eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmZakup i dostawy odzieży i obuwia ochronnego oraz roboczego dla potrzeb SP WSzS w Chełmie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-29

Chełm: Zakup i dostawy odzieży i obuwia ochronnego oraz roboczego dla potrzeb SP WSzS w Chełmie
Numer ogłoszenia: 349592 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie , ul. Ceramiczna 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5623247, 5623254, faks 082 5623247.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwss_chelm.ebip.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawy odzieży i obuwia ochronnego oraz roboczego dla potrzeb SP WSzS w Chełmie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy odzieży i obuwia ochronnego oraz roboczego dla potrzeb SP WSzS w Chełmie z podziałem na 4 pakiety: 1) pakiet nr 1 - odzież ochronna medyczna 2) pakiet nr 2 - obuwie profilaktyczne dla personelu medycznego 3) pakiet nr 3 - odzież robocza 4) pakiet nr 4 - obuwie robocze Przez powyżej określony przedmiot zmówienia należy rozumieć skrótowe zdefiniowanie przedmiotu. Szczegółowy opis oraz ilości przedmiotu zamówienia zawiera formularz ofertowy, ; Szczegółowy opis oraz ilości przedmiotu zamówienia zawiera formularz ofertowy, część szczegółowa (formularz asortymentowo - cenowy) stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. ; Szczegółowy opis oraz ilości przedmiotu zamówienia zawiera formularz ofertowy, część szczegółowa (formularz asortymentowo - cenowy) stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. ; Szczegółowy opis oraz ilości przedmiotu zamówienia zawiera formularz ofertowy, część szczegółowa (formularz asortymentowo - cenowy) stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6, 35.11.34.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie weryfikacji informacji zawartych w oświadczeniu i dokumentach, o których mowa w dziale IV ust. 1 pkt. 1 SIWZ Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, zawierające wymagany zakres informacji tj. oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy [wg załączonego druku - załącznik nr 2 do siwz]; Zamawiający nie uszczególnia warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie weryfikacji informacji zawartych w oświadczeniu i dokumentach, o których mowa w dziale IV ust. 1 pkt. 1 SIWZ Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, zawierające wymagany zakres informacji tj. oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy [wg załączonego druku - załącznik nr 2 do siwz]; Zamawiający nie uszczególnia warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie weryfikacji informacji zawartych w oświadczeniu i dokumentach, o których mowa w dziale IV ust. 1 pkt. 1 SIWZ Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, zawierające wymagany zakres informacji tj. oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy [wg załączonego druku - załącznik nr 2 do siwz]; Zamawiający nie uszczególnia warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie weryfikacji informacji zawartych w oświadczeniu i dokumentach, o których mowa w dziale IV ust. 1 pkt. 1 SIWZ Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, zawierające wymagany zakres informacji tj. oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy [wg załączonego druku - załącznik nr 2 do siwz]; Zamawiający nie uszczególnia warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie weryfikacji informacji zawartych w oświadczeniu i dokumentach, o których mowa w dziale IV ust. 1 pkt. 1 SIWZ Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, zawierające wymagany zakres informacji tj. oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy [wg załączonego druku - załącznik nr 2 do siwz]; Zamawiający nie uszczególnia warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych pomiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dołączenia do oferty dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. dla pakietu nr 1 i 3 - karty techniczne tkanin zawierające skład surowcowy produktu wraz z nazwami włókien i ich udziałem procentowym wystawione przez producenta tkanin lub inny dokument wystawiony przez niezależne akredytowane laboratoria potwierdzający wymagane przez zamawiającego parametry oraz instrukcje użytkowania i konserwacji. 2. dla pakietu nr 1 - Certyfikat wydany dla tkanin, które będą użyte do realizacji przedmiotu zamówienia dopuszczający do użytkowania w służbie zdrowia wydany przez jednostkę notyfikowaną.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz ofertowy wraz z częścią szczegółową (asortymentowo-cenową) [zgodny z załącznikiem nr 1] Formularz, o którym mowa w pkt. 4 należy złożyć w formie pisemnej oraz płytach CD-R w załączonym formacie Exel, sporządzonym przez system ProPublico, zgodnie z Instrukcją postępowania z formularzem oferty elektronicznej; Zamawiający dopuszcza zamiast płyt CD-R, o których mowa w zdaniu poprzedzającym przesłanie załącznika nr 1, w dniu otwarcia ofert po godz. 11oo pocztą elektroniczną na adres: przetarg@szpital.chelm.pl . 2.Wypełniony załącznik nr 5 do siwz - w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć części zamówienia podwykonawcom. 3.W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 7 pkt.3 siwz. 4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokumentu stwierdzającego ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców; 4.Potwierdzenia terminu płatności - 30 dni od daty doręczenia faktury do siedziby Zamawiającego - informacje zawarte w załącznik nr 1. 5.Potwierdzenie wymaganego okresu gwarancji - informacje zawarte w załącznik nr 1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadkach określonych w § 7 wzoru umowy - załącznik nr 4 do SIWZ tj. 1) zmiany cen, o którym mowa w § 3 ust. 3 i 4 wzoru umowy 2) zmiany nazwy Zamawiającego lub Wykonawcy; 3) zmiany rachunku bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy; 4) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie dostaw, o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania; b) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających dostawy, o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w dostawie. 5) przeniesienia praw i obowiązków Wykonawcy na innego Wykonawcę w przypadku: a) sukcesji uniwersalnej tj. przejście ogółu praw i obowiązków z jednego podmiotu na drugi podmiot, b) sukcesji szczegółowej w zakresie zamówień publicznych w razie sprzedaży przedsiębiorstwa (na podstawie art. 552 k.c. w zw. z art. 551 k.c), c) zmiany wspólnika spółki osobowej poprzez przeniesienie praw i obowiązków wspólnika na rzecz osoby trzeciej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwss_chelm.ebip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego; Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie; ul. Ceramiczna nr 1; 22-100 Chełm (pokój nr 209).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie; ul. Ceramiczna nr 1; 22-100 Chełm - Kancelaria SP WSzS w Chełmie (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1 - odzeż ochronna medyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odzeż ochronna medyczna Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy odzieży i obuwia ochronnego oraz roboczego dla potrzeb SP WSzS w Chełmie z podziałem na 4 pakiety: 1) pakiet nr 1 - odzież ochronna medyczna 2) pakiet nr 2 - obuwie profilaktyczne dla personelu medycznego 3) pakiet nr 3 - odzież robocza 4) pakiet nr 4 - obuwie robocze Przez powyżej określony przedmiot zmówienia należy rozumieć skrótowe zdefiniowanie przedmiotu. Szczegółowy opis oraz ilości przedmiotu zamówienia zawiera formularz ofertowy,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2 - obuwie profilaktyczne dla personelu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obuwie profilaktyczne dla personelu medycznego Szczegółowy opis oraz ilości przedmiotu zamówienia zawiera formularz ofertowy, część szczegółowa (formularz asortymentowo - cenowy) stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3 - odzież robocza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odzież robocza Szczegółowy opis oraz ilości przedmiotu zamówienia zawiera formularz ofertowy, część szczegółowa (formularz asortymentowo - cenowy) stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4 - obuwie robocze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obuwie robocze Szczegółowy opis oraz ilości przedmiotu zamówienia zawiera formularz ofertowy, część szczegółowa (formularz asortymentowo - cenowy) stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.