Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-20
Bielsko-Biała: Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.
Numer ogłoszenia: 34960 - 2008; data zamieszczenia: 20.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Beskidzkie Centrum Onkologii im. Jana Pawła II, ul. Wyzwolenia 18, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8164061, fax 033 8164401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą : gaza niejałowa i jałowa, tupfery niejałowe i jałowe, serweta operacyjna niejałowa i jałowa, kompres gazowy niejałowy, lignina opatrunkowa bielona, wata bawełniano - wiskozowa, opaska dziana, opaska elastyczna z zapinką, elastyczna siatka do podtrzymywania opatrunków typu Codofix, przylepiec na tkaninie, przylepiec włókninowy na kleju akrylowym hipoalergiczny, jałowy opatrunek do mocowania wenflonów , jałowy chłonny opatrunek pooperacyjny, plaster typu Fixopore, plaster typu Matopat Transparent, opatrunek typu Visulin, jałowe zestawy zabiegowe, kompres gazowy jałowy, kompres włókninowy jałowy, serweta dwuwarstwowa foliowana włókninowa jałowa
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.12 - Plastry Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.12 - Plastry Oryginalny kod CPV: 33.14.11.14 - Gaza medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.14 - Gaza medyczna Oryginalny kod CPV: 33.14.11.15 - Wata medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.15 - Wata medyczna Oryginalny kod CPV: 33.14.11.19 - Kompresy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.19 - Kompresy Oryginalny kod CPV: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 14.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki uprawniające do udziału w postępowaniu: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. spełnią warunki dodatkowe: a) potwierdzą stosownym oświadczeniem, iż zapoznali się z warunkami postępowania oraz warunkami realizacji zamówienia określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz że przyjmują je bez zastrzeżeń - zał nr 1 do siwz; b) udokumentują stosownym wykazem wykonanie a ze względu na charakter zamówienia również wykonywanie dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz przedstawią stosowne dokumenty (np. referencje ) stwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie jednego zamówienia o wartości nie niższej niż wartość oferty, potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie lub, że jest ono wykonywane należycie; c) zaoferują 30 dniowy termin płatności za wykonaną dostawę; d) przedstawią stosowne oświadczenie wraz z kopią deklaracji zgodności CE, potwierdzające że oferowane materiały opatrunkowe są oznakowane znakiem CE i posiadają ważną deklarację zgodności CE; e) potwierdzą stosownym oświadczeniem, że oferowane wyroby jałowe sterylizowane są parą wodną w nadciśnieniu - dotyczy pakietu nr 1 poz. 2,3, i 5, pakietu nr 2 poz. 2 i 3, pakietu nr 12 poz. 1,2,3 i 4 oraz pakietu nr 13 poz. 1 -13. f) zagwarantują, że termin ważności oferowanych produktów nie będzie krótszy niż 6 miesięcy licząc od daty dostarczenia ich do Zamawiającego - zał. nr 1 do siwz; g) dostarczą z ofertą zapakowane np. w oddzielną kopertę bądź karton i opisane tak, jak oferta z dopiskiem -próbk- próbki materiałów opatrunkowych: - dla pakietów nr 1 dla pozycji od 2 do 5 i dla pakietu nr 2 dla każdej pozycji odpowiednio po jednym opakowaniu, sztuce. - dla pakietów nr 3, 10,13 i 14 dla każdej pozycji po jednym opakowaniu. - dla pakietów nr 5,6,7,8,9,11 i 12 dla każdej pozycji odpowiednio po jednej sztuce. Wymagane próbki należy złożyć w oryginalnych handlowych opakowaniach wraz z informacją zawierającą dane producenta, wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. h) złożą ważną i odpowiednio przygotowaną - zgodnie z zapisami siwz - ofertę nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1; Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Wykonawca, który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1,2 i 3 ppkt b), zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, natomiast oferta Wykonawcy, który nie spełni warunków, o których mowa w pkt. 3 ppkt a), c), d), e), f), g) i h) zostanie odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, w tym oświadczenia, jakie należy złożyć w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt. 1-4 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 3. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (dla wybranego zadania) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt 4 a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 6. Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz stosownych dokumentów (np. referencji) stwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, że są wykonywane należycie. - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, a w przypadku dostaw okresowych i ciągłych że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie jednego zamówienia o wartości nie niższej niż wartość oferty potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie, a w przypadku świadczenia okresowego i ciągłego, że jest ono wykonywane należycie. 7. Oświadczenie potwierdzające, że oferowane materiały opatrunkowe są oznakowane znakiem CE i posiadają ważną deklarację zgodności CE ( wraz z kopią deklaracji zgodności CE). 8. Oświadczenie, że oferowane wyroby jałowe sterylizowane są parą wodną w nadciśnieniu - dotyczy pakietu nr 1 poz. 2,3 i 5, pakietu nr 2 poz. 2 i 3, pakietu nr 12 poz. 1,2,3 i 4 oraz pakietu nr 13 poz. 1 -13. 9. Próbki wraz z informacją i opisem, o których mowa w warunkach uprawniających do udziału w postępowaniu pkt 3 ppkt g) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Wyzwolenia 18 (budynek Dyrekcji - Komórka Zamówień Publicznych) w formie pisemnej odpłatnie w cenie 15 zł + VAT.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Beskidzkiego Centrum Onkologii 43-300 Bielsko-Biała, ul. Wyzwolenia 18, budynek Dyrekcji - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gaza niejałowa i jałowa, tupfery niejałowe i jałowe, pakiet zawiera 5 pozycji (szczegółowo określa załącznik nr 3 do siwz).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.14-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serweta operacyjna niejałowa i jałowa, pakiet zawiera 3 pozycje (szczegółowo określa załącznik nr 3 do siwz).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kompresy gazowe niejałowe, pakiet zawiera 5 pozycji (szczegółowo określa załącznik nr 3 do siwz).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lignina opatrunkowa bielona, wata bawełniano-wiskozowa, pakiet zawiera 3 pozycje (szczegółowo określa załącznik nr 3 do siwz).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.15-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opaska dziana, opaska elastyczna z zapinką, pakiet zawiera 4 pozycje (szczegółowo określa załącznik nr 3 do siwz).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elastyczna siatka do podtrzymywania opatrunków typu Codofix, pakiet zawiera 1 pozycję (szczegółowo określa załącznik nr 3 do siwz).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przylepiec na tkaninie, przylepiec na włókninie na kleju akrylowym hypoalergiczny, pakiet zawiera 3 pozycje (szczegółowo określa załącznik nr 3 do siwz).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jałowy chłonny opatrunek do mocowania wenflonów z wycięciem, pakiet zawiera 1 pozycję (szczegółowo określa załącznik nr 3 do siwz).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jałowy chłonny opatrunek pooperacyjny, pakiet zawiera 8 pozycji (szczegółowo określa załącznik nr 3 do siwz).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: plaster typu Fixopore, plaster typu Matopat Transparent, pakiet zawiera 2 pozycje (szczegółowo określa załącznik nr 3 do siwz).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunek typu Visulin, pakiet zawiera 1 pozycję (szczegółowo określa załącznik nr 3 do siwz).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy zabiegowe jałowe, pakiet zawiera 9 pozycji (szczegółowo określa załącznik nr 3 do siwz).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kompresy gazowe jałowe, kompresy włókninowe jałowe, pakiet zawiera 13 pozycji (szczegółowo określa załącznik nr 3 do siwzz).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serweta dwuwarstwowa foliowana włókninowa jałowa, pakiet zawiera 4 pozycje, (szczegółowo określa załącznik nr 3 do siwz).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Inteligentnego Systemu Transportowego w Bielsku-Białej - ETAP III"
- Świadczenie usług medycznych na potrzeby Ośrodka Przeciwdziałania Problemom Alkoholowym w Bielsku-Białej w 2025 roku
- Zakup ambulansu z wyposażeniem dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego w Bielsku-Białej w latach 2025 - 2026
- Sprzątanie filii Książnicy Beskidzkiej w roku 2025.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa materiałów opatrunkowych uzupełnienie I
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.