Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-04
Gdynia: sukcesywne dostawy wyposażenia jednorazowego do zabiegów koronarografii
i koronaroplastyki do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni
Numer ogłoszenia: 3499 - 2008; data zamieszczenia: 04.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, fax 058 6201114.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalgdynia.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy wyposażenia jednorazowego do zabiegów koronarografii i koronaroplastyki do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy wyposażenia jednorazowego do zabiegów koronarografii i koronaroplastyki do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni, 7 830 sztuk
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.17.20 - Urządzenia do angiografii Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.17.20 - Urządzenia do angiografii Oryginalny kod CPV: 33.11.17.40 - Urządzenia do angioplastyki Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.17.40 - Urządzenia do angioplastyki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: GRUPA 1 - 165 zł, GRUPA 2 - 2 076 zł, GRUPA 3 - 295 zł, GRUPA 4 - 350 zł, GRUPA 5 - 810 zł, GRUPA 6 - 320 zł, GRUPA 7 - 19 zł, GRUPA 8 - 840 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki : a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż: dla GRUPY 1- 4 125 zł (słownie: cztery tysiące sto dwadzieścia pięć złotych), dla GRUPY 2- 51 900 zł (słownie: pięćdziesiąt jeden tysięcy dziewięćset złotych), dla GRUPY 3- 7 375 zł (słownie: siedem tysięcy trzysta siedemdziesiąt pięć złotych), dla GRUPY 4- 8 750 zł (słownie: osiem tysięcy siedemset pięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 5- 20 250 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy dwieście pięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 6- 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych), dla GRUPY 7- 475 zł (słownie: czterysta siedemdziesiąt pięć złotych), dla GRUPY 8- 21 000 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych), ( informacje o których mowa wyżej, określone w walucie innej niż PLN , będą przeliczane na podstawie średniego kursu NBP obowiązującego na 14 dni przed terminem otwarcia ofert). W przypadku składania oferty na więcej niż jedną grupę wartość środków własnych lub zdolność kredytowa nie może być mniejsza niż suma wartości kwot określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych grup asortymentowych, na które Wykonawca składa ofertę III. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zobowiązani są legitymować się należytym wykonaniem, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem - w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostaw/dostawy odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (produkty lecznicze), o wartości netto nie mniejszej niż: dla GRUPY 1- 4 125 zł (słownie: cztery tysiące sto dwadzieścia pięć złotych), dla GRUPY 2- 51 900 zł (słownie: pięćdziesiąt jeden tysięcy dziewięćset złotych), dla GRUPY 3- 7 375 zł (słownie: siedem tysięcy trzysta siedemdziesiąt pięć złotych), dla GRUPY 4- 8 750 zł (słownie: osiem tysięcy siedemset pięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 5- 20 250 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy dwieście pięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 6- 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych), dla GRUPY 7- 475 zł (słownie: czterysta siedemdziesiąt pięć złotych), dla GRUPY 8- 21 000 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych), . W przypadku składania oferty na więcej niż jedną grupę wartość wykonanych/ wykonywanych dostaw przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), nie może być mniejsza niż suma wartości dostaw określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych grup asortymentowych, na które Wykonawca składa ofertę. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń; a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4, 5, 6, 7, 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, I. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa : 1. w pkt. A lit.a),c), d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio , że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ; c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2. w pkt. A lit.b) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby , której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. II. Dokumenty , o których mowa w pkcie I ppkt.1 lit.a) , b) oraz w pkcie I ppkt.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Dokument , o którym mowa w pkcie I ppkt 1 lit.c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . III. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pktach A i I zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . Zapisy pkt. II stosuje się odpowiednio. B. W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na kwotę nie mniejszą niż: dla GRUPY 1- 4 125 zł (słownie: cztery tysiące sto dwadzieścia pięć złotych), dla GRUPY 2- 51 900 zł (słownie: pięćdziesiąt jeden tysięcy dziewięćset złotych), dla GRUPY 3- 7 375 zł (słownie: siedem tysięcy trzysta siedemdziesiąt pięć złotych), dla GRUPY 4- 8 750 zł (słownie: osiem tysięcy siedemset pięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 5- 20 250 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy dwieście pięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 6- 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych), dla GRUPY 7- 475 zł (słownie: czterysta siedemdziesiąt pięć złotych), dla GRUPY 8- 21 000 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych), ( informacje o których mowa wyżej, określone w walucie innej niż PLN , będą przeliczane na podstawie