eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › Dowóz uczniów do szkół w roku 2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-21

Szamotuły: Dowóz uczniów do szkół w roku 2016
Numer ogłoszenia: 349720 - 2015; data zamieszczenia: 21.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Szamotułach , ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2921830, faks 061 2921830.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szamotuly.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół w roku 2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dowóz uczniów do szkół w roku 2016 2. Zakres zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ 1: Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek specjalistycznych w roku szkolnym 2016 na trasach: Nr 1 - Szamotuły - Poznań i z powrotem - 3 osoby 2 x w tygodniu (poniedziałek i piątek) Nr 2 - Szamotuły - Owińska i z powrotem - 2 osoby 2 x w tygodniu (poniedziałek i piątek) Nr 3 - Żalewo - Poznań i z powrotem - 1 osoba cały tydzień Nr 4 - Lulinek - Poznań i z powrotem - 1 osoba cały tydzień Nr 5 - Mutowo - Szamotuły i z powrotem - 1 osoba cały tydzień Nr 6 - ZSS Szamotuły - GCWOPIIR Szamotuły - 1 osoba cały tydzień Szczegółowy plan dowozów określa załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji. CZĘŚĆ 2: Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2016 Jeden autobus o 50 miejscach a drugi o 40 miejscach. Szczegółowy plan dowozów określa załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji. 3.Warunki realizacji zamówienia: Przewozy będą się odbywały na trasach wyznaczonych przez Zamawiającego. Wykonawca we własnym zakresie ustali cenę usługi na danej trasie uwzględniając liczbę kilometrów i przewidywane koszty. CZĘŚĆ 1: Szamotuły - Poznań - Szamotuły - 80 km Szamotuły - Owińska - Szamotuły - 128 km Żalewo - Poznań - Żalewo - 68 km Lulinek - Poznań - Lulinek - 54 km Mutowo - Szamotuły - Mutowo - 12 km ZSS Szamotuły - Centrum Szamotuły - 3 km Pojazd musi spełniać wszystkie warunki i wymagania określone poniżej. Trasa Nr 1 - Potencjał techniczny - dowóz dzieci do szkół musi odbywać się dopuszczonym do ruchu, odpowiednio oznakowanym samochodem osobowym, specjalnie przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych - wyposażonym w szyny do umocowania wózków dla osób niepełnosprawnych oraz rampę lub windę umożliwiającą wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do samochodu. Trasa Nr 2 - Potencjał techniczny - dowóz dzieci do szkół musi odbywać się dopuszczonym do ruchu samochodem osobowym. Trasa Nr 3 - Potencjał techniczny - dowóz dzieci do szkół musi odbywać się dopuszczonym do ruchu samochodem osobowym. Trasa Nr 4 - Potencjał techniczny - dowóz dzieci do szkół musi odbywać się dopuszczonym do ruchu samochodem osobowym. Trasa Nr 5 - Potencjał techniczny - dowóz dzieci do szkół musi odbywać się dopuszczonym do ruchu, odpowiednio oznakowanym samochodem osobowym, specjalnie przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych - wyposażonym w szyny do umocowania wózków dla osób niepełnosprawnych oraz rampę lub windę umożliwiającą wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do samochodu. Trasa Nr 6 - Potencjał techniczny - dowóz dzieci do szkół musi odbywać się dopuszczonym do ruchu, odpowiednio oznakowanym samochodem osobowym, specjalnie przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych - wyposażonym w szyny do umocowania wózków dla osób niepełnosprawnych oraz rampę lub windę umożliwiającą wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do samochodu. Przewozy będą się odbywały w dni nauki szkolnej i wyłącznie za te dni będzie wypłacane wynagrodzenie. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania dodatkowych przeglądów stanu technicznego pojazdów niezależnie od przeglądów dokonywanych na podstawie przepisów ustawy o ruchu drogowym. W trakcie przewozu dzieci Wykonawcy nie wolno wykonywać usług niezwiązanych z zamówieniem. CZĘŚĆ 2: Poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek Witoldzin, Żalewo, Przecławek - Zespół Szkół Pamiątkowo 17 km Poniedziałek, czwartek i piątek Szkoła Podstawowa nr 3 Szamotuły - Twardowo - Piotrkówko - Rynek (Gimnazjum nr 1) - Szkoła Podstawowa nr 3 Szamotuły Mutowo - Szkoła Podstawowa nr 3 27 km Poniedziałek - 44 km Wtorek - 17 km Środa - 17 km Czwartek - 44 km Piątek - 44 km Razem _________________ tygodniowo: 166 km Autobus musi spełniać wszystkie warunki i wymagania określone w obowiązujących przepisach dla autobusów szkolnych. W trakcie przewozu dzieci Wykonawcy nie wolno wykonywać usług niezwiązanych z zamówieniem. Przewozy będą się odbywały w dni nauki szkolnej i wyłącznie za te dni będzie wypłacane wynagrodzenie. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania dodatkowych przeglądów stanu technicznego autobusów niezależnie od przeglądów dokonywanych na podstawie przepisów ustawy o ruchu drogowym. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w ilościach i na zasadach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 11 i 12 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (j.t. Dz.U. z 2013 r., poz. 1414 z późn. zm.) lub posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (j.t. Dz.U. z 2013 r., poz. 1414 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi polegające na dowozie osób o wartości minimum 5.000 zł brutto każda z nich (każda usługa w ramach odrębnej umowy). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi pojazdami celem wykonania zamówienia: a) dla Części nr 1 - 2 pojazdy z ilością miejsc siedzących, co najmniej 3, Każdy pojazd musi posiadać ubezpieczenie OC, NW oraz dokument potwierdzający stan techniczny - dopuszczenie pojazdu do ruchu. b) dla Części nr 2 - 1 pojazd z ilością miejsc siedzących, co najmniej 50, - 1 pojazd z ilością miejsc siedzących, co najmniej 40 Każdy pojazd musi posiadać ubezpieczenie OC, NW oraz dokument potwierdzający stan techniczny - dopuszczenie pojazdu do ruchu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: a) dla Części 1: dysponują min. 4 osobami posiadającymi prawo jazdy kategorii B b) dla Części 2: dysponują min. 2 osobami posiadającymi prawo jazdy kategorii D Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie sprecyzowano warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Wykaz pojazdów zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ; 3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 3.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI.2.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. VI.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionych w terminie określonym w pkt VI.3.1. 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 4.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców i w formie oryginału lub w notarialnie poświadczonej kopii musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców. Pełnomocnictwo może wynikać także z umowy. 4.2 Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów. 4.3 Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. VI.1.2, VI.2 i VII.1 dla każdego Wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 5. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 5.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę z dopiskiem za zgodność z oryginałem, za wyjątkiem dokumentów, o których mowa w pkt VI.1.1, VI.1.7, VI.4.1 oraz VII.1) 5.2 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 5.3 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności faktury - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 11 i 12 do SIWZ. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadkach określonych w projekcie umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szamotuly.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Szamotułach ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły, pok. 36.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2015 godzina 09:30, miejsce: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Szamotułach ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły, pok. 36.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.