Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-14
Warszawa: Modernizacja i audiowizualizacja sali konferencyjnej w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego z funkcją centrum prasowego
Numer ogłoszenia: 349606 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego , ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5292738, faks 022 5292780.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnisw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i audiowizualizacja sali konferencyjnej w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego z funkcją centrum prasowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na aranżacji wraz z dostawą i montażem wyposażenia sali nr 150 oraz holu na pierwszym piętrze przy gabinecie Ministra w budynku Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, znajdującego się przy ul. Wspólnej 1/3. W ramach wykonania przedmiotu umowy zostaną zrealizowane w szczególności następujące prace: 1) prace tynkarskie, 2) prace malarskie, 3) usunięcie drzwi i zamurowanie otworu drzwiowego, odtworzenie sztukaterii, 4) wykonanie posadzki i paneli podłogowych z płyt MDF/HFD w holu, 5) wykonanie instalacji elektrycznej i audio, 6) wykonanie sufitów podwieszanych z oświetleniem, 7) wykucie i uzbrojenie wnęk, 8) montaż klimatyzacji wraz z wykonaniem instalacji hydraulicznej do klimatyzacji 9) wymiana instalacji c.o., 10) wymiana parapetów i wysłon grzejników, 11) dostawa i montaż karniszy elektrycznych, 12) zakup i dostawa mebli, 13) dostawy sprzętu elektrycznego i elektronicznego, 14) montaż i demontaż tymczasowej instalacji elektrycznej, 15) zakup i dostawa mebli, 16) wykonanie i montaż mebli na zamówienie (wg dostarczonego projektu) 2. Za wyposażenie rozumie się: urządzenia elektroniczne, klimatyzacyjne oraz meble szczegółowo opisane w dokumentacji projektowej. 3. Wraz z wyposażeniem sali Wykonawca dostarczy oprogramowanie systemu sterowania. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: 1) Projekcie architektonicznym wnętrz - Załącznik nr 1 do SIWZ 2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 2 do SIWZ 3) Przedmiarze - Załącznik nr 3 do SIWZ 5. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Informacja na temat wizji: 1) przed wyznaczonym terminem do składania ofert w niniejszym postępowaniu zostanie zorganizowana wizja lokalna, w celu umożliwienia uzyskania wszelkich informacji dla prawidłowego sporządzenia oferty; 2) Zamawiający informuje, że dla należytego przygotowania oferty, udział w wizji jest wskazany (nie jest obowiązkowy). 3) Zamawiający ustala dwa terminy wizji lokalnej, które odbędą się w dniach: 20 i 21 września 2012 r. o godz. 11:00, pozostawiając dowolność wyboru terminu Wykonawcy. Ze względu na ograniczoną dostępność sali wyznaczenie innego terminu wizji lokalnej nie będzie możliwe. 4) spotkanie przedstawicieli Wykonawcy z przedstawicielami Zamawiającego odbędzie się przy wejściu głównym do budynku przy ul. Hożej 20 w Warszawie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.15.30.00 - Meble konferencyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu multimedialnej aranżacji pomieszczeń, każda o wartości min. 500 000,00 zł brutto - ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy do realizacji zamówienia wyznaczą: a) kierownika prac ogólnobudowlanych posiadającego uprawnienia budowlane o specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej oraz legitymującym się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b) kierownika prac elektrycznych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz legitymującym się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie: a) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oraz b) informacji zawartych w sporządzonym przez Wykonawcę Wykazie osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości brutto nie mniejszej niż: 500 000,00 zł (słownie złotych: ) - Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie: a) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oraz b) informacji zawartych w dokumencie potwierdzającym posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wymaganej powyżej wysokości; Wykonawca musi zadbać, aby z dokumentu wyraźnie wynikało potwierdzenie spełniania powyższego warunku. Do przeliczenia wartości finansowej występującej w innej walucie niż PLN Zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia składania ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający określił w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nauka.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
ul. Wspólna 1/3 (wejście od ul. Hożej 20)
00-529 Warszawa
pokój nr 36.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2012 godzina 13:00, miejsce: Biuro podawcze Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ul. Wspólna 1/3 (wejście od ul. Hożej 20) 00-529 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont części korytarza w ZSCKR w Mieczysławowie"
- "Modernizacja zaplecza kuchennego i jadalni w Domu Dziecka w Dąbrówce"
- Dostawa sprzętu komputerowego i elementów wyposażenia pracowni szkolnych
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.