Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-28
Opole: Usługa sprzątania pomieszczeń administracyjno-biurowych w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Opolu w okresie od 1.01.2011 r. do 31.12.2013 r.
Numer ogłoszenia: 349880 - 2010; data zamieszczenia: 28.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Opolu , ul. Damrota 2b, 45-950 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4012400, faks 077 4012409.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania pomieszczeń administracyjno-biurowych w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Opolu w okresie od 1.01.2011 r. do 31.12.2013 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku przy ul. Damrota 2b w Opolu, która powinna być wykonywana przy użyciu materiałów i sprzętu dostarczonego przez wykonawcę. Informacje o rodzajach pomieszczeń i powierzchni podlegającej utrzymaniu w czystości, o ilości pomieszczeń i wielkości zajmowanej przez te pomieszczenia powierzchni zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, a zbiorcze zestawienie rodzajów powierzchni i wyposażenia podlegającego sprzątaniu załącznik nr 1a do SIWZ. Wykaz niezbędnych czynności związanych z utrzymaniem porządku i czystości w poszczególnych rodzajach pomieszczeń z uwzględnieniem ich wyposażenia podlegającego sprzątaniu oraz wymaganą częstotliwość wykonywania tych prac zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie również do bieżącego zaopatrywania pomieszczeń sanitarnych, kuchennych i biurowych w wymienione poniżej materiały: 1.Pomieszczenia sanitarne -WC: - papier toaletowy biały, dwuwarstwowy, gofrowany, z perforacją poprzeczną, I gatunek, zawierający 100,0% celulozy, w rolkach o średnicy 19 - 23 cm i szerokości wstęgi papieru wynoszącej 10 cm. Papier o gramaturze 40 gr/m2, bezzapachowy, firmy TORK lub równoważny, - ręczniki papierowe białe, dwuwarstwowe (do pojemników), 100% celulozy, składane w kształt litery -Z-, o wymiarach pojedynczego listka: 23 cm x 25 cm wykonane z papieru o gramaturze 40 gr/m2, (50 g/m2). Składanka gwarantująca pobieranie każdorazowo tylko jednego listka (typu: interfold-lub-one stop), firmy TORK lub równoważny, - mydło w płynie o odczynie pH neutralnym z gliceryną, o konsystencji gęstego żelu do dozowników (produkt musi być wpisany do Krajowego rejestru ewidencji kosmetyków), firmy TORK lub równoważny, - odświeżacze powietrza w aerozolu o przyjemnym i trwałym zapachu - stojące (typu AIRWICK lub równoważne) i w aerozolu (typu BRISE lub równoważne), - kostki zawieszki do muszli WC i pisuarów o właściwościach myjących, dezynfekujących oraz przeciwdziałających osadzaniu się kamienia (typu DOMESTOS lub równoważne). 2. Pomieszczenia kuchenne: - ręczniki papierowe białe, dwuwarstwowe, 100% celulozy, składane w kształt litery (Z), o wymiarach pojedynczego listka: 23 cm x 25 cm wykonane z papieru o gramaturze 40 gr/m2, firmy TORK lub równoważny, - płyn do mycia naczyń z lanoliną, o nazwie (PUR) lub równoważne, - małe gąbki do mycia naczyń. 3. Pomieszczenia biurowe, sanitarne i kuchenne: - worki na śmieci do koszy na śmieci i do niszczarek o pojemności 40l (liczba koszy na śmieci wynosi 87 sztuk, a niszczarek 22 sztuki) oraz o pojemności 120l do dwóch niszczarek. Pod pojęciem równoważne należy rozumieć środki używane do sprzątania pomieszczeń porównywalne w szczególności pod względem: - wydajności z takiej samej pojemności, - skuteczności w usuwaniu zabrudzeń, - połysku powierzchni poddanej pielęgnacji, - braku smug i przebarwień powierzchni powstałych w wyniku stosowania preparatu, - braku drażniącego lub nieprzyjemnego zapachu będącego wynikiem stosowania preparatu, - właściwości higroskopijnych (ręczniki papierowe), - właściwości konserwujących (środki konserwujące posadzki). Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie wymienionych poniżej prac: 1. Opróżnianie koszy na śmieci oraz wynoszenie wszystkich odpadów i śmieci do miejsc na ten cel przeznaczonych, 2. Opróżnianie niszczarek, 3. Zamiatanie i odkurzanie oraz konserwację posadzek i listew przypodłogowych, 4. Czyszczenie okładzin kamiennych na ścianach, 5. Odkurzanie, ścieranie kurzu i czyszczenie mebli, np. biurek, stołów, szaf, krzeseł, itd., 6. Sprzątanie schodów wewnętrznych budynku (klatki schodowe) oraz odkurzanie i mycie poręczy, 7. Czyszczenie luster, grzejników, parapetów, dostępnych lamp, obrazów, gzymsów, krat wewnątrz budynku, 8. Mycie schodów klatek schodowych, 9. Czyszczenie i dezynfekowanie pomieszczeń i urządzeń sanitarnych, 10. Czyszczenie pomieszczeń socjalnych - kuchennych (czyszczenie zlewów, szafek kuchennych, lodówek, mycie i odkurzanie podłóg), 11. Odkurzanie i mycie drzwi frontowych i drzwi wejścia zapasowego do budynku biurowego, 12. Mycie i polerowanie powierzchni szklanych m.in. ścian działowych o konstrukcji metalowo-szklanych oraz boksów kasowych, 13. Czyszczenie gniazd wtykowych i wyłączników światła, 14. Czyszczenie, konserwacja i polerowanie ścian ze stali nierdzewnej kabiny windy, 15. Czyszczenie elementów wykonanych z blachy, 16. Czyszczenie i odkurzanie wykładzin tekstylnych, usuwanie plam z tych wykładzin, 17. Czyszczenie wykładzin dywanowych na mokro specjalistycznym sprzętem oraz odpowiednimi środkami chemicznymi 18. Mycie koszy na śmieci, 19. Mycie drzwi drewnianych, drzwi metalowych pełnych i przeszklonych, i wewnętrznych parapetów okiennych, 20. Polerowanie posadzek i listew przypodłogowych z granitu lub granitogresu oraz filarów i ścian posiadających okładzinę z marmuru, 21. Odkurzanie dostępnych lamp oświetleniowych (kinkiety), 22. Czyszczenie i polerowanie elementów konstrukcyjnych wykonanych z mosiądzu (kołowroty, osłona filarów, poręcze i uchwyty w drzwiach, barierki porządkowe), 23. W ramach ogólnej powierzchni objętej umową, w czasie określonym przez Zamawiającego, wykonywanie w zastępstwie prac w rejonie powierzonym pracownikowi Zamawiającego w przypadku jego nieobecności..