eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekŚwiadczenie usług higieniczno-sanitarnych w obiektach Uzdrowiska Wieniec Spółki z o.o. w Wieńcu Zdroju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-04

Włocławek: Świadczenie usług higieniczno-sanitarnych w obiektach Uzdrowiska Wieniec Spółki z o.o. w Wieńcu Zdroju
Numer ogłoszenia: 349741 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Uzdrowisko Wieniec" Sp. z o.o. , Wieniec Zdrój, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2362021 w. 237, faks 054 2362307.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieniec.sanatoria.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług higieniczno-sanitarnych w obiektach Uzdrowiska Wieniec Spółki z o.o. w Wieńcu Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi porządkowe, zgodnie ze SIWZ w zakresie prac porządkowych w obiektach Uzdrowiska Wieniec Sp. z o.o. w Wieńcu Zdroju.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00 - 90.20.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynność, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - Wykonawca musi wykazać się prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie opisanym w Rozdziale III SIWZ, Wykonawca który nie prowadzi działalności w w/w branży zostanie wykluczony. -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia w zakresie usług higieniczno-sanitarno-porządkowych, Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat ( a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ), przed dniem wszczęcia postępowania - co najmniej trzech usług o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia ( zadanie powyżej kwoty 100 000 zł.). - Wykonawca musi dysponować pracownikami posiadającymi aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne wydane przez odpowiedni organ. - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej ; - za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę posiadania polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł . Nie posiadanie wystarczającej ilości środków finansowych spowoduje wykluczenie Wykonawcy. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)zaświadczeń właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; d)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, e)wykaz zamówień publicznych w zakresie świadczenia usług higieniczno-sanitarnych - usługi zrealizowane w ostatnich trzech latach z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców ( min. 3 usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, zadania powyżej kwoty 100 tys. zł. ), f)dokumenty potwierdzające należyte wywiązanie się z zadań wskazanych w załączonym wykazie, g)przedłożenie harmonogramu wykonanych prac w poszczególnych komórkach z uwzględnieniem Załączników SIWZ , z podaniem rozmieszczenia pracowników, h)przedłożenie opracowanych na piśmie procedur sprzątania poszczególnych pomieszczeń w obiektach Służby Zdrowia, i)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, j)wypełniony formularz oferty, zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej SIWZ, k)wypełnione oświadczenie z art. 22 ustawy Prawa Zamówień Publicznych wg Załącznika Nr 2 l)zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ, m)upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywne)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wieniec-zdroj.cil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Wieniec Spółka z o.o. w Wieńcu Zdroju, 87-800 Włocławek, ul. Zdrojowa 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Uzdrowisko Wieniec Spółka z o.o. w Wieńcu Zdroju, 87-800 Włocławek, ul. Zdrojowa 2 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.