eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › budowa magazynu soli w miejscowości Łuków



Ogłoszenie z dnia 2006-07-03

POZYCJA 34975

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: budowa magazynu soli w miejscowości Łuków Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział, do kontaktów: Jerzy Budzyński, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239, e-mail: zam_publ@lublin.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa magazynu soli w miejscowości Łuków. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Łuków, woj. lubelskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa magazynu soli o konstrukcji drewnianej w miejscowości Łuków, wg posiadanych przez zamawiającego projektów. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.32.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.32.20 - Roboty budowlane w zakresie magazynów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budynek magazynu to jednoprzestrzenna hala, posadowiona na fundamencie żelbetowym, wykonana całkowicie z drewna zabezpieczonego preparatem do stanu niezapalności i pokryta płytami eternitowymi bezazbestowymi. Budynek ma posiadać instalację elektryczną i odgromową. Posadzka - utwardzona i pokryta asfaltobetonem. Wymiary obiektu: szerokość 12,2 m + (4,53 m wiata na sprzęt), długość 15,0 m, wysokość 7,87 m, powierzchnia użytkowa 161,9 m2 + (66,95 m2 wiata), kubatura 1391 m3, brama wjazdowa o wymiarach 5,0 x 5,5 m, przesuwna z dwóch połówek. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 4000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy. 2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Warunki szczegółowe: 1) Doświadczenie: Wykonawca musi udowodnić, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (liczonych wstecz od daty wszczęcia postępowania) roboty rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia. Wymaga się, aby Wykonawca wykazał, że w sposób należyty wykonał (tzn. rozpoczął i zakończył) budowę co najmniej 1 magazynu o konstrukcji drewnianej, odpowiadającą swoim zakresem, złożonością i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Wykonawca powinien ponadto podać wartość, datę i miejsce wykonania tych robót oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że zostały one wykonane należycie. 2) Potencjał techniczny: Wykonawca powinien posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu i jednostek transportowych niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia, a w szczególności: a)koparka, koparko-spycharka, koparko-ładowarka: minimalna ilość - 1 szt., b)dźwig o nośności 5-6 Mg: minimalna ilość - 1 szt., c)rusztowanie montażowe o wysokości 6m: minimalna ilość - 1 kpl., d)samochód ciężarowy o ładowności min. 6 Mg: minimalna ilość - 1 szt. 3)Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby wykwalifikowane do realizacji zamówienia. Wykonawca poda informacje dotyczące kandydatów na stanowisko kierownika budowy i kierownika robót elektrycznych. Kandydaci na wyżej wymienione stanowiska muszą posiadać wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie dla danej branży oraz powinni przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 4) Wykonanie zamówienia: Dopuszcza się wykonanie zamówienia przy udziale podwykonawców w części dotyczącej branży elektrycznej (instalacja elektryczna i odgromowa) i w zakresie, robót drogowych (nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja) powyższe warunki udziału muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólny Wniosek. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena Wniosków oparta będzie na ocenie spełnia / nie spełnia wszystkich warunków. Jeśli ilość Wniosków spełniających minimalne warunki będzie większa od 5, Zamawiający dokona oceny Wniosków wg poniższego kryterium: Doświadczenie - znaczenie 100 % Zamawiający zakwalifikuje maksymalnie po 5 Wniosków, w których Wykonawcy wykażą największe doświadczenie tj. wykażą się największą liczbą zrealizowanych zamówień, porównywalnych z niniejszym przedmiotem zamówienia, wykonanych z należytą starannością. W przypadku, gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 5 Wniosków, z uwagi na to, że 2 lub więcej Wniosków zawiera taką samą liczbę wykonanych zamówień, Zamawiający spośród tych Wniosków wybierze te, których łączna wartość zamówień będzie najwyższa. Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych Wykonawców, którzy spełnią warunki kwalifikacji oraz zdobędą 5 najwyższych ocen w/w kryterium. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy powinni wraz z Wnioskiem złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosków. 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków. 5) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków. 6) Wykaz (Doświadczenie) wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 1) Warunków szczegółowych. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. 7) Wykaz (Potencjał techniczny) niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.2) Warunków szczegółowych. 8) Wykaz osób (Potencjał kadrowy), które będą uczestniczyć (kierować wykonaniem robót) w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Informacja ta musi zawierać dane na temat kwalifikacji tych osób: kopie uprawnień budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006r.). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia (pełnomocnictwo należy załączyć do Wniosku).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy. Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana nieodpłtnie zakwalifikowanym Wykonawcom. Materiały do sporządzenia Wniosku można pobrać ze strony internetowej: www.gddkia.gov.pl. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga wykonania zamówienia w terminie: do dwóch miesięcy od daty zawarcia umowy, przy czym termin ten obejmuje wykonanie robót objętych zamówieniem oraz ich odbiór ostateczny. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.