Ogłoszenie z dnia 2008-12-04
Nidzica: Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Nidzicy
oraz utrzymanie terenów przyległych.
Numer ogłoszenia: 349557 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Nidzicy , ul. Kościuszki 15, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6252409, faks 0-89 6252409.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Nidzicy oraz utrzymanie terenów przyległych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa obejmuje: 1) Sprzątanie pomieszczeń biurowych , korytarzy, schodów, sanitariatów, sal rozpraw, archiwów, itp. - Łączna powierzchnia do sprzątania wynosi: 1405 m2 - Rodzaje powierzchni: korytarze - lastrico i terakota, sale rozpraw - parkiet, 22 pokoje - wykładziny dywanowe, 8 pokoi - parkiet i dywany - Sprzątanie pomieszczeń odbywać się będzie w każdy poniedziałek od godz. 15.45, w pozostałe dni robocze od godziny 14.45, - Firma sprzątająca ma obowiązek zapewnić mydło, ręczniki papierowe, papier toaletowy, odświeżacze powietrza w aerozolu, odświeżacze do WC kostki, płyn do mycia naczyń, 2) Bieżące utrzymanie czystości i porządku, a także likwidację skutków zimy na terenie posesji sądowej od strony ulicy Kościuszki o łącznej powierzchni 480 m2, a także atrium, znajdującego się od strony wewnętrznej budynku Sądu, polegające na zamiataniu, zbieraniu zmiotek z zamiecionej powierzchni, wywozie zmiecionych nieczystości na wysypisko komunalne, zimowe utrzymanie chodników i schodów, polegające na odśnieżaniu (w tym wywożeniu śniegu) i likwidacji śliskości, 3) W razie konieczności utrzymanie czystości i porządku, a także likwidację skutków zimy na terenie posesji sądowej również od strony wewnętrznej Sądu, łącznie ze schodami i podejściem do atrium, o łącznej powierzchni 470 m2. 3. Na zakres prac obejmujących sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz ciągów komunikacyjnych składają się: - Sprzątanie podłóg (odkurzanie i zmywanie) - codziennie - Wycieranie kurzu i czyszczenie, za pomocą środków chemicznych, urządzeń biurowych, mebli biurowych, ławek i parapetów okiennych, balustrad, tablic informacyjnych, klamek - codziennie, - Obustronne mycie okien, co najmniej 2 razy w roku, - Codzienne uzupełnianie papieru toaletowego (7 punktów), ręczników papierowych i mydła (4 punkty) w toaletach, - Codzienne mycie muszli klozetowych (7 szt.), umywalek (8 szt.), kabiny prysznicowej wraz z brodzikiem (1 szt. w pokoju gościnnym) i podłóg w toaletach, -Codzienne opróżnianie koszy na śmieci, - Codzienne opróżnianie niszczarek ze ścinków papierowych, - Pranie 2 razy do roku wykładzin dywanowych (22 pokoje) oraz dywanów (8 pokoi), - Pranie firan - 2 razy do roku, - Wykonywanie doraźnych zadań w zakresie porządku i czystości w budynkach np. sprzątanie po drobnych remontach czy awariach. 4. Wszelkie materiały (dopuszczone zgodnie z PN), narzędzia i urządzenia oraz środki niezbędne do prawidłowego wykonywania usługi zapewnia Wykonawca. Środki chemiczne oraz środki higieniczne (mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe, odświeżacze powietrza, wymienne kostek toaletowe itp.) przeznaczone do należytego wykonania usługi, winny posiadać wymagane atesty i muszą być dopuszczone do stosowania na terenie kraju. 5. Zgłaszanie wszelkich usterek technicznych Oddziałowi Administracyjnemu Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego Wykonawcę. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 5. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego lub pełnomocnictw lub złożą dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonaw-cy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 3) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 4) W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo (a). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty stosownie do § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r.w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ.U.06.87.605 oraz Dz.U.08.188.1155)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Nidzicy, 13 -100 Nidzica, ul. Kościuszki 15 tel/fax 089 / 625 24 09..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Nidzicy, ul. Kościuszki 15, 13-100 Nidzica pok. 119..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
- Sprzedaż i dostawa ambulansu sanitarnego typu C dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
- 16/2024 Świadczenie usług rekrutacyjnych w zakresie pozyskania personelu medycznego w celu udzielania świadczeń zdrowotnych na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach, 83-032 Pszczółki, ul. Szkolna 4
- Usługi utrzymania czystości
- "Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych (...) w 2025 roku".
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu budynku Domu Kultury "KADR" w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy przy ul. W. Rzymowskiego 32 w Warszawie w 2025 roku
- Zakup kompleksowej usługi sprzątania w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Warszawie. (Warszawa, Ciechanów, Siedlce.)
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.