eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleWykonanie remontu nawierzchni wraz z uszorstnieniem w formie mikrodywanu z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno w ciągu dróg krajowych administrowanych przez Oddział w Opolu GDDKiA ( 3 zadania )

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-05

Opole: Wykonanie remontu nawierzchni wraz z uszorstnieniem w formie mikrodywanu z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno w ciągu dróg krajowych administrowanych przez Oddział w Opolu GDDKiA ( 3 zadania )
Numer ogłoszenia: 34955 - 2016; data zamieszczenia: 05.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu nawierzchni wraz z uszorstnieniem w formie mikrodywanu z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno w ciągu dróg krajowych administrowanych przez Oddział w Opolu GDDKiA ( 3 zadania ).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ) Przedmiotem zamówienia jest : wykonanie remontu nawierzchni wraz z uszorstnieniem w formie mikrodywanu z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno w ciągu dróg krajowych administro-wanych przez Oddział w Opolu GDDKiA w podziale na 3 zadania (części) : - zadanie nr 1 : wykonanie remontu nawierzchni wraz z uszorstnieniem w formie mikrodywanu z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno w ciągu dróg krajowych administrowanych przez Oddział w Opolu GDDKiA - Rejon Kluczbork , - zadanie nr 2 : wykonanie remontu nawierzchni wraz z uszorstnieniem w formie mikrodywanu z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno w ciągu dróg krajowych administrowanych przez Oddział w Opolu GDDKiA - Rejon Kędzierzyn - Koźle , - zadanie nr 3 : wykonanie remontu nawierzchni wraz z uszorstnieniem w formie mikrodywanu z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno w ciągu dróg krajowych administrowanych przez Oddział w Opolu GDDKiA - Rejon Opole . Każde z zadań obejmuje : - usunięcie (frezowanie ) istniejącego oznakowania poziomego grubowarstwowego , - korekcyjne frezowanie istniejącej nawierzchni , - wbudowanie destruktu uzyskanego z frezowania w pobocza w odległości do 20 km od miejsca uzyskania lub odwóz na składowisko na terenie Rejonu wskazane przez Zamawiającego , - oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych istniejącej nawierzchni , - wykonanie wyrównania z mieszanki mineralno-emulsyjnej 0/8 mm o grubości min. 0,8 cm , - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-emulsyjnej 0/8 mm o grubości 1,0 cm , - odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego . W ramach zamówienia, oprócz robót Wykonawca zobowiązany będzie również do : - opracowania stosownego projektu oznakowania i uzyskania jego akceptacji przez GDDKiA Oddział w Opolu ul. Niedziałkowskiego 6 oraz wykonania oznakowania i utrzymania jego w trakcie prowadzenia prac, - zrealizowania wszelkich czynności, robót i prac koniecznych do prawidłowego, zgodnego z przepisami wykonania robót, - organizacji placu budowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium na zadania , na które złoży ofertę w wysokości: - zadanie nr 1 - 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych), - zadanie nr 2 - 33 000,00 zł (słownie: trzydzieści trzy tysiące złotych), - zadanie nr 3 - 44 000,00 zł (słownie: czterdzieści cztery tysiące złotych), Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Gospodarstwa Krajowego nr 22 1130 1219 0026 3102 9790 0001; b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007, Nr 42, poz. 275 ze zm.).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu(zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej : a) w przypadku składania oferty dla jednego zadania ( jednej części przedmiotowego zamówienia ) : - jednego zadania ( rozumianego jako roboty objęte jedną umową ) , w ramach którego wykonano co najmniej 30 000 m2 mikrodywanu na zimno , b) w przypadku składania oferty dla dwóch zadań ( dwóch części przedmiotowego zamówienia ) : - jednego lub dwóch zadań ( rozumianych jako roboty objęte jedną lub dwoma umowami ) , w ramach których wykonano co najmniej 60 000 m2 mikrodywanu na zimno , c) w przypadku składania oferty dla trzech zadań ( trzech części przedmiotowego zamówienia ) : - jednego , dwóch lub trzech zadań ( rozumianych jako roboty objęte jedną , dwoma lub trzema umowami ) , w ramach których wykonano co najmniej 90 000 m2 mikrodywanu na zimno

