Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-20
Sztum: Dostawa opatrunków i nici chirurgicznych z igłami i bez oraz folie operacyjne i siatki przepuklinowe SPZOZ 3/2008
Numer ogłoszenia: 34952 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Reja 12, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 6406185, fax 055 6406200.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zozsztum.mojbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opatrunków i nici chirurgicznych z igłami i bez oraz folie operacyjne i siatki przepuklinowe SPZOZ 3/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są materiały opatrunkowe oraz igły i nici chirurgiczne określone w poszczególnych zadaniach - pakietach od nr 1 do nr 12. Parametry, wymagania techniczne i jakościowe określone w załącznikach do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Oryginalny kod CPV: 21.22.21.10 - Podpaski lub tampony Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.11.00 - Podpaski lub tampony .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy tj. : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: - udzielą minimalnego terminu platności 30 dni od daty wystawienia faktury, - dostawa na koszt i staraniem dostawcy, - realizacja dostaw do 72 godzin od daty przekazania zamówienia - telefonicznie, faksem lub Pisemnie, - udzielą gwarancji na dostarczone przez siebie materiały ( w zakresie składanej oferty ) na okres minimum 12 m-cy, - dostawy w systemie zamówień częściowych w zależności od zapotrzebowania Ocena spełnienia na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadzceniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu zawarta jest w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zozsztum.mojbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można uzyskać bezpośrednio w siedzibie zamawiającego ul. Reja 12, 82 -400 Sztum w pokoju sekcji gospodarczej i zaopatrzenia - budynek RUM - I piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2008 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego ul. Reja 12, 82-400 Sztum - Sekretariat - budynek administracyjny I piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Igły i nici chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość określona w pakiecie nr 1 - zał. nr 1.1 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Igły i nici chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość określona w pakiecie nr 2 - zał. nr 1.2 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Igły i nici cirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość określona w pakiecie nr 3 - zał. nr 1.3 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Igły i nici chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość określona w pakiecie nr 4 - zał. nr 1.4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Igły i nici chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość określona w pakiecie nr 5 - zał. nr 1.5 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Igły i nici chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość określona w pakiecie nr 6 - zał. nr 1.6 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Igły i nici chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość określona w pakiecie nr 7 - zał. nr 1.7 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Siatki do przepukliny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość określona w pakiecie nr 8 - zał. nr 1.8 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Siatki do przepukliny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość określona w pakiecie nr 9 - zał. nr 1.9 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pieluchomajtki i pieluchy anatomiczne maxi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość określona w pakiecie nr 10 - zał. nr 1.10 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.21.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Materiały opatrunkowe takie jak: gazy, kompresy, opaski, opatrunki, przylepce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość określona w pakiecie nr 1.11 - zał. nr 1.11 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Folie operacyjne i maty klejące.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość określona w pakiecie nr 1.12 - zał. nr 1.12 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów, w tym: staplery, siatki chirurgiczne i ginekologiczne, sprzęt do endoskopii dla Milickiego Centrum Medycznego w Miliczu
- Dostawa materiałów szewnych
- Dostawa materiałów opatrunkowych i opatrunków specjalistycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Na dostawę obłożeń, fartuchów i serwet chirurgicznych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
- 10/2025 Sukcesywną dostawę nici chirurgicznych, siatek przepuklinowych, klipsów tytanowych, innych materiałów szewnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi,
- Dostawa materiałów opatrunkowych - dogrywka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.