To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-21
Ruszów: Usługi sprzątania
Numer ogłoszenia: 34969 - 2014; data zamieszczenia: 21.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 496080 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Ruszów, ul. Leśna 2, 59-950 Ruszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 7714339, faks 75 7714468.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca kompleksowe sprzątanie obiektu biurowo administracyjnego Nadleśnictwa Ruszów położonego w Ruszowie przy ul. Leśnej 2 oraz jego otoczenia. Zakres zamówienia obejmuje kompleksowe sprzątanie wszystkich znajdujących się w w/w obiekcie pomieszczeń, m. in. pomieszczeń biurowych, korytarzy, klatek schodowych, holi, sanitariatów, archiwum, oraz innych o łącznej powierzchni 820 m2 wraz z myciem okien oraz pomieszczeń oszklonych. Przez kompleksowe sprzątanie w/w pomieszczeń należy rozumieć działania mające na celu utrzymanie ciągłej czystości i porządku. Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do piątku, od godziny 1400 do godziny 2200. W przypadku pomieszczeń: archiwum, kasy, magazynów oraz pomieszczeń technicznych, sprzątanie odbywać się będzie w obecności upoważnionych pracowników Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i zakresu sprzątania. Wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania odbywać się będzie przy użyciu środków czystości oraz niezbędnego sprzętu, do zapewnienia których zobowiązany jest Wykonawca, przy czym środki chemiczne używane przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być biologicznie neutralne oraz posiadać wymagane przepisami atesty uprawniające do stosowania w Polsce. Wszystkie zastosowane środki czyszczące muszą być przeznaczone do powierzchni, do czyszczenia której będą zastosowane. Zakres usługi będącej przedmiotem zamówienia obejmuje: 1) czynności wykonywane codzienne: - utrzymanie w czystości podłóg pomieszczeń znajdujących się w całym obiekcie (zamiatanie, mycie, konserwowanie), - opróżnianie koszy na śmieci, w tym również pojemników niszczarek dokumentów, znajdujących się w pomieszczeniach budynku, wraz z wymianą znajdujących się w nich worków na śmieci oraz wytarciem na mokro obudowy w przypadku zabrudzeń kosza, - wynoszenie śmieci do koszy zewnętrznych w nieprzezroczystych opakowaniach foliowych gwarantujących, że zawartość pozostanie wewnątrz, - segregowanie opakowań papierowych, makulatury, odpadów papierowych, opakowań szklanych i plastikowych, - ścieranie kurzu z parapetów, mebli biurowych, stołów, krzeseł, foteli, półek, szaf, regałów, skrzydeł drzwiowych, telefonów, sprzętu biurowego i komputerowego typu: kserokopiarki, faksy, niszczarki, monitory, komputery, klawiatury, drukarki, skanery i pozostałego wyposażenia znajdującego się w obiekcie, - sprzątanie, z użyciem środków czyszcząco-odkażających sanitariatów znajdujących się w obiekcie, w tym: misek sedesowych, umywalek, kabiny prysznicowej, - wymiana i uzupełnianie ręczników papierowych, papieru toaletowego i mydła w płynie, - neutralizacja zapachów w sanitariatach, - sprzątanie pomieszczeń kuchennych i socjalnych przy użyciu odpowiednich środków czyszczących, - mycie klatek schodowych, - utrzymanie w czystości wycieraczek wewnątrz i na zewnątrz budynku, 2) czynności wykonywane przynajmniej jeden raz w tygodniu: - mycie szyb w drzwiach wejściowych i w pomieszczeniu oszklonym obiektu, - mycie balustrad, parapetów, gaśnic, itp., - mycie powierzchni ściennych obłożonych glazurą przy użycie środków do tego przeznaczonych, - usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów w całym budynku oraz na zewnątrz budynku, - mycie 2 lodówek do przechowywania żywności obejmujące również, w miarę potrzeb, rozmrożenie, - mycie kaloryferów, - czyszczenie opraw oświetleniowych, 3) czynności wykonywane przynajmniej jeden raz w miesiącu: - konserwacja podłóg środkami do tego przeznaczonymi, - czyszczenie i konserwacja mebli przy użyciu środków do tego przeznaczonych, - mycie wszystkich drzwi znajdujących się w obiekcie (czynność obejmuje mycie skrzydeł drzwiowych oraz ościeżnic), - czyszczenie lamp, obrazów i innego wyposażenia znajdującego się w obiekcie, 4) pozostałe czynności objęte przedmiotem zamówienia: - dwustronne mycie okien w terminach określonych przez Zamawiającego (nie rzadziej niż 4 razy w ciągu roku), - przygotowywanie narad odbywających się w obiekcie, w zakresie określonym przez Zamawiającego, w tym zmywanie brudnych naczyń, - sprzątanie pokoi gościnnych Zamawiającego znajdujących się w Ruszowie przy ul. Zgorzeleckiej 9, w terminach i w zakresie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia częstotliwości wykonywania wymienionych w pkt. 1, 2, 3, 4 czynności w przypadku powstania widocznych zabrudzeń. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w obiekcie: - papieru toaletowego (kolor biały), - ręczników papierowych (kolor biały), - mydła w płynie, - kostek dezynfekujących do muszli, - odświeżaczy powietrza, - worków do koszy na śmieci, - płynu do mycia naczyń w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do posprzątania po ewentualnych awariach lub niewielkich pracach naprawczych wykonanych w obrębie obiektu i jego otoczeniu, bez prawa domagania się dodatkowej zapłaty za wykonane czynności. W zakresie zamówienia obejmującego sprzątanie otoczenia obiektu Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości i porządku na terenie otoczenia obiektu biurowo administracyjnego Zamawiającego, poprzez: - codzienne zamiatanie terenu znajdującego się bezpośrednio przed wejściem do budynku, - zamiatanie, co najmniej jeden raz w tygodniu, w zależności od potrzeb, ścieżek i drogi dojazdowej oraz parkingu, - codzienne opróżnianie koszy znajdujących się terenie otoczenia budynku oraz wymianę worków na śmieci, - usuwanie ewentualnych śmieci znajdujących się w obrębie obiektu, - podlewanie roślin ozdobnych znajdujących się przed wejściem