eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinRozszerzenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego do obsługi przychodni poprzez dostawę i wdrożenie systemu informatycznego wraz z niezbędnym sprzętem oraz szkolenie pracowników na potrzeby Przychodni WOMP - ZCLiP w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-28

Szczecin: Rozszerzenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego do obsługi przychodni poprzez dostawę i wdrożenie systemu informatycznego wraz z niezbędnym sprzętem oraz szkolenie pracowników na potrzeby Przychodni WOMP - ZCLiP w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 349950 - 2010; data zamieszczenia: 28.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy - Zachodniopomorskie Centrum Leczenia i Profilaktyki , ul. Boleslawa Śmiałego 33, 70-347 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4843746, faks 091 4845967.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.womp.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozszerzenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego do obsługi przychodni poprzez dostawę i wdrożenie systemu informatycznego wraz z niezbędnym sprzętem oraz szkolenie pracowników na potrzeby Przychodni WOMP - ZCLiP w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozszerzenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego do obsługi przychodni poprzez dostawę i wdrożenie systemu informatycznego wraz z niezbędnym sprzętem oraz szkolenie pracowników na potrzeby Przychodni WOMP - ZCLiP w Szczecinie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5, 72.26.30.00-6, 72.26.20.00-9, 72.21.21.80-4, 72.26.80.00-1, 72.61.10.00-6, 79.63.20.00-3, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 48.00.00.00-8, 48.18.00.00-3, 48.48.10.00-3, 48.62.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: na część I - 2 750,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset pięćdziesiąt złotych) na część II - 2 740,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset czterdzieści złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - Pzp); ,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I zamówienia: - dla warunku posiadania niezbędnej wiedzy wykonawca musi: 1. wykazać się posiadaniem uprawnień nadanych od producenta do dystrybucji oprogramowania KS-SOMED firmy Kamsoft i wykazać się zaświadczeniem potwierdzonym przez producenta oprogramowania, iż posiada on niezbędną wiedzę do instalacji, wdrożenia i szkolenia użytkowników oprogramowania w części administracyjnej i medycznej posiadanego i rozszerzanego przez Zamawiającego systemu, - dla warunku posiadania niezbędnego doświadczenia wykonawca musi: 1. wykazać się realizacją, co najmniej 2 dostaw systemu informatycznego dla ZOZ obejmującego swym zakresem dostawę oprogramowania aplikacyjnego, odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł każda w okresie ostatnich 3 latach, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i odbiorców. Wzór wykazu stanowi załącznik Nr 5 do specyfikacji. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, iż przedmiotowe dostawy został wykonane należycie. Część II zamówienia: - dla warunku posiadania niezbędnego doświadczenia wykonawca musi: 1. wykazać się realizacją, co najmniej 2 dostaw sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia opisanym w części 2 zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł w okresie ostatnich 3 latach, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i odbiorców. Wzór wykazu stanowi załącznik Nr 5 do specyfikacji. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, iż przedmiotowe dostawy został wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Pzp);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca dla części 1 musi udokumentować, że: - dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: 1. kierownik projektu (posiadający certyfikat zarządzania projektami, np. IPMA, PMP, Prince 2 lub równoważny, który uczestniczył w minimum jednym wdrożeniu systemu informatycznego w zakresie części medycznej dla ZOZ na stanowisku kierownika projektu),- co najmniej 2 osoby, 2. specjaliści w zakresie wdrożenia systemów informatycznych w zakresie części medycznej dla ZOZ (udział w minimum jednym wdrożeniu na stanowisku wdrożeniowca) - co najmniej 3 osoby.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - Pzp); wykonawca musi udokumentować, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia dla części 1 - 150.000,00 zł, dla części 2 - 150.000,00 zł, bez jakichkolwiek podlimitów w granicach sumy ubezpieczenia, jako górnej granicy odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń, w szczególności za jedno zdarzenie, szkody określonego rodzaju lub z tytułu określonych ryzyk, tj. wykonawca musi dołączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości dla części 1 co najmniej 150.000,00 zł, dla części 2 co najmniej 150.000,00 zł, tj. wykonawca musi dołączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Część 1 zamówienia: - podmiot świadczący usługi wdrożenia i serwisu oprogramowania aplikacyjnego spełnia wymogi jakościowe co najmniej w zakresie wdrożenia systemów informatycznych oraz świadczenia do nich usług serwisowych, np.: certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny, wykonawca musi dołączyć do oferty zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające powyższe wymaganie Część 2 zamówienia: - oferowany sprzęt komputerowy posiada zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że odpowiadają normom: a) Deklaracja zgodności znak CE (dla sprzętu komputerowego), b)TCO 99 lub równoważny (dla zaoferowanych monitorów), - wykonawca musi dołączyć do oferty zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające powyższe wymaganie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wompszczecin.bip.eur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy-Zachodniopomorskie Centrum Leczenia i Profilaktyki, 70-347 Szczecin, ul. Bolesława Śmiałego 33, pok. 104 budynku B..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy-Zachodniopomorskiego Centrum Leczenia i Profilaktyki, 70-347 Szczecin, ul. Bolesława Śmiałego 33, pok. 102 budynku B..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozszerzenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego do obsługi przychodni poprzez dostawę i wdrożenie systemu informatycznego wraz z niezbędnym sprzętem oraz szkolenie pracowników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. udzielenia bezterminowych licencji na użytkowanie oprogramowania aplikacyjnego w zakresie obsługi laboratorium, kadrowo-płacowej, środków trwałych, rejestracji internetowej, powiadamiania rejestracji oraz dostarczenie czytników kodów kreskowych szczegółowo opisanych w załączniku 2A do specyfikacji; 2. pełnego wdrożenia oprogramowania aplikacyjnego (zainstalowania i uruchomienia na sprzęcie komputerowym wskazanym przez Zamawiającego) - za wyjątkiem modułu kadrowo - płacowego i modułu środków trwałych; 3. szkolenia pracowników Zamawiającego i innych osób wskazanych przez Zamawiającego do obsługi oraz administracji oprogramowania aplikacyjnego;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5, 72.26.30.00-6, 72.26.20.00-9, 72.21.21.80-4, 72.26.80.00-1, 72.61.10.00-6, 48.00.00.00-8, 48.18.00.00-3, 48.48.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozszerzenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego do obsługi przychodni poprzez dostawę i wdrożenie systemu informatycznego wraz z niezbędnym sprzętem oraz szkolenie pracowników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. dostarczenie Zamawiającemu nowego i nie używanego sprzętu komputerowego wraz z odpowiednim, działającym oprogramowaniem 2. dostarczenie Zamawiającemu systemu operacyjnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 48.62.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.