eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiłoradzUSŁUGI W ZAKRESIE ODBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Z WSZYSTKICH NIERUCHOMOŚCI W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY MIŁORADZ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-22

Miłoradz: USŁUGI W ZAKRESIE ODBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Z WSZYSTKICH NIERUCHOMOŚCI W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY MIŁORADZ
Numer ogłoszenia: 349882 - 2015; data zamieszczenia: 22.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 313376 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miłoradz, ul. Żuławska 9, 82-213 Miłoradz, woj. pomorskie, tel. 055 2711531, faks 055 2711565.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI W ZAKRESIE ODBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Z WSZYSTKICH NIERUCHOMOŚCI W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY MIŁORADZ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi: 1.Odbierania odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych z wszystkich nieruchomości, w graniach administracyjnych Gminy Miłoradz. 2.Usługi wyposażenia przez wykonawcę i utrzymania w należytym stanie technicznym i sanitarnym części pojemników do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych, a także dostawa worków do zbiórki selektywnej odpadów.3.Usługi utrzymania w należytym stanie technicznym i sanitarnym pojemników Zamawiającego do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych. 4.Odbieranie i transport odpadów z PSZOK do RIPOK w Tczewie. Informacje o systemie gospodarowania odpadami komunalnymi i ogólne warunki świadczenia usług opisano jak niżej: 1.Nieruchomości zamieszkałe to nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy np. domy jednorodzinne, bloki mieszkalne, kamienice, itp.. W nieruchomościach zamieszkałych rozróżnia się: Zabudowę wielorodzinną to nieruchomości o liczbie lokali mieszkalnych powyżej sześciu,Zabudowa jednorodzinna to nieruchomości o liczbie lokali mieszkalnych sześć i poniżej sześciu.2.Nieruchomości mieszane to nieruchomości, na których w części zamieszkują mieszkańcy, a w części jest są wykorzystywane w inny sposób nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne np. domki jednorodzinne, bloki mieszkalne, kamienice, w których w części budynku prowadzona jest działalność gospodarcza np. sklepy, punkty usługowe, itp.3.Nieruchomości niezamieszkałe to nieruchomość, na której nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne np. samodzielny budynek sklepu, szkoła, urząd, targowisko, itd.4.Ulice, chodniki, place publiczne, nie są objęte gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi. 5.W każdym przypadku, gdy użyto słowa odpady należy rozumieć przez to jedynie odpady komunalne.6.Gmina Miłoradz obejmuje systemem gospodarowania odpadami komunalnymi wszystkie nieruchomości, tj. zamieszkałe i niezamieszkałe. 7.Odpadami komunalnymi są, w rozumieniu ustawy o odpadach, odpady powstające w gospodarstwac h domowych, z wyłączeniem pojazdów wycofanych z eksploatacji, a także odpady niezawierające odpadów niebezpiecznych pochodzące od innych wytwórców odpady, które ze względu na swój charakter lub skład są podobne do odpadów powstających w gospodarstwach domowych. 8.Z nieruchomości zamieszkałych, są odbierane odpady: komunalne zmieszane,odpady selektywnie zebrane osobno: papier, osobno szkło, łącznie tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe, w workach na poszczególne frakcje odpadów,odpady selektywnie zebrane: popioły w okresie całego roku, odpady selektywnie zebrane: odpady wielkogabarytowe, w tym zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny w ramach wystawek 2 x w roku.9.Z nieruchomości niezamieszkałych, są odbierane:odpady komunalne zmieszane, odpady selektywnie zebrane: osobno papier, osobno szkło, łącznie tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe w pojemnikach lub workach zależnie od ilości zadeklarowanych odpadów do odbioru.odpady selektywnie zebrane: popioły w okresie całego roku, tylko z tej części nieruchomości, która jest związana z powstawaniem odpadów komunalnych np. piece ogrzewane paliwem stałym w obiektach publicznych, pomieszczeniach biurowych, itp. 10.Właściciele nieruchomości wnoszą opłaty do gminy za gospodarowanie odpad ami komunalnymi w następujący sposób:Nieruchomość zamieszkała opłata wg. liczby gospodarstw domowych na danej nieruchomości,Nieruchomość niezamieszkała opłata wg. liczby zadeklarowanych pojemników określonej wielkości dla danej nieruchomości,Nieruchomość mieszana opłata wg. liczby zadeklarowanych pojemników określonej wielkości dla danej nieruchomości. 11.Gmina zawarła umowę na przetwarzanie odpadów komunalnych zmieszanych, odpadów zielonych i odpadów surowcowych papier szkło, tworzywa sztuczne, metale z RIPOK Tczew. 12.Podmiot odbierający odpady z nieruchomości jest zobowiązany do dostarczenia całego strumienia odpadów komunalnych do RIPOK Tczew, łącznie z odpadami odbieranymi z PSZOK. 13.Z uwagi na konieczność zachowania trwałości i ciągłości świadczenia u sług na terenie Gminy, jak również z uwagi na charakter pracy wykonywanej podczas świadczenia usług tj. wykonywanie pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, za wynagrodzeniem, wymaga się by osoby wykonujące prace: kierowców pojazdów odbierających odpady oraz pomocników w tych pojazdach, były zatrudnione na umowę o pracę. 14.Szczegółowy opis zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ-Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 15.Wykonawca otrzyma w dacie zawarcia umowy wykaz nieruchomości przewidzianych do obsługi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH COMPLEX TOMASZ GRZMIL, UL.WIEJSKA 6, 82-230 NOWY STAW, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 758841,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 568668,60

  • Oferta z najniższą ceną: 568668,60 / Oferta z najwyższą ceną: 588764,89

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.