Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-06
Sopot: Kompleksowe ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miasta Sopotu oraz jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Sopotu na okres ubezpieczenia od 04 kwietnia 2013 roku do 03 kwietnia 2016 roku.
Numer ogłoszenia: 34971 - 2013; data zamieszczenia: 06.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Sopotu , ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5213750, faks 058 5510133.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miasta Sopotu oraz jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Sopotu na okres ubezpieczenia od 04 kwietnia 2013 roku do 03 kwietnia 2016 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miasta Sopotu oraz jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Sopotu. Ubezpieczenie obejmować będzie: 1) Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych, 2) Ubezpieczenie mienia od kradzieży i rabunku, 3) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, 4) Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia 5) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 2. Przedmiot zamówienia obejmuje majątek Zamawiających wymienionych w załączniku do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia w imieniu i na rzecz, których Gmina przeprowadza niniejsze postępowanie. 3. Pełne informacje nt. przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 4. Usługa winna być świadczona przez Wykonawcę dysponującego na terytorium RP co najmniej jedną placówką zdolną do pełnej obsługi ubezpieczeniowej majątku Zamawiających, w tym do przeprowadzenia wszystkich procedur związanych z pełną likwidacją szkód..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 7. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających na podstawie art. 67, ust 1, pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.52.00 - Usługi ubezpieczenia własności .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia, zgodnie z ustawą z dn. 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U nr 124, poz. 1151 z późn. zm.),
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 2 pkt 5 Ustawy należy złożyć wraz z ofertą: 1) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy się do żadnej grupy kapitałowej - zgodnie z wzorem załącznik nr 3 do oferty. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, należy złożyć wraz z ofertą: 1) pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie) z określeniem jego zakresu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Strony zastrzegają, że wartość powyższa może ulec zmianie w przypadku: 1) doubezpieczeń wynikających ze zmian w mieniu Ubezpieczonego, 2) aktualizacji przed wystawieniem polis. 3) zmiany składki wynikającej z aktualizacji majątku Ubezpieczonego na warunkach i wg. stawek podanych przez Ubezpieczyciela w umowie ubezpieczenia oraz zmiany wartości budynków wynikające z wysokości wskaźnika przeliczeniowego kosztu odtworzenia 1 m2 nie stanowią zmiany umowy. Strony umowy przyjmują w tych przypadkach formę pisemnego składania oświadczeń o zaistniałych zmianach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sopot.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sopotu
ul. Kościuszki 25/27
81-704 Sopot.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Sopotu (Kancelaria Ogólna pok nr 16) ul. Kościuszki 25/27 81-704 Sopot.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Sukcesywne dostawy worków na odpady.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Oczyszczanie lasów i placów zabaw w Sopocie z podziałem na części: część I - oczyszczanie lasów komunalnych miasta Sopotu część II - oczyszczanie placów zabaw w Sopocie
- Sukcesywny wywóz niesortowanego gruzu i ziemi
- Cięcia drzew z zastosowaniem technik alpinistycznych
- Sukcesywna dostawa masy betonowej oraz otoczaka.
więcej: przetargi w Sopocie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.