eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RygliceUdzielenie kredytu długoterminowego ma spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1.260.000 złotych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-23

Ogłoszenie nr 349886 - 2016 z dnia 2016-11-23 r.

Ryglice: Udzielenie kredytu długoterminowego ma spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1.260.000 złotych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 327373-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 329257-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ryglic, krajowy numer identyfikacyjny 54758900000, ul. ul. Rynek  9, 33160   Ryglice, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 146 541 035, faks 146 541 054, e-mail inwest_ryglice@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ryglice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu długoterminowego ma spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1.260.000 złotych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.35.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego złotowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek:1.Łączna kwota kredytu - 1.260.000 zł ( słownie jeden milion dwieście sześćdziesiąt tysięcy złotych).2.Okres kredytowania - od dwóch dni po podpisaniu umowy do dnia 31 grudnia 2029 roku 3.Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach w terminie 2 dni od podpisania umowy do dnia 31.12.2016 roku na podstawie decyzji płatniczych Zamawiającego.4.Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa 31.12.2016 roku.5.Spłata odsetek - do 10 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni.6.Naliczanie odsetek począwszy od miesiąca w którym nastąpi pobranie pierwszej transzy od faktycznie wykorzystanych środków. Do obliczeń kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni do wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku ( także w latach przestępnych. 7.Oprocentowanie kredytu - zmienne, wyrażone jako WIBOR 1M+ stała marża banku / zmiana oprocentowania dokonywana będzie miesięcznie w pierwszym dniu roboczym każdego miesiąca w oparciu o stawkę WIBOR 1M obowiązującą w ostatnim dniu roboczym poprzedniego miesiąca8.Spłata ostatniej raty odsetkowej nastąpi w terminie spłaty ostatniej raty kapitałowej.9.W przypadku , gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadnie na dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą kwotę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty.10.Spłata kapitału - w ratach w kwocie 1.260.000 zł + odsetki w okresach miesięcznych /splata kredytu - rok 2017 - 110.000 zł, rok - 2018 - 20.000 zł , rok 2019 - 20.000 zł , rok 2020- 20.000 zł, rok 2021 - 10.000 zł, rok 2022 - 10.000 zł, rok 2023 - 10.000 zł, rok 2024 - 110.000 zł, rok 2025 - 110.000 zł , rok - 2026 - 110.000 zł, rok 2027 - 110.000 zł, rok 2028 - 160.000 zł, rok 2029 - 460.000 zł/.11. Ustala się następujące terminy i kwoty spłaty kredytu:1)30.06.2017 r. - 10.000 zł 2)31.12.2017 r. - 100.000 zł 3)30.06.2018 r. - 10.000 zł 4)31.12.2018 r. - 10.000 zł 5)30.06.2019 r. - 10.000 zł 6)31.12.2019 r. - 10.000 zł 7)30.06.2020 r. - 10.000 zł 8)31.12.2020 r. - 10.000 zł 9)30.06.2021 r. - 10.000 zł 10)30.06.2022 r. - 10.000 zł 11)30.06.2023 r. - 10.000 zł 12)30.06.2024 r. - 55.000 zł 13)31.12.2024 r. - 55.000 zł 14)30.06.2025 r. - 55.000 zł 15)31.12.2025 r. - 55.000 zł 16)30.06.2026 r. - 55.000 zł 17)31.12.2026 r. - 55.000 zł 18)30.06.2027 r. - 55.000 zł 19)31.12.2027 r. - 55.000 zł 20)30.06.2028 r. - 55.000 zł 21)30.09.2028 r. - 50.000 zł 22)31.12.2028 r. - 55.000 zł 23)31.03.2029 r. - 100.000 zł 24)30.06.2029 r. - 125.000 zł 25)30.09.2029 r. - 125.000 zł 26)31.12.2029 r. - 110.000 zł.12.Zabezpieczenie - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, który będzie kontrasygnowany przez Skarbnika Gminy.13.Pobranie kredytu - transzami w momencie zaistnienia potrzeby płatniczej, od dwóch dnia po podpisaniu umowy do dnia 31 grudnia 2016 roku.14.Prowizja - jednorazowo wyłącznie od kwoty udzielonego kredytu, płatna w ciągu 14 dni od podpisania umowy.15.Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.16.Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych opłat W przypadku spłaty kredytu/ rat kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu/rat kredytu, a nie do końca umowy.17.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji wykorzystania części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów.18.Zamawiający oświadcza, że nie posiada zadłużenia wymagalnego wobec ZUS, Urzędów Skarbowych, z tytułu kredytów i pożyczek.19.Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby minimum jedna osoba wykonująca czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, była zatrudniona przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca winien zatrudniać wyżej wymienioną osobę na okres co najmniej od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.1) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:-podpisanie umowy, -analiza finansowa - uruchomienie kredytu - obliczanie należnych odsetek bankowych2) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób:Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu do wglądu dokumentów potwierdzających zatrudnienie ww. osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy. Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu informacje nt. stanu oraz sposobie zatrudnienia ww. osób.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Udzielenie kredytu długoterminowego ma spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1.260.000 złotych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT406198.03
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie Oddział w Ryglicach , ,  ryglice@bsr.krakow.pl,  ul. Ks. Jakuba Wyrwy 3,  33-160,  Ryglice,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 354821,23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 354821,23
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 446944,85
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.