To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-23
Ogłoszenie nr 349896 - 2016 z dnia 2016-11-23 r.
Kraków: Dostawa wyposażenia medycznego dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, w związku z realizacją projektu "Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji" ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuprojektu "Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji" ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 311542
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 311957-2016;314197-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum, krajowy numer identyfikacyjny
127000040, ul.
ul. Św. Anny
12,
31008
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
12 433 27 29, faks
12 398 37 01, e-mail
dzp@cm-uj.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.cm-uj.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia medycznego dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, w związku z realizacją projektu "Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji" ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):141.2711.95.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wyposażenia medycznego dla potrzeb Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części zamówienia. 1.1. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w związku z realizacją projektu "Dydaktyka, Innowacja, Rozwój. Podniesienie jakości kształcenia poprzez rozwój innowacyjnej edukacji" ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr: POWR.05.03.00-00-0006/15-00. 1.2. Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę wyposażenia medycznego, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, montaż, instalacje i uruchomienie we wskazanych przez Zamawiającego miejscach oraz szkolenie z zakresu obsługi dostarczonego wyposażenia medycznego 5 pracowników Zamawiającego (min. 4 godz. zegarowe) w ramach części 1 zamówienia dla Zakładu Dydaktyki Medycznej ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków, oraz w odniesieniu do części 1, 2, 4, 6 zamówienia szkolenie z zakresu obsługi dostarczonego wyposażenia medycznego 2 pracowników Zamawiającego (min. 4 godz. zegarowe) dla Pracowni Teorii Podstaw Pielęgniarstwa ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków, w terminie przewidzianym dla realizacji zamówienia, a szczegółowo uzgodnionym z Zamawiającym, jak i świadczenie usług gwarancyjnych, zwanych dalej usługami, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części zamówienia. 1.3. Przedmiot zamówienia obejmuje fabrycznie nowe wyposażenie medyczne, według poniższego ogólnego wykazu rodzajów i ilości wyposażenia składającego się na przedmiot zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części zamówienia: 1.3.1 Część 1 zamówienia: 1.3.1.1 Łóżko na stanowisko intensywnej terapii - 1 szt. 1.3.1.2 Wózek transportowo-zabiegowy - 4 szt. 1.3.1.3 Wózek reanimacyjny - 3 szt. 1.3.1.4 Wanna podnośna - 1 szt. 1.3.2 Część 2 zamówienia - Łóżko szpitalne z przechyłami bocznymi - 3 szt. 1.3.3 Część 3 zamówienia - Wózek funkcyjny - anestezjologiczny - 1 szt. 1.3.4 Część 4 zamówienia - Wózek funkcyjny - 6 szt. 1.3.5 Część 5 zamówienia - Wózek reanimacyjny pediatryczny - 1 szt. 1.3.6 Część 6 zamówienia - Podnośnik transportowo-kąpielowy - 1 szt. 1.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz punktowane w kryterium oceny i porównania ofert parametry techniczne, zawierają Załączniki A, B, C, D, E i F do Formularza oferty stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do sześciu części zamówienia. 1.5 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części składających się na przedmiot zamówienia. 1.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.7 Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy, wyprodukowany w 2016r. lub 2015r. oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. z 2014r. poz. 1662) potwierdzające oznakowanie CE (certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności). 1.8 Zakres zamówienia obejmuje w szczególności, odpowiednio od jednej do sześciu części zamówienia: 1.8.1 Dostawę wraz z transportem do pomieszczeń (w ramach wymienionych poniżej Zakładów i Pracowni), wskazanych przez Zamawiającego: 1.8.1.1 Zakład Dydaktyki Medycznej ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków, Część 1. Łóżko na stanowisko intensywnej terapii - 1 szt. Wózek transportowo-zabiegowy - 4 szt. Wózek reanimacyjny - 3 szt. Część 5 Wózek reanimacyjny pediatryczny - 1 szt. 1.8.1.2 Pracownia Podstaw Opieki Położniczej ul. Zamoyskiego 58, 30-526 Kraków, Część 3 Wózek funkcyjny - anestezjologiczny - 1 szt. Część 4 Wózek funkcyjny - 3 szt. 1.8.1.3 Pracownia Teorii i Podstaw Pielęgniarstwa ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków, Część 1. Wanna podnośna - 1 szt. Część 2. Łóżko szpitalne z przechyłami bocznymi - 3 szt. Część 4 Wózek funkcyjny - 3 szt. Część 6 Podnośnik transportowo-kąpielowy - 1 szt. 1.8.2 Opakowanie, wyładunek, wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego, ustawienie, instalację, montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia. 1.8.3 Przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi dostarczonego wyposażenia medycznego 5 pracowników Zamawiającego (min. 4 godz. zegarowe) w ramach części 1 zamówienia dla Zakładu Dydaktyki Medycznej ul. św. Łazarza 16, 31-530 Kraków, oraz w odniesieniu do części 1, 2, 4, 6 zamówienia przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi dostarczonego wyposażenia medycznego 2 pracowników Zamawiającego (min. 4 godz. zegarowe) dla Pracowni Teorii Podstaw Pielęgniarstwa ul. Michałowskiego 12, 31-126 Kraków, w terminie przewidzianym dla realizacji zamówienia. 1.8.4 Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim (w wersji papierowej lub elektronicznej). 1.8.5 Dostarczenie karty gwarancyjnej, zgodnej z zapisami umowy w języku polskim, w razie sprzeczności zapisów karty pierwszeństwo mają postanowienia umowy. 1.8.6 Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi na przedmiot zamówienia. 1.8.7 Świadczenie przeglądów gwarancyjnych, minimum 1 w każdym rozpoczętym roku gwarancji jakości i rękojmi, o ile producent nie wymaga częściej, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 1.8.8 Świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowane w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. 1.9 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne, funkcjonalne i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane wyposażenie i jego elementy muszą posiadać co najmniej te same cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i inne na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne lub funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanego wyposażenia i jego elementów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego wyposażenia oraz opisu jego właściwości technicznych i/lub funkcjonalnych (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
33190000-8
Dodatkowe kody CPV:
33192120-9,
33192000-2,
33192600-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: :Część 1 zamówienia: Łóżko na stanowisko intensywnej terapii - 1 szt. Wózek transportowo-zabiegowy - 4 szt. Wózek reanimacyjny - 3 szt. Wanna podnośna - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz punktowane w kryterium oceny i porównania ofert parametry techniczne, zawierają Załączniki A do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT101593.67 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 98559.72 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: :Część 2 Łóżko szpitalne z przechyłami bocznymi - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz punktowane w kryterium oceny i porównania ofert parametry techniczne, zawierają Załączniki B do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT52531.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 42120.0 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Część 3 Wózek funkcyjny - anestezjologiczny - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz punktowane w kryterium oceny i porównania ofert parametry techniczne, zawierają Załączniki C do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10633.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7026.48 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Część 4 Wózek funkcyjny - 6 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz punktowane w kryterium oceny i porównania ofert parametry techniczne, zawierają Załączniki D do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT61200.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 34894.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Część 5 Wózek reanimacyjny pediatryczny - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz punktowane w kryterium oceny i porównania ofert parametry techniczne, zawierają Załączniki E do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10418.67 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 8144.28 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: :Część 6 Podnośnik transportowo-kąpielowy - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, oraz punktowane w kryterium oceny i porównania ofert parametry techniczne, zawierają Załączniki F do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16247.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 29160.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzyżowania z ul. Olszańską i Kielecką.
- Remont elewacji budynku oddziału Samorządowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jodłowej 23
- Pełnienie zastępczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.