Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-05
Opole: Wykonanie remontu nawierzchni wraz z uszorstnieniem w formie mikrodywanu z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno w ciągu dróg krajowych administrowanych przez Oddział w Opolu GDDKiA ( 3 zadania )
Numer ogłoszenia: 34955 - 2016; data zamieszczenia: 05.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu nawierzchni wraz z uszorstnieniem w formie mikrodywanu z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno w ciągu dróg krajowych administrowanych przez Oddział w Opolu GDDKiA ( 3 zadania ).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ) Przedmiotem zamówienia jest : wykonanie remontu nawierzchni wraz z uszorstnieniem w formie mikrodywanu z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno w ciągu dróg krajowych administro-wanych przez Oddział w Opolu GDDKiA w podziale na 3 zadania (części) : - zadanie nr 1 : wykonanie remontu nawierzchni wraz z uszorstnieniem w formie mikrodywanu z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno w ciągu dróg krajowych administrowanych przez Oddział w Opolu GDDKiA - Rejon Kluczbork , - zadanie nr 2 : wykonanie remontu nawierzchni wraz z uszorstnieniem w formie mikrodywanu z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno w ciągu dróg krajowych administrowanych przez Oddział w Opolu GDDKiA - Rejon Kędzierzyn - Koźle , - zadanie nr 3 : wykonanie remontu nawierzchni wraz z uszorstnieniem w formie mikrodywanu z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno w ciągu dróg krajowych administrowanych przez Oddział w Opolu GDDKiA - Rejon Opole . Każde z zadań obejmuje : - usunięcie (frezowanie ) istniejącego oznakowania poziomego grubowarstwowego , - korekcyjne frezowanie istniejącej nawierzchni , - wbudowanie destruktu uzyskanego z frezowania w pobocza w odległości do 20 km od miejsca uzyskania lub odwóz na składowisko na terenie Rejonu wskazane przez Zamawiającego , - oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych istniejącej nawierzchni , - wykonanie wyrównania z mieszanki mineralno-emulsyjnej 0/8 mm o grubości min. 0,8 cm , - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-emulsyjnej 0/8 mm o grubości 1,0 cm , - odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego . W ramach zamówienia, oprócz robót Wykonawca zobowiązany będzie również do : - opracowania stosownego projektu oznakowania i uzyskania jego akceptacji przez GDDKiA Oddział w Opolu ul. Niedziałkowskiego 6 oraz wykonania oznakowania i utrzymania jego w trakcie prowadzenia prac, - zrealizowania wszelkich czynności, robót i prac koniecznych do prawidłowego, zgodnego z przepisami wykonania robót, - organizacji placu budowy..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium na zadania , na które złoży ofertę w wysokości: - zadanie nr 1 - 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych), - zadanie nr 2 - 33 000,00 zł (słownie: trzydzieści trzy tysiące złotych), - zadanie nr 3 - 44 000,00 zł (słownie: czterdzieści cztery tysiące złotych), Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Gospodarstwa Krajowego nr 22 1130 1219 0026 3102 9790 0001; b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007, Nr 42, poz. 275 ze zm.).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu(zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej : a) w przypadku składania oferty dla jednego zadania ( jednej części przedmiotowego zamówienia ) : - jednego zadania ( rozumianego jako roboty objęte jedną umową ) , w ramach którego wykonano co najmniej 30 000 m2 mikrodywanu na zimno , b) w przypadku składania oferty dla dwóch zadań ( dwóch części przedmiotowego zamówienia ) : - jednego lub dwóch zadań ( rozumianych jako roboty objęte jedną lub dwoma umowami ) , w ramach których wykonano co najmniej 60 000 m2 mikrodywanu na zimno , c) w przypadku składania oferty dla trzech zadań ( trzech części przedmiotowego zamówienia ) : - jednego , dwóch lub trzech zadań ( rozumianych jako roboty objęte jedną , dwoma lub trzema umowami ) , w ramach których wykonano co najmniej 90 000 m2 mikrodywanu na zimno
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował niżej wymienionymi narzędziami , wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi : - zestaw remontowy (kombajn) do wykonywania mikrodywanów na zimno - 1 szt
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać , że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( zadania ) legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowiska jakie zostanie im powierzone: - kierownik robót - 1 osoba posiadająca : - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok pracy od uzyskania uprawnień,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 1,0 mln PLN . UWAGA : Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane powyżej Wykonawca przeliczy: - dla ubezpieczenia - wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda: A) dokumentów o których mowa w pkt III.4.1 dotyczących podmiotów, na zdolnościach finansowych lub ekonomicznych których Wykonawca będzie polegał, B) dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Okres gwarancji na roboty (G) - 10