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował niżej wymienionymi narzędziami , wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi : - zestaw remontowy (kombajn) do wykonywania mikrodywanów na zimno - 1 szt

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać , że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( zadania ) legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowiska jakie zostanie im powierzone: - kierownik robót - 1 osoba posiadająca : - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok pracy od uzyskania uprawnień,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 1,0 mln PLN . UWAGA : Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane powyżej Wykonawca przeliczy: - dla ubezpieczenia - wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda: A) dokumentów o których mowa w pkt III.4.1 dotyczących podmiotów, na zdolnościach finansowych lub ekonomicznych których Wykonawca będzie polegał, B) dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Okres gwarancji na roboty (G) - 10
  • 3 - Liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy (realizujących przedmiot Umowy) (L) - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie zgodnym z zapisami SIWZ w przypadku wystąpienia sytuacji, które mogą stanowić podstawę zmiany umowy, m.in. w przypadku: - gdy zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, - gdy wystąpiły okoliczności o których mowa w art. 142 ust. 5 pkt 1 - 3 .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole pok. 309.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2016 godzina 10:50, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole w pokoju nr 101, (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia (każde z zadań ) był realizowany od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2018r. Termin realizacji umowy zostanie skrócony w przypadku osiągnięcia całkowitej kwoty umownej , jeśli nastąpi to przed upływem tego terminu ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie remontu nawierzchni wraz z uszorstnieniem w formie mikrodywanu z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno w ciągu dróg krajowych administrowanych przez Oddział w Opolu GDDKiA - Rejon Kluczbork.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywany zakres robót : Usunięcie istniejącego oznakowania poziomego grubowarstwowego - 5 125 m2 ; Korekcyjne frezowanie na zimno istniejącej nawierzchni bitumicznej na średnią grubość do 4 cm -16 000 m2 ; Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych - 80 000 m2 ; Wykonanie warstwy wyrównawczej z MME 0/8 mm o gr. min. 0,8 cm. - 80 000 m2 ; Wykonanie warstwy ścieralnej z MME 0/8 mm o gr. 1,0 cm - 80 000 m2 ; Wykonanie oznakowania z mas chemoutwardzalnych lub termoplastycznych - 5 125 m2 ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres gwarancji na roboty (G) - 10
    • 3. Liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy (realizujących przedmiot Umowy) (L) - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie remontu nawierzchni wraz z uszorstnieniem w formie mikrodywanu z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno w ciągu dróg krajowych administrowanych przez Oddział w Opolu GDDKiA - Rejon Kędzierzyn-Koźle.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywany zakres robót : Usunięcie istniejącego oznakowania poziomego grubowarstwowego - 4 083 m2 ; Korekcyjne frezowanie na zimno istniejącej nawierzchni bitumicznej na średnią grubość do 4 cm -13 345 m2 ; Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych - 66 720 m2 ; Wykonanie warstwy wyrównawczej z MME 0/8 mm o gr. min. 0,8 cm. - 66 720 m2 ; Wykonanie warstwy ścieralnej z MME 0/8 mm o gr. 1,0 cm - 66 720 m2 ; Wykonanie oznakowania z mas chemoutwardzalnych lub termoplastycznych - 4 083 m2 ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres gwarancji na roboty (G) - 10
    • 3. Liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy (realizujących przedmiot Umowy) (L) - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonanie remontu nawierzchni wraz z uszorstnieniem w formie mikrodywanu z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno w ciągu dróg krajowych administrowanych przez Oddział w Opolu GDDKiA - Rejon Opole.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywany zakres robót : Usunięcie istniejącego oznakowania poziomego grubowarstwowego - 2 000 m2 ; Korekcyjne frezowanie na zimno istniejącej nawierzchni bitumicznej na średnią grubość do 4 cm -70 000 m2 ; Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych - 70 000 m2 ; Wykonanie warstwy wyrównawczej z MME 0/8 mm o gr. min. 0,8 cm. - 70 000 m2 ; Wykonanie warstwy ścieralnej z MME 0/8 mm o gr. 1,0 cm - 70 000 m2 ; Wykonanie oznakowania z mas chemoutwardzalnych lub termoplastycznych - 2150 m2 ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Okres gwarancji na roboty (G) - 10
    • 3. Liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy (realizujących przedmiot Umowy) (L) - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.