eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinOCHRONA OSÓB I MIENIA W OBIEKCIE ZACHODNIOPOMORSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W SZCZECINIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-07

Szczecin: OCHRONA OSÓB I MIENIA W OBIEKCIE ZACHODNIOPOMORSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W SZCZECINIE
Numer ogłoszenia: 349982 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Administracji Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie , ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4303439, 4303465, faks 091 4303606.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szczecin.uw.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA OSÓB I MIENIA W OBIEKCIE ZACHODNIOPOMORSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W SZCZECINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia w obiekcie Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 4 w następującym zakresie: 1 Bezpośrednia ochrona fizyczna. Bezpośrednia ochrona fizyczna obiektu przy ul. Wały Chrobrego 4 w Szczecinie realizowana przez jednego umundurowanego, wyposażonego w identyfikator, telefon i odpowiedni sprzęt pracownika ochrony bez licencji, w godzinach 18.00-6.00, w momencie realnego zagrożenia wsparcie grup patrolowych, które dojadą do obiektu w czasie do 10 minut. Do zadań pracownika ochrony należy: 1)pilnowanie obiektu od wewnątrz, 2)obserwacja terenu z wykorzystaniem zainstalowanych kamer telewizji przemysłowej, 3)odbiór sygnałów systemu ppoż. oraz ich sprawdzenie, 4)obserwacja i reagowanie na sygnały systemu alarmowego pomieszczenia magazynu (pok. nr 6), 5)powiadamianie centrum monitoringu o zamiarze otwarcia pomieszczenia magazynu (pok. nr 6), 6)wyłączanie i włącznie oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego obiektu, 7)w sezonie grzewczym uruchamianie centralnego ogrzewania w węźle cieplnym budynku według ustaleń, 8)sprawdzanie po wypisywanym czasie osób pracujących po godzinach urzędowania, 9)sprawdzanie obiektu wewnątrz (dwa razy) w godzinach 20.00-22.00 i 3.00-5.00, 10)przyjęcie i przekazanie obiektu dozorcom, 11)prowadzenie dziennika zmian i odnotowanie wszelkich podejmowanych działań, 12)zawiadomienie policji i straży pożarnej w przypadku stwierdzenia włamania lub pożaru, 13)zawiadomienie przedstawiciela Zamawiającego o każdym stwierdzonym przypadku włamania lub pożaru 2. Monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego. Monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego - napadowego oraz podejmowania interwencji w pomieszczeniu magazynu ( pok. nr 6) Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 4, polegać będzie na: 1)przyjmowaniu sygnałów z lokalnego systemu alarmowego i przekazywaniu odpowiadających tym sygnałom informacji wskazanym przez Zamawiającego osobom, 2)podejmowaniu interwencji na każdy sygnał alarmowy odebrany przez centrum monitorowania z lokalnego systemu alarmowego. Interwencja zmierzać ma do udaremnienia powstaniu szkody w imieniu Zamawiającego, 3)rejestrowaniu uzgodnionych sygnałów przyjętych z lokalnego systemu alarmowego, 4)rejestrowaniu wszelkich informacji przekazanym odbiorcom wymienionym w wykazie, 5)udostępnianiu Zamawiającemu wyciągu z rejestrów. Monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego odbywać się będzie w systemie całodobowym. Interwencja zostanie podjęta w godz. 22.00 - 6.00 w czasie do 10 min. Czas podjęcia interwencji w godz. 6.00 - 22.00 może ulec przedłużeniu do 10 min. 3.Konwój środków pieniężnych. Raz w miesiącu konwój środków pieniężnych środkiem transportu Wykonawcy w asyście uzbrojonego pracownika ochrony na trasie: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 4 - Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Szczecinie ul. Starzyńskiego 1 - Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 4.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000 PLN, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów, o których mowa w art. 24 ustawy. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w części 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik nr 1 do SIWZ) 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę (dot. również S.C.). 3) Aktualna koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji uprawniająca do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, 4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000 PLN. 7)Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów wskazanych w pkt 2,4,5 i pkt 6.2,6.4,6.5 SIWZ , składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7 i pkt 6.7 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym z zachowaniem terminów określonych powyżej. - wszelkie dokumenty w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski,a Zamawiający podczas analizy ich treści będzie się opierał na tekście przetłumaczonym - dokumenty i oświadczenia wymienione wyżej mogą być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy przez złożenie czytelnego podpisu bądź podpisu wraz z pieczątką imienną oraz dopiskiem ( za zgodność) lub zwrotem o równoważnym znaczeniu Możliwość wspólnego ubiegania się o zamówienie ( konsorcjum i spółka cywilna). 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Umocowanie pełnomocnika może również wynikać z treści innego dokumentu dołączonego do oferty. 2)Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.1 winno być pełnomocnictwem rodzajowym i odpowiadać wymogom określonym w przepisach kodeksu cywilnego. W swojej treści winno wskazywać mocodawcę ( osobę fizyczną lub prawną) na rzecz i w imieniu, którego działa wskazany pełnomocnik (osoba fizyczna lub prawna) oraz określać zakres umocowania pełnomocnika do reprezentowania mocodawcy w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 3)Przyjmuje się, że jeśli wynika to z treści pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, to obejmuje ono uprawnienie pełnomocnika do potwierdzenia za zgodność wszystkich dokumentów złożonych w niniejszym postępowaniu przez tych wykonawców. Dokumenty dotyczące konkretnego wykonawcy ubiegającego się o zamówienie w ramach konsorcjum lub spółki cywilnej, mogą również być potwierdzone za zgodność przez osobę uprawnioną do reprezentacji tego wykonawcy. 4) Oferta spółki winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1-5 i pkt 6.1-6.5 SIWZ osobno dla każdego z jej wspólników, pozostałe dokumenty składane są wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szczecin.uw.gov.pl /Przetargi /Zamówienia publiczne..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Administracji Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, I piętro pok. 189.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Obsługi Administracji Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, I piętro pok. 189.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.