- 3 - Liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy (realizujących przedmiot Umowy) (L) - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie zgodnym z zapisami SIWZ w przypadku wystąpienia sytuacji, które mogą stanowić podstawę zmiany umowy, m.in. w przypadku: - gdy zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, - gdy wystąpiły okoliczności o których mowa w art. 142 ust. 5 pkt 1 - 3 .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole pok. 309.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2016 godzina 10:50, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole w pokoju nr 101, (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia (każde z zadań ) był realizowany od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2018r. Termin realizacji umowy zostanie skrócony w przypadku osiągnięcia całkowitej kwoty umownej , jeśli nastąpi to przed upływem tego terminu ..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie remontu nawierzchni wraz z uszorstnieniem w formie mikrodywanu z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno w ciągu dróg krajowych administrowanych przez Oddział w Opolu GDDKiA - Rejon Kluczbork.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywany zakres robót : Usunięcie istniejącego oznakowania poziomego grubowarstwowego - 5 125 m2 ; Korekcyjne frezowanie na zimno istniejącej nawierzchni bitumicznej na średnią grubość do 4 cm -16 000 m2 ; Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych - 80 000 m2 ; Wykonanie warstwy wyrównawczej z MME 0/8 mm o gr. min. 0,8 cm. - 80 000 m2 ; Wykonanie warstwy ścieralnej z MME 0/8 mm o gr. 1,0 cm - 80 000 m2 ; Wykonanie oznakowania z mas chemoutwardzalnych lub termoplastycznych - 5 125 m2 ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres gwarancji na roboty (G) - 10
- 3. Liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy (realizujących przedmiot Umowy) (L) - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie remontu nawierzchni wraz z uszorstnieniem w formie mikrodywanu z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno w ciągu dróg krajowych administrowanych przez Oddział w Opolu GDDKiA - Rejon Kędzierzyn-Koźle.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywany zakres robót : Usunięcie istniejącego oznakowania poziomego grubowarstwowego - 4 083 m2 ; Korekcyjne frezowanie na zimno istniejącej nawierzchni bitumicznej na średnią grubość do 4 cm -13 345 m2 ; Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych - 66 720 m2 ; Wykonanie warstwy wyrównawczej z MME 0/8 mm o gr. min. 0,8 cm. - 66 720 m2 ; Wykonanie warstwy ścieralnej z MME 0/8 mm o gr. 1,0 cm - 66 720 m2 ; Wykonanie oznakowania z mas chemoutwardzalnych lub termoplastycznych - 4 083 m2 ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres gwarancji na roboty (G) - 10
- 3. Liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy (realizujących przedmiot Umowy) (L) - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonanie remontu nawierzchni wraz z uszorstnieniem w formie mikrodywanu z mieszanki mineralno-emulsyjnej na zimno w ciągu dróg krajowych administrowanych przez Oddział w Opolu GDDKiA - Rejon Opole.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywany zakres robót : Usunięcie istniejącego oznakowania poziomego grubowarstwowego - 2 000 m2 ; Korekcyjne frezowanie na zimno istniejącej nawierzchni bitumicznej na średnią grubość do 4 cm -70 000 m2 ; Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych - 70 000 m2 ; Wykonanie warstwy wyrównawczej z MME 0/8 mm o gr. min. 0,8 cm. - 70 000 m2 ; Wykonanie warstwy ścieralnej z MME 0/8 mm o gr. 1,0 cm - 70 000 m2 ; Wykonanie oznakowania z mas chemoutwardzalnych lub termoplastycznych - 2150 m2 ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Okres gwarancji na roboty (G) - 10
- 3. Liczba osób zatrudnionych na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy (realizujących przedmiot Umowy) (L) - 5
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- Świadczenie usług medycznych z zakresu badań osób zatrzymanych przez Policję do celów prewencyjnych i procesowych
- D/81/2024/A Zakup i dostawa materacy oraz ochraniaczy na materace na potrzeby Domów Studenta UO
- Dostawa 3 używanych fortepianów dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Fryderyka Chopina przy ul. Strzelców Bytomskich 18 w Opolu
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- TP.D.AS.70.24 Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Jeżowe
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Świątkowice na działce nr ewid. 315/4 dł. 250 m.
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej
- "BUDOWA DROGI W UL. SIEWIERSKIEJ" - ETAP I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.