eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Buczkowice › Pełnienie funkcji pedagoga w ramach projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-28

Buczkowice: Pełnienie funkcji pedagoga w ramach projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 350006 - 2010; data zamieszczenia: 28.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Buczkowicach , ul. Szkolna 815, 43-374 Buczkowice, woj. śląskie, tel. 33 8177127, faks 33 8177127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zosip-buczkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji pedagoga w ramach projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji pedagoga w ramach projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice numer WND-POKL.09.01.02-24-179/10 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamówienie publiczne udzielane jest w czterech częściach: Część I: pełnienie w ramach projektu, o którym mowa w pkt 3.1. funkcji pedagoga w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Mikołaja Kopernika w Buczkowicach, ul. Szkolna 815, 43-374 Buczkowice w roku 2010: 40 godzin lekcyjnych (średnio 20 godzin na miesiąc przez okres 2 miesięcy) w roku 2011: 200 godzin lekcyjnych (średnio 20 godzin na miesiąc przez okres 10 miesięcy) w roku 2012