eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławUsługi kompleksowego utrzymania porządku i czystości w budynku Szpitala Powiatowego w Inowrocławiu stanowiącym skrzydło w południowo - wschodniej części Szpitala.



Ogłoszenie z dnia 2012-01-04

Inowrocław: Usługi kompleksowego utrzymania porządku i czystości w budynku Szpitala Powiatowego w Inowrocławiu stanowiącym skrzydło w południowo - wschodniej części Szpitala.
Numer ogłoszenia: 3495 - 2012; data zamieszczenia: 04.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, faks 052 3574667.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi kompleksowego utrzymania porządku i czystości w budynku Szpitala Powiatowego w Inowrocławiu stanowiącym skrzydło w południowo - wschodniej części Szpitala..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi kompleksowego utrzymania porządku i czystości w budynku Szpitala Powiatowego w Inowrocławiu stanowiącym skrzydło w południowo - wschodniej części Szpitala w Inowrocławiu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW NAPRZÓD w Krakowie., ul. Żabiniec 46, 31-215 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4645,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5713,41

  • Oferta z najniższą ceną: 5713,41 / Oferta z najwyższą ceną: 5713,41

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    art. 67 ust.1 pkt.6 - zamówienie uzupełniające przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego. W dniu 22 listopada 2011 roku w PS ZOZ Inowrocław przeprowadzono negocjacje w sprawie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie negocjacji z wolnej ręki na wykonanie usługi kompleksowego utrzymania porządku i czystości w budynku Szpitala Powiatowego w Inowrocławiu stanowiącym skrzydło w południowo-wschodniej części PS ZOZ Inowrocław.Negocjacje odbyły się pomiędzy Zamawiającym tj. PS ZOZ Inowrocław a Wykonawcą - tj. Spółdzielnia Inwalidów NAPRZÓD w Krakowie przy ul. Żabiniec 46, 31-215 Kraków. Po przeprowadzeniu negocjacji na wykonanie usługi kompleksowego utrzymania porządku i czystości w budynku Szpitala Powiatowego w Inowrocławiu stanowiącym skrzydło w południowo-wschodniej części PS ZOZ Inowrocław, strony ustaliły, że przyjmują warunki zawarcia umowy, określone we wzorze umowy z wynagrodzeniem za przedmiot umowy w wysokości: 4 645,05 zł netto + 23% (1 068,36 zł) = 5 713,41 zł / 1 miesiąc brutto i zobowiązują się do zawarcia umowy na okres jednego miesiąca, poczynając od dnia 01.12.2011r. do dnia 31.12.2011r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.