do budynku. Do obowiązków Wykonawcy przedmiotu zamówienia należy również: - wygaszanie punktów świetlnych znajdujących się w obiekcie, - sprawdzanie zamknięć drzwi, - bieżące informowanie o zauważonych uszkodzeniach wyposażenia pomieszczeń oraz urządzeń znajdujących się w obiekcie, - bezzwłoczne informowanie osób wyznaczonych do kontaktu, ze strony Zamawiającego, w przypadku zauważenia sytuacji mogących spowodować szkody w mieniu Zamawiającego, - codzienne sporządzanie oraz dwustronne podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego obiektu przy przekazywaniu, po zakończeniu pracy, pracownikowi ochrony obiektu zawierającego informacje o wszelkich widocznych nieprawidłowościach w stanie poszczególnych pomieszczeń, urządzeń i umeblowaniu obiektu. Wykonawca zobowiązany jest do używania własnych urządzeń i sprzętu wykorzystywanych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wszystkie środki zastosowane przez Wykonawcę oraz przeznaczone do użytku Zamawiającego podlegają wcześniejszemu uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia do akceptacji przez Zamawiającego imiennego wykazu osób, które będą wykonywać przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga, aby osoby uczestniczące bezpośrednio w wykonywaniu usługi nie były karane. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące bezpośrednio przedmiot zamówienia były zatrudnione w pełnym wymiarze czasu pracy. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednią ilość osób do wykonania przedmiotu zamówienia. Osoby wykonujące przedmiot zamówienia powinny posiadać aktualne przeszkolenie w zakresie bhp oraz ochrony p.poż. Zabrania się osobom wykonujący przedmiot zamówienia wprowadzania do obiektu osób postronnych oraz członków rodziny. Wykonawca i osoby wyznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązane są do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem usługi sprzątania. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) świadczenia wszystkich usług będących przedmiotem zamówienia przy zapewnieniu osobom wykonującym własnej odzieży roboczej, środków, sprzętu, urządzeń oraz innych elementów niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia; 2) zorganizowania stanowisk pracy i przeszkolenia osób zatrudnionych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami; 3) dobrania środków wykorzystywanych przy realizacji przedmiotu zamówienia w taki sposób, aby nie uszkodziły mienia Zamawiającego; 4) używania środków chemicznych i materiałów wykorzystywanych przy realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z przeznaczeniem i instrukcją producenta; 5) zagwarantowania w sytuacjach wymagających szybkiej interwencji zarówno w dni robocze, jak i wolne, wykonania przedmiotu zamówienia; 6) codziennego informowania Zamawiającego o wszelkich zauważonych usterkach i uszkodzeniach w miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia; 7) odsunięcia, na żądanie Zamawiającego, od wykonywania przedmiotu zamówienia osób, które według Zamawiającego nie wykonują należycie przedmiotu zamówienia; 8) zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących działalności Zamawiającego, obejmujących między innymi: systemu zabezpieczeń, przedmiotów i urządzeń znajdujących się w pomieszczeniach Zamawiającego oraz pozostawienia w stanie nienaruszonym wszelkich materiałów, z którymi mógł się zetknąć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; 9) złożenia, przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu zamówienia, przez osoby, które będą wykonywać przedmiot zamówienia, oświadczenia o zachowaniu tajemnicy. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia tego oświadczenia przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia. Obowiązek zachowania tajemnicy spoczywa na Wykonawcy oraz osobach wykonujących przedmiot zamówienia bezterminowo; 10) ponoszenia wobec Zamawiającego odpowiedzialności cywilnej za wszelkie szkody osobiste i majątkowe wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia; 11) pokrycia roszczeń w przypadku wystąpienia przez osoby trzecie z roszczeniami wobec Zamawiającego związanymi z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu zamówienia; 12) ponoszenia odpowiedzialności za skutki działań osób wykonujących w imieniu Wykonawcy usługi będące przedmiotem zamówienia. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie gospodarcze przeznaczone do przechowywania sprzętu i środków używanych do wykonywania przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "JAREXS" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usługowe JAREXS Sp. z o. o., ul. Okólna 1A, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27420,54
Oferta z najniższą ceną: 27420,54 / Oferta z najwyższą ceną: 51660,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI RUSZÓW
- MONITORING WETERYNARYJNY KURAKÓW LEŚNYCH WSIEDLANYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA RUSZÓW W 2025 ROKU
- WYKONANIE OPRACOWANIA DOTYCZĄCEGO MIGRACJI KURAKÓW LEŚNYCH WSIEDLONYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA RUSZÓW, NA PODSTAWIE WYKONYWANYCH POMIARÓW TELEMETRYCZNYCH I OBSERWACJI BEZPOŚREDNIEJ
więcej: przetargi RUSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń będących w użytkowaniu jednostek oraz Podlaskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku
- EOP.332.39.24 Usługa kompleksowego sprzątania obiektów i pomieszczeń użytkowanych przez SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku w 2025 roku.
- Usługa utrzymanie czystości w pomieszczeniach Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie i Środowiskowego Domu Samopomocy Mozaika w Lublinie w roku 2025 r.
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Urzędu Miasta Czeladź (SE-ZP.271.1.8.2024)
- Świadczenie usługi w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w DORD OR w Wałbrzychu.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.