eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoUSZYCIE, Z UŻYCIEM MATERIAŁÓW WŁASNYCH WYKONAWCY, PRZEDMIOTÓW UMUNDUROWANIA WYJŚCIOWEGO WEDŁUG OKREŚLONYCH WZORÓW DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH O NIETYPOWYCH ROZMIARACH ( W TYM KOBIET).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-29

Wejherowo: USZYCIE, Z UŻYCIEM MATERIAŁÓW WŁASNYCH WYKONAWCY, PRZEDMIOTÓW UMUNDUROWANIA WYJŚCIOWEGO WEDŁUG OKREŚLONYCH WZORÓW DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH O NIETYPOWYCH ROZMIARACH ( W TYM KOBIET).
Numer ogłoszenia: 349586 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia Marynarki Wojennej , ul. Jana III Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 58 6765 621, faks 58 6765787.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cwtid.mw.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona Narodowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USZYCIE, Z UŻYCIEM MATERIAŁÓW WŁASNYCH WYKONAWCY, PRZEDMIOTÓW UMUNDUROWANIA WYJŚCIOWEGO WEDŁUG OKREŚLONYCH WZORÓW DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH O NIETYPOWYCH ROZMIARACH ( W TYM KOBIET)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest uszycie, z użyciem materiałów własnych Wykonawcy, przedmiotów umundurowania wyjściowego według określonych wzorów dla żołnierzy zawodowych o nietypowych rozmiarach ( w tym kobiet). 2. Przedmioty umundurowania wyjściowego musi być wyprodukowane na podstawie aktualnej wojskowej dokumentacji techniczno - technologicznej (WDTT) i być zgodne ze wzorami przedmiotów obowiązującymi w MON. Wzory przedmiotów zamówienia dostępne są w Wojskowym Ośrodku Badawczo - Wdrożeniowym Służby Mundurowej w Łodzi, ul. Gdańska 89, (tel. 42 7504269). 3. Wymagania techniczne, materiały zasadnicze i dodatki, rodzaje szwów, elementy składowe, opis wykonania, klasyfikację wielkości oraz cechowanie, składanie i pakowanie, określa - Wojskowa Dokumentacja Techniczno - Technologiczna. 4. Wymagania do wykonania zadania: 4.1. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji usługi zobowiązany jest do dokonania pomiarów antropometrycznych żołnierzy na terenie Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia MW, ul. Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo oraz n/w innych jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu gospodarczym w ramach WOG: JW 4651, Dowództwo Brygady Lotnictwa MW Gdynia Babie Doły, JW 4653, JW 4498 Siemirowice, JW 3936 Gdynia Grabówek, JW 1832 Rozewie. 4.2. Terminy pomiarów oraz miejsca uzgodnione zostaną (telefonicznie lub pisemnie) z Szefem Służby Mundurowej CWTiD MW (mł. chor. szt. Roman GRZYWA tel. 58 6765-638), na co najmniej 7 dni przed pobraniem wymiarów. Wykonawca po pobraniu wymiarów antropometrycznych zobowiązany jest 1 egzemplarz dokumentacji rozmiarowej przekazać Szefowi Służby Mundurowej CWTiD MW. 4.3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć uszyte przedmioty umundurowania w opakowaniu fabrycznym bezzwrotnym, na własny koszt i ryzyko do magazynu mundurowego przy ul. Sobieskiego 277 w Wejherowie. 4.4. Dostarczone przedmioty umundurowania muszą przez Wykonawcę być opisane lub oznaczone (metką) na opakowaniu sposób pozwalający na łatwe przyporządkowanie danego przedmiotu do osoby, dla której zostało wykonane zgodnie z dokumentacją rozmiarową. Ponadto na każdym dostarczonym egzemplarzu umundurowania powinny być oznaczenia rozmiarowe oraz wszelkie informacje określające wyrób zgodnie z obowiązującymi zasadami. 4.5. Dostarczone przedmiotu umundurowania powinny posiadać cechy Wykonawcy, być odpowiednio złożone i spakowane - zgodnie z wymaganiami określonymi w WDTT. Dostarczone przedmioty umundurowania, muszą być fabrycznie nowe z produkcji 2013r. 5. Zakres oraz ilość określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00 - Usługi krawieckie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz cenowy (zał. nr 2 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl, www.cwtid.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CWTiD MW ul. Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria jawna CWTiD MW ul. Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.