Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-29
Ełk: Zakup koparko-ładowarki
Numer ogłoszenia: 349846 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku , ul. Kolonia 1, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup koparko-ładowarki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest Zakup koparko-ładowarki. b) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej kołowej koparko-ładowarki, rok produkcji 2013r. na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Ełku o niżej wymienionych parametrach: - nowa kołowa koparko - ładowarka z 2013r., posiadająca certyfikat zgodności z normami CE, - silnik spalinowy wysokoprężny, chłodzony cieczą o mocy minimum 90 KM, turbo doładowany z chłodnicą powietrza doładowującego, spełniający normę emisji spalin STAGE 3B (TIER IV), - układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności min. 150 lit/min, - fabryczne szybkozłącze koparkowe, - maksymalna wysokość maszyny z ramieniem złożonym do transportu do 3800 mm, - napęd na cztery koła z możliwością przełączenia napędu na jedną oś, - kabina o konstrukcji chroniącej operatora przy wywróceniu się maszyny i przed spadającymi przedmiotami, wyposażona w wentylację, ogrzewanie, pneumatycznie zawieszony fotel operatora, pasy bezpieczeństwa, regulowaną kolumnę kierownicy, - drzwi oraz drabinki umożliwiające wsiadanie po obu stronach kabiny, - układ przeniesienia napędu (silnik, skrzynia biegów, mosty) wyprodukowane przez jednego producenta, - dodatkowe światła robocze, przednie i tylne oświetlające miejsce pracy sprzętu, - minimalna wielkość kół jezdnych przednich 18 cali, tylnych 26 cali, wyposażone w błotniki przednie i tylne, ogumienie nowe, (dopuszcza się zastosowanie kół przednich i tylnych o równej wielkości), - przednie koła skrętne, - immobiliser, - blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi załączana pod obciążeniem, - układ hamulcowy wyposażony w funkcję załączania napędu na cztery koła w trakcie hamowania, - zbiornik paliwa o pojemności minimalnej 150 litrów, - alternator o mocy minimum 95 amp, - układ elektryczny 12V zabezpieczony przed wilgocią i negatywnym wpływem drgań, - głębokość kopania ramieniem koparkowym o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym minimum 5000 mm, - łyżka koparkowa z zębami o szerokości 600 mm, - łyżka koparkowa z zębami o szerokości 300 mm, - łyżka do skarpowania o szerokości 1600 mm, - łyżka ładowarki wielofunkcyjna o pojemności minimum 1,0 m3 wyposażona w: lemiesz, widły do palet, zęby, - każda z łyżek musi być wyposażona w komplet sworzni, - kąt obrotu łyżki koparki nie mniej niż 202 stopni, - układ koparki wyposażony w przesuw boczny ramienia koparki, - funkcja automatycznego powrotu do pozycji kopania, - wysokość załadunku łyżki ładowarki do sworznia obrotu minimum 3450 mm, - układ samopoziomowania łyżki ładowarki, - funkcja amortyzacji łyżki ładowarki, - przechył łyżki ładowarki realizowany za pośrednictwem dwóch siłowników hydraulicznych w układzie równoległym, - podpory stabilizacyjne niezależnie wysuwane hydraulicznie z podkładkami gumowymi, - światła drogowe oraz robocze oświetlające miejsce pracy, - niezbędne wyposażenie w urządzenia sygnalizacji i oświetlenia pozwalające na bezpieczne poruszanie się po drogach publicznych i odpowiadające aktualnym przepisom prawa, - wyposażenie: sygnał cofania, skrzynka narzędziowa z zestawem niezbędnych narzędzi, smarownica, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, lampa migowa, apteczka. Instrukcja obsługi w jęz. Polskim oraz katalog części zamiennych, - pług do odśnieżania (łamany) o parametrach technicznych: cztery pozycje robocze (skośna lewo - prawo, czołowa, prosta), stalowy i gumowy lemiesz zgarniający w pozycji roboczej prostej o szerokości od 2450 mm do 3000 mm, wysokość robocza od 800 do 1000 mm. Na potwierdzenie ww. danych technicznych Wykonawca winien dołączyć do oferty wypełniony Formularz asortymentu - opis techniczny koparko - ładowarki (załącznik nr 2). Użyte w opisie technicznym nazwy, typy, produktu mogą być zastąpione równoważnymi. Warunki dostawy: Koparko-ładowarkę należy dostarczyć na koszt Dostawcy do Powiatowego Zarządu Dróg w Ełku, ul. Kolonia 1, 19-300 Ełk (na miejsce wskazane przez Zamawiającego) wraz z odpowiednią dokumentacją: - Certyfikat CE - Instrukcja obsługi w języku polskim, specyfikację techniczną koparko - ładowarki, - Dokument określający warunki serwisowania i gwarancyjnego i pogwarancyjnego, - Wykaz punktów serwisowych, - Katalog części zamiennych, - Zatwierdzony dokument gwarancyjny z gwarancją na minimum 24 miesiące od daty dostarczenia maszyny do Zamawiającego, bez limitu godzin pracy maszyny. - Przy dostawie koparko-ładowarki należy dołączyć potwierdzenie wykonania przeglądu zerowego, co należy udokumentować w książce gwarancyjnej pojazdu, bez wnoszenia dodatkowych opłat przez Zamawiającego. W dniu odbioru koparko-ładowarki zostanie sporządzony protokół odbioru. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości maksymalnej 200 kilometrów od siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Ełku przy ul. Kolonia 1. Wymagany czas na podjęcie fizycznych czynności serwisowych - do 24 godzin. W przypadku konieczności transportu koparko - ładowarki do siedziby serwisu, Wykonawca poniesie jego koszt. Ryzyko i ubezpieczenie na czas transportu leży po stronie Wykonawcy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe zasady wnoszenia wadium określa pkt. 11 SIWZ
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1. - załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie po analizie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1. - załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie po analizie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1. - załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie po analizie w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/powiat_elcki/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku, ul. Kolonia 1, 19 - 300 Ełk pok. nr 5. Specyfikację można odebrać osobiście w wersji papierowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku 19 - 300 Ełk ul. Kolonia 1 (sekretariat-pokój nr 2).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- "Dostawa środków gospodarczych i czystości oraz sprzętu do sprzątania na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- DOSTAWA do siedziby Zamawiającego Ełk ul. Suwalska 38 POJAZDU SPECJALNEGO - PODNOŚNIKA KOSZOWEGO
- Usługi w ramach realizacji zadania "Poszerzanie wiedzy na temat zielonej infrastruktury, ochrony przyrody dla społeczeństw Litwy i Polski " LTPL00315 NATURE AND PEOPLE z podziałem na 5 części.
- Zorganizowanie wycieczki do Portugalii dla pracowników, emerytów i rencistów Szkoły Podstawowej nr 5 im. Marii Konopnickiej w Ełku, ul. Św. M. M. Kolbe 11, 19-300 Ełk z dofinansowaniem z ZFŚS
- Bieżąca naprawa - działania utrzymaniowe i naprawcze mające na celu zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Ełckiej Kolei Wąskotorowej
- Odnowa oznakowania poziomego cienkowarstwowego z odblaskiem dróg na terenie miasta Ełku w 2025r.
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa koparko - ładowarki
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na obszarze gminy Jabłoń
- Zakup koparko-ładowarki
- Dostawa minikoparki z przyczepą transportową
- "Zakup i dostawa dla Urzędu Gminy w Charsznicy nowej koparko-ładowarki"
- Zakup używanej koparko - ładowarki
więcej: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.