Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-21
Brzeziny: DRUKOWANIE TYGODNIKA BRZEZIŃSKI INFORMATOR SAMORZĄDOWY
Numer ogłoszenia: 349752 - 2015; data zamieszczenia: 21.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Promocji i Kultury w Brzezinach , ul. Sienkiewicza 10/12, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 46 874 31 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: cpik-brzeziny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DRUKOWANIE TYGODNIKA BRZEZIŃSKI INFORMATOR SAMORZĄDOWY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Drukowanie tygodnika Brzeziński Informator Samorządowy, w ilości 2000 egzemplarzy tygodniowo od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01 stycznia 2016 r. do dnia 31 grudnia 2017 r. Materiały do druku przesyłane będą drogą elektroniczną w każdym tygodniu we wtorek do godz. 19.00. W uzasadnionych przypadkach, podyktowanych warunkami technicznymi godzina przesyłu danych może ulec zmianie. Jeżeli wtorek będzie dniem ustawowo wolnym od pracy, materiały będą przekazywane w poniedziałek. Gazeta dostarczana będzie w każdym tygodniu w środę w godz. 8.00-9.00 do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. W przypadku, gdy środa będzie dniem ustawowo wolnym od pracy, strony uzgodnią inny dzień dostarczenia zamówienia. Tygodnik liczy 16 stron, zszytych stron formatu A4, drukowanych w skali szarości i w kolorze, przy czym: strona pierwsza i szesnasta będą drukowane w kolorze na papierze kredowym, strona druga, piętnasta oraz dodatkowo osiem stron będą drukowane w kolorze na papierze kredowym, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczy stron drukowanych w kolorze w każdym wydaniu tygodnika, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia albo zmniejszenia ilości egzemplarzy tygodnika do wydrukowania, bądź zwiększenia liczby stron wskazanego wydania gazety o dwie strony bądź ich wielokrotności po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy w tygodniu poprzedzającym drukowanie danego wydania. Zamawiający ma prawo odstąpić od drukowania gazety w danym tygodniu, o czym zawiadomi Wykonawcę do końca tygodnia poprzedzającego tydzień, w którym gazeta powinna być wydrukowana. W przypadku wydań okolicznościowych tygodnika, będzie on drukowany z zastosowaniem pełnej kolorystyki na wskazanych przez Zamawiającego stronach. Wymagania odnośnie papieru: papier biały offsetowy, gramatura minimum 80 g/m2; w przypadku zastosowania pełnej kolorystyki: papier kredowy gramatura minimum 135g/m2. Wykonawca dokona foliowania tygodnika folią termokurczliwą bądź inną w sposób umożliwiający Zamawiającemu umieszczanie wewnątrz tygodnika bądź całości, jaką będzie stanowił wraz z opakowaniem foliowym, innych materiałów dodatkowych typu: ulotek, wkładek reklamowych, płyt CD/DVD, plakatów itp., przy czym: informację o rodzaju, rozmiarach i wadze materiałów dodatkowych Wykonawca otrzyma od Zamawiającego do końca tygodnia poprzedzającego tydzień, w którym gazeta będzie drukowana; materiały dodatkowe przeznaczone do umieszczenia wewnątrz tygodnika bądź całości, jaką będzie stanowił wraz z opakowaniem foliowym, Zamawiający dostarczy wykonawcy najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień wysłania do druku wydania tygodnika, z którym materiały dodatkowe mają się ukazać, do godziny 23:50 (np. do poniedziałku do godz. 23:50, jeśli właściwe wydanie tygodnika zostanie przesłane Wykonawcy we wtorek); Wykonawca umieści dostarczone przez Zamawiającego materiały dodatkowe wewnątrz tygodnika bądź całości, jaką będzie stanowił wraz z opakowaniem foliowym, w cenie nie przekraczającej 0,11 zł brutto za każdy zafoliowany egzemplarz tygodnika. Zamawiający nie określa, którą część zamówienia Wykonawca może powierzyć podwykonawcom..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w przypadku Wykonawców, którzy wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. drukowanie prasy lokalnej o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda. Na potwierdzenie powyższego warunku wymaga się przedłożenia wykazu zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, załącznik Nr 2 do SIWZ; Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: cpik-brzeziny.pl; http://cpik.brzeziny.bip-e.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Promocji i Kultury w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 10/12, 95 - 060 Brzeziny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2015 godzina 10:30, miejsce: Centrum Promocji i Kultury w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 10/12, 95 - 060 Brzeziny, pok. 04..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
- Roboty budowlane polegające na zmianie systemu ogrzewania i podgrzewania ciepłej wody użytkowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Św. Anny 13 w Brzezinach w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w msc. Sadowa, gm. Brzeziny
- "Remont drogi powiatowej Nr 5103 E w miejscowości Poćwiardówka"
więcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług poligraficznych na rzecz Wydawnictwa Wydziału Teologicznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części
- USŁUGI WYDAWNICZE NA POTRZEBY SĄDU NAJWYŻSZEGO
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (124)
- Usługa publikacji - wydania monografii naukowej technicznej pt. Materiałowo-technologiczne aspekty procesu walcowania blach Zn-Cu-Ti z taśm odlewanych metodą Twin Roll Casting - DE-dzp.272-184/25
- Wykonanie folderu - ogólny informator o Magurskim Parku Narodowym.
- U/17/2025 Usługa druku i dostawy teczek okolicznościowych dla Biura Rektora
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.