średniego kursu NBP obowiązującego na 14 dni przed terminem otwarcia ofert). W przypadku składania oferty na więcej niż jedną grupę wartość środków własnych lub zdolność kredytowa nie może być mniejsza niż suma wartości kwot określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych grup asortymentowych, na które Wykonawca składa ofertę. b) oświadczenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. C. W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń; a) wykazu wykonanych/wykonywanych (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w ciągu ostatnich trzech lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) dostaw/dostawy odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (stymulatory), o wartości netto nie mniejszej niż: dla GRUPY 1- 4 125 zł (słownie: cztery tysiące sto dwadzieścia pięć złotych), dla GRUPY 2- 51 900 zł (słownie: pięćdziesiąt jeden tysięcy dziewięćset złotych), dla GRUPY 3- 7 375 zł (słownie: siedem tysięcy trzysta siedemdziesiąt pięć złotych), dla GRUPY 4- 8 750 zł (słownie: osiem tysięcy siedemset pięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 5- 20 250 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy dwieście pięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 6- 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych), dla GRUPY 7- 475 zł (słownie: czterysta siedemdziesiąt pięć złotych), dla GRUPY 8- 21 000 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych), b) dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że dostawy/dostawa wskazane w wykazie zostały wykonane należycie. c) oświadczenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski-gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego ul. Wójta Radtkego 1 81- 348 Gdynia Dział ds. zamówień publicznych, pok. nr 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1, 81- 348 Gdynia, Dział ds. zamówień publicznych, pok. nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 10.04.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: a/ Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się w formie elektronicznej. b/ Ponadto Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia: - formularza oferty, - formularza cenowego, - oświadczenia, że oferowany asortyment posiada niezbędne świadectwa i certyfikaty dopuszczające go do stosowania i obrotu na terenie Polski i krajów UE. c)Przedmiotowe postępowanie zostało ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 04/01/2008 pod numerem 2008/S-2-001707
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szczypczyki wewnątrznaczyniowe do usuwania ciał obcych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczypczyki wewnątrznaczyniowe do usuwania ciał obcych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.20-4, 33.11.17.40-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Introduktory dotętnicze..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Introduktory dotętnicze.1 500 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.20-4, 33.11.17.40-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stentgraf wieńcowy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stentgraf wieńcowy.5 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.20-4, 33.11.17.40-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wkłady do strzykawki automatycznej do podawania kontrastu 120 ml Ilumena.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłady do strzykawki automatycznej do podawania kontrastu 120 ml Ilumena 500 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.20-4, 33.11.17.40-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dren wysokociśnieniowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren wysokociśnieniowy 2 700 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.20-4, 33.11.17.40-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kompletny zestaw przetworników (dren, kable) do pomiaru ciśnienia metodą krwawą, współpracujące ze stacją hemodynamiczną AXIOM SENSIS produkcji SIEMENS, wyposażone w zastawkę przeciwko cofaniu się krwi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompletny zestaw przetworników (dren, kable) do pomiaru ciśnienia metodą krwawą, współpracujące ze stacją hemodynamiczną AXIOM SENSIS produkcji SIEMENS, wyposażone w zastawkę przeciwko cofaniu się krwi; 400 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.20-4, 33.11.17.40-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przedłużacz do pomp infuzyjnych 150 cm - biały..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużacz do pomp infuzyjnych 150 cm - biały. 2 700 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.20-4, 33.11.17.40-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Balon do kotrapulsacji wewnątrzaortalnej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Balon do kotrapulsacji wewnątrzaortalnej. 20 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.20-4, 33.11.17.40-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Modernizacja pokrycia dachu i instalacji odgromowej w budynku Studenckiego Domu Marynarza nr 2 przy ul. Sędzickiego 19 w Gdyni
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Studenckiego Domu Marynarza nr 2 przy ul. Sędzickiego 19 w Gdyni
- Dostawa nowych samochodów finansowanych w formie leasingu operacyjnego - 3
- Ekspertyza techniczna oraz dokumentacja projektowa remontu dwóch drogowych wiaduktów łukowych nad torami PKP w ciągu ul.J. Wiśniewskiego wraz z nadzorem autorskim nad realizacją projektu budowlanego
- Dostawa farb specjalistycznych do remontu dokowego statku Horyzont II - powtórne
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW Z DZIERŻAWĄ SYSTEMU DO OZNACZANIA MOCZU, PŁYNÓW Z JAM CIAŁA I OSADU DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.