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 6.000,00zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer: 12 1060 0076 0000 3200 0113 5777 w BPH S.A. Oddział w Opolu ul. Damrota 7 z dopiskiem wadium na Utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń administracyjno - biurowych w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Opolu 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert!. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą!. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. O wniesieniu w terminie wadium w formie przelewu na rachunek wskazany przez Zamawiającego, decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy. Do oferty należy załączyć kopię przelewu, wpłaty bankowej. 6. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia należy złożyć w formie oryginału ( zaleca się nie wpinać na trwale do całości oferty ). Dokument gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium. 7. Zwrot wadium nastąpi niezwłocznie, jeżeli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 8. Zamawiający niezwłocznie zwróci wniesione wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert; 2) którego oferta została odrzucona. 9. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium przez cały okres związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków, odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń, których wykaz zawiera rozdział IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków, odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń, których wykaz zawiera rozdział IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków, odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń, których wykaz zawiera rozdział IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków, odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń, których wykaz zawiera rozdział IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków, odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń, których wykaz zawiera rozdział IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych Wykonawcy załączonych do oferty. 2.W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie muszą oni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą (treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania). 3 Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (umowę konsorcjum). 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 oraz 11 do SIWZ. 5. Oświadczenie, podpisane przez upoważnioną osobę, o braku wpisu do Krajowego Rejestru Karnego osób, które będą realizować przedmiot umowy. 6.Wykaz wykonanych przez Wykonawcę usług (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym charakterze, co przedmiot zamówienia, wraz z potwierdzeniem należytego wykonania przez Wykonawcę (na formularzu, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). 7. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z wykazem osób, które będą wykonywać lub uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ 8.Wykaz środków do mycia, czyszczenia, konserwacji i dezynfekcji stosowanych przez Wykonawcę (na formularzu, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ). 9. Oferta - według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. 10. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakim dysponuje Wykonawca (na formularzu, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Opolu 45-950 Opole ul. Damrota 2b.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2010 godzina 12:00, miejsce: sekretariat (I piętro pokój nr 102) Zamawiającego przy ul. Damrota 2b, 45-950 Opole..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- "Przebudowa przystani kajakowej - opracowanie dokumentacji"
- Kompleksowe świadczenie przez Wykonawcę na rzecz USK w Opolu dostawy gazu ziemnego wysokometanowego grupy E przeznaczonego na cele opałowe wraz z usługą dystrybucji.
- TP.D.DT.68.24_Zakup wraz z dostawą wyposażenia stołów operacyjnych dla potrzeb Bloku Operacyjnego
- TP.D.BO.67.24 Zakup wraz z dostawą testu czystości pola operacyjnego oraz nośnika do antybiotyku w ramach zabezpieczenia zabiegów rewizyjnych stawu biodrowego/kolanowego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi oraz delegaturze Kuratorium w Skierniewicach
- Świadczenie usług sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Oławie
- Usługa sprzątania pomieszczeń budynków oraz terenów wokół budynków
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.