Wyporność statku pustego nie będzie przekraczać 310 ton. Odpowiednie zaplecze laboratoryjne i socjalne oraz możliwości techniczne i bogate wyposażenie w aparaturę badawczą statku sprawią, że będzie to jednostka bardzo nowoczesna, tania w eksploatacji i pozwalająca Instytutowi Oceanografii UG realizować, finansowane z funduszy polskich i unijnych, interdyscyplinarne badania naukowe na Bałtyku, szczególnie strefy przybrzeżnej całego polskiego wybrzeża. Statek powinien też umożliwiać prowadzenie, w trakcie rejsów, zajęć dydaktycznych ze studentami w grupie 12 osobowej na kierunkach studiów związanych z badaniami morskimi. Szczegółowe założenia merytoryczne i techniczne zostały przedstawione w załączniku nr 9 - Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z planami koncepcji statku. Łączny koszt opracowania projektów techniczno-klasyfikacyjnego, warsztatowego, badań modelowych (oporowych i właściwości morskich) oraz budowy i przekazania kompletnego statku Zamawiającemu nie powinien przekroczyć ogółem 28 mln złotych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.02.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 8.000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na brak ustawowego obowiązku w tym zakresie, Zamawiający nie stawia takiego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykażą się zaprojektowaniem przynajmniej jednego specjalistycznego statku pełnomorskiego, które było nadzorowane przez Towarzystwo Klasyfikacyjne zrzeszone w IACS (International Association of Classification Societies), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przystępując do realizacji zamówienia - opracowania projektu wstępnego, będą dysponować programem/-ami komputerowym/-ymi przeznaczonym/-mi do realizacji projektu wstępnego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przystępując do realizacji zamówienia - opracowania projektu wstępnego, będą dysponować zespołem, w skład którego wchodzić będą projektanci o odpowiednim doświadczeniu i uprawnieniach do projektowania, tacy jak: - główny projektant posiadający doświadczenie w projektowaniu statków naukowo-badawczych w okresie ostatnich 15 lat, - elektryk posiadający doświadczenie w projektowaniu i budowie statków o napędzie diesel-elektrycznym, - specjalista od projektowania kadłuba posiadający doświadczenie w stosowaniu do projektowania współczesnych metod obliczeniowych teoretycznych i wytrzymałościowych, - architekt wnętrz o specjalizacji okrętowej,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia takiego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o podwykonawcach
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a. zmiany przepisów prawa; b. z przyczyn: ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżących po stronie Zamawiającego; c. zmian niedotyczących treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy; d. zmian korzystnych dla Zamawiającego, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, które nie istniały w dacie zawierania umowy; e. ograniczenia przez Zamawiającego zakresu opracowania z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy f. braku możliwości dotrzymania przez Wykonawcę terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; g. zmiany numeru rachunku bankowego, osób reprezentujących Wykonawcę lub Zamawiającego; h. zmiany oznaczenia stron umowy; i. wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy; j. zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT); k. zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub nieuzyskania dofinansowania; l. wynagrodzenie umowne może ulec zmianie w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu opracowania. 2. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności o których mowa w ust. 1. Wniosek postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Gdański
Dział Zamówień Publicznych
ul. Bażyńskiego 1A
80-952 Gdańsk
pok.124.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Uniwersytet Gdański Dział Zamówień Publicznych ul. Bażyńskiego 1A 80-952 Gdańsk pok.124.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz opieki medycznej dla pracowników WFOŚiGW w Gdańsku w terminie 24 miesięcy od podpisania umowy
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej TASK
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa woreczków biohazard do poczty pneumatycznej dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na działce ewid. nr 173/4 w Złotym Stoku, w tym zwiększenie pojemności zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.