Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-28
Świętochłowice: Dostawa urządzeń medycznych
Numer ogłoszenia: 350000 - 2010; data zamieszczenia: 28.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Chorzowska 38, 41-605 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 2453338, faks 032 7707435.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje XII części (pakietów) - Załącznik nr 1. Pakiet I - Kolposkop o parametrach technicznych wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia- załączniku nr 1.1 do Pakietu I. Pakiet II - Łóżko porodowe o parametrach technicznych wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia- załączniku nr 1.2 do Pakietu II. Pakiet III - Wirówka laboratoryjna o parametrach technicznych wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia- załączniku nr 1.3 do Pakietu III. Pakiet IV - Chłodziarka laboratoryjna do przechowywania krwi o parametrach technicznych wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia- załącznikach nr 1.4 do Pakietu IV. Pakiet V - Zamrażarka do przechowywania osocza o parametrach technicznych wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia- załączniku nr 1.5 do Pakietu V. Pakiet VI - Lampa do fototerapii o parametrach technicznych wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia- załączniku nr 1.6 do Pakietu VI. Pakiet VII - Pompa infuzyjna o parametrach technicznych wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia- załączniku nr 1.7 do Pakietu VII. Pakiet VIII - Kardiomonitory w ilości wymienionej w załączniku nr 1 oraz o parametrach technicznych wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia- załączniku nr 1.8 do Pakietu VIII. Pakiet IX - Aparat do elektrochirurgii z modułem argonowym o parametrach technicznych wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia- załączniku nr 1.9 do Pakietu IX. Pakiet X - Myjnia automatyczna do endoskopów o parametrach technicznych wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia- załączniku nr 1.10 do Pakietu nr X. Pakiet XI - Myjka ultradźwiękowa do osprzętu endoskopowego o parametrach technicznych wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia- załączniku nr XI. Pakiet XII - Doposażenie laparoskopu w asortymencie i ilościach wymienionych w załączniku nr 1. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1. Urządzenia medyczne dostarczone zostaną do Szpitala Powiatowego w terminie 3 tygodni od daty podpisania umowy transportem własnym Wykonawcy wraz z wniesieniem i zainstalowaniem urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Odbiór urządzeń potwierdzony zostanie przez Wykonawcę oraz Zamawiającego protokołem zdawczo- odbiorczym. 2. Bezpośrednio po dostarczeniu urządzeń medycznych (nie dotyczy Pakietu XII) Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić bez odrębnego wynagrodzenia szkolenie personelu w obsłudze danego sprzętu. Szkolenie winno być zakończone certyfikatem lub zaświadczeniem potwierdzającym umiejętność obsługi i użytkowania danego sprzętu. 3. Urządzenia medyczne muszą być dostarczone do Szpitala Powiatowego fabrycznie nowe, kompletne po zamontowaniu gotowe do użytku bez dodatkowych zakupów, inwestycji, dostosowane do istniejących instalacji, oznakowane, powinny posiadać instrukcję użytkowania, gwarancję i dokumentację w języku polskim. 4. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego faxem lub telefonicznie z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie dostarczenia urządzenia medycznego do Szpitala Powiatowego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.21.00-3, 33.16.41.00-8, 42.93.11.00-2, 39.71.11.00-0, 33.19.41.10-0, 33.19.51.00-4, 33.16.10.00-6, 33.19.10.00-5, 33.16.90.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie uważany za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi posiadanie wymaganych prawem zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub przedłoży oświadczenie o zwolnieniu z posiadania ww zezwoleń. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełnienia powyższego warunku Wykonawca obowiązany jest przedstawić wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wykonawca wykaże wykonanie minimum 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w w/w okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 j.t.)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 j.t.)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 j.t.)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 j.t.) - Załącznik nr 1. 2. Zaakceptowany Opis przedmiotu zamówienia- Parametry techniczne dla Pakietów: I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI. 3. Certyfikat zgodności CE, wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych. 4. Ulotkę informacyjną urządzenia w języku polskim. 5. Pełnomocnictwo do podpisania i złożenia oferty, jeżeli osoba podpisana nie jest wymieniona w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z Art. 144 ustawy Prawo zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach: a) obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę; b) zmiany stawki VAT; c) zmiany numeru katalogowego producenta; d) zmiany warunków płatności tj. rozłożenia płatności na raty
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach, ul. Chorzowska 38- pok. nr 19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach, ul. Chorzowska 38- sekretariat- pok. nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kolposkop.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolposkop o parametrach technicznych wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia- załączniku nr 1.1 do Pakietu I.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.41.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Łóżko porodowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżko porodowe o parametrach technicznych wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia- załączniku nr 1.2 do Pakietu II.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wirówka laboratoryjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wirówka laboratoryjna o parametrach technicznych wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia- załączniku nr 1.3 do Pakietu III.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 42.93.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Chłodziarka laboratoryjna do przechowywania krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chłodziarka laboratoryjna do przechowywania krwi o parametrach technicznych wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia- załącznikach nr 1.4 do Pakietu IV.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 39.71.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zamrażarka do przechowywania osocza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamrażarka do przechowywania osocza o parametrach technicznych wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia- załączniku nr 1.5 do Pakietu V.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 39.71.11.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Lampa do fototerapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa do fototerapii o parametrach technicznych wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia- załączniku nr 1.6 do Pakietu VI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pompa infuzyjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa infuzyjna o parametrach technicznych wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia- załączniku nr 1.7 do Pakietu VII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.41.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kardiomonitory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitory w ilości wymienionej w załączniku nr 1 oraz o parametrach technicznych wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia- załączniku nr 1.8 do Pakietu VIII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.51.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Aparat do elektrochirurgii z modułem argonowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do elektrochirurgii z modułem argonowym o parametrach technicznych wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia- załączniku nr 1.9 do Pakietu IX.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Myjnia automatyczna do endoskopów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjnia automatyczna do endoskopów o parametrach technicznych wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia- załączniku nr 1.10 do Pakietu nr X.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Myjka ultradźwiękowa do osprzętu endoskopowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjka ultradźwiękowa do osprzętu endoskopowego o parametrach technicznych wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia- załączniku nr XI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Doposażenie laparoskopu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie laparoskopu w asortymencie i ilościach wymienionych w załączniku nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚWIĘTOCHŁOWIC
- Bieżące utrzymanie i czyszczenie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Świętochłowice
- Wyłapywanie i utrzymanie w schronisku bezdomnych zwierząt oraz wyłapywanie, transport oraz umieszczenie chorych lub wymagających pomocy dzikich zwierząt w Ośrodku
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych w Świętochłowicach Sp. z o.o.
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
- Sukcesywne dostawy gazów medycznych i niemedycznych w butlach, tlenu ciekłego do zbiornika kriogenicznego wraz z infrastrukturą umożliwiającą odbiór i magazynowanie tlenu ciekłego na potrzeby Ze (...)
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Miejskiego Domu Pomocy Społecznej "Złota Jesień" w Świętochłowicach w okresie od 02 stycznia do 30 czerwca 2025r.
więcej: przetargi w Świętochłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Łukasiewicz-PORT
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Zakup wraz z montażem i instalacją aparatury i sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Kardiochirurgii z możliwością składania ofert częściowych
- Zakup analizatora składu ciała wraz z oprogramowaniem.
- Zakup myjni-dezynfektora do Centralnej Sterylizatorni w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-143/2024
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.