Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-04
Jaworzno: Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnych na drogach i ulicach na terenie Jaworzna w 2009 roku
Numer ogłoszenia: 349889 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie , ul. Krakowska 9, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6142300, faks 032 6142310.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.jaworzno.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnych na drogach i ulicach na terenie Jaworzna w 2009 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty obejmują utrzymanie i konserwację sygnalizacji świetlnych wraz z patrolowaniem - codziennym objazdem sygnalizacji świetlnych potwierdzonym comiesięcznymi raportami składanymi w siedzibie Zamawiającego w formie dzienników eksploatacji sygnalizacji świetlnej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaga sięIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1)nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy, 2)posiadają niezbędną wiedzę i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wymaga się wskazania minimum: - 1 osoby kadry kierowniczej z uprawnieniami budowlanymi do kierowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - 4 osób przeszkolonych i posiadających kwalifikacje do samodzielnych przeglądów, napraw i programowania sterowników sygnalizacji będących na terenie miasta Jaworzna (MSR, ASR) oraz stacji kontroli pomiarów prędkości, - 4 osób posiadających stosowne ważne zaświadczenie wydane zgodnie z Ustawą z 30 czerwca 1997 r Prawo ruchu drogowego (Dz. U. nr 108, poz. 908 z 2005 roku, tekst jednolity z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzeniem MSWiA z 18 lipca 2008 roku w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. nr 132, poz. nr 839 z 2008 roku), - 4 osób posiadających uprawnienia do obsługi maszyn i sprzętu wymaganego do wykonania przedmiotu zamówienia a wymienionych w punkcie 1 ppkt 3, - 4 osób posiadających ważne świadectwa kwalifikacyjne SEP uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowiska eksploatacji i pomiarów E oraz 2 osób na stanowisko dozoru D lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osób, zdolnych do wykonania zamówienia. 3)posiadają niezbędny potencjał techniczny - posiadają w dyspozycji sprawne narzędzia i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności: minimum 2 oznakowane samochody Pogotowie Sygnalizacji, minimum 1 podnośnik montażowy samojezdny o zasięgu od 6 m, minimum 1 samochód ciężarowy, minimum 1 samochód dostawczy, minimum 1 dźwig o udźwigu min. 3 tony, sprzęt niezbędny do usuwania awarii: 1 młot pneumatyczny, 2 piły do cięcia asfaltu dla ułożenia pętli indukcyjnych, sygnalizację awaryjną wahadłową oraz 2 rezerwowe sterowniki sygnalizacji, kompletnie wyposażony warsztat elektroniczny przystosowany do sprawdzenia sterowników oraz pomiarów sieci kablowych, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w sprzętu. 4)posiadają doświadczenie zawodowe w realizacji zakończonych w ciągu ostaniach 3 lat - a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze, stanowiącej przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. brutto. 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu oceniać będzie Komisja Przetargowa na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 2). 3.Dokumenty wymienione w pkt 1 i 2 składa każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. UWAGA: W przypadku ubiegania się o zamówienie przez przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w spółkach cywilnych, koniecznym jest wskazanie, że o udzielenie zamówienia ubiegają się wspólnicy spółki cywilnej oraz wykazanie przez złożenie odpowiednich dokumentów (np. umowy spółki cywilnej, uchwały wspólników, pełnomocnictwa) lub oświadczeń, prawa do złożenia oferty i/lub zawarcia umowy w imieniu wspólników. 4.Wykaz osób, o których mowa w części V pkt 1 ppkt 2, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg Załącznika nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w Załączniku nr 3 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5.Wykaz niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (o których mowa w w części V pkt 1 ppkt 3) - wg Załącznika nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeśli w Załączniku nr 4 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 6.Wykaz usług (wg Załącznika nr 5 do SIWZ) wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze, stanowiącej przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. brutto (dołączyć wykaz zrealizowanych usług wraz z podaniem wartości brutto w tys. zł) oraz dołączyć dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. 6.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i/lub do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 8.Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji danego Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołączone do oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.jaworzno.pl, www.bip.jaworzno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego, tj. Jaworzno, ul. Krakowska 9, pokój nr 1,
wejście główne, piętro I..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego, tj. Jaworzno, ul. Krakowska 9, Sekretariat, wejście główne, piętro I..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Jana Pawła II w Jaworznie od stycznia do czerwca 2025 r.
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem żywności w I i II kwartale 2025 roku
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- "Dostawa opatrunków do Apteki SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego nr 2 w Jaworznie w okresie od stycznia do czerwca 2025 roku
- "Dostawa benzyny bezołowiowej 95 PB rozliczana w systemie bezgotówkowym"
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja i bieżące utrzymanie elektrycznych urządzeń zlokalizowanych na drogach na terenie miasta Płocka w roku 2025
- Bieżące utrzymanie, nadzór i konserwacja sygnalizacji świetlnej, oznakowania aktywnego na skrzyżowaniach ulic krajowych, powiatowych i gminnych w granicach Nowego Sącza od 1.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Konserwacja oraz naprawa sygnalizacji świetlnej przy drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zad. 1 - RDWZG Zad. 2 - RDWK Zad. 3 - RDWKŁ
- Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz świadczenia usług pogotowia drogowego w mieście Elblągu
- Zabezp. ruchu drogowego - bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawy i modernizacje sygnalizacji świetlnych, aktywnych przejść dla pieszych i stacji pomiarowych ruchu drogowego na terenie M. Ruda Śląska
- Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawa i modernizacja sygnalizacji świetlnych i urządzeń ITS na terenie miasta Tarnowa.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.