eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie projektu modernizacji części budynku internatu ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia biurowe przy ul.Chełmżyńskiej 1 w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2008-12-04

Warszawa: Wykonanie projektu modernizacji części budynku internatu ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia biurowe przy ul.Chełmżyńskiej 1 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 349963 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Warszawie , ul. Olszewska 14/20, 00-792 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5652400, faks 022 5652402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu modernizacji części budynku internatu ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia biurowe przy ul.Chełmżyńskiej 1 w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu modernizacji części budynku internatu ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia biurowe przy ul.Chełmżyńskiej 1 w Warszawie. Zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej przebudowy pomieszczeń w budynku internatowym. Wielkość zadania - poniżej kwot określonych w art.11 ust.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 5 000,00 PLN (pięć tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz którzy: 1) posiadają doświadczenie w postaci wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwóch usług - odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości 160 000 zł. brutto każda - polegających na: opracowaniu dokumentacji projektowej przebudowy pomieszczeń w budynku internatowym lub mieszkalnym, z podaniem przedmiotu, dat, miejsca wykonania i odbiorców (zał. nr 5 do SIWZ), poparte dokumentem potwierdzającym należytą staranność wykonania.; 2) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia z każdej branży (wymagana jest przynależność wyżej wymienionych osób do właściwych okręgowych izb samorządu zawodowego i posiadanie aktualnych ubezpieczeń od odpowiedzialności cywilnej) - zał. nr 6 do SIWZ Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów, w systemie spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) - w oryginale; 2) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (zał. nr 2 do SIWZ); 3) dowód wpłacenia/wniesienia wadium; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; 6) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - funkcji (zał. nr 6 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane osób które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia oraz aktualne zaświadczenia o ich przynależności do właściwych oddziałów izby samorządu zawodowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin wykonania - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Warszawie, 00-792 Warszawa, ul. Olszewska 14/20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w kancelarii, pokój nr 7A, Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Warszawie 00-792 Warszawa, ul. Olszewska 14/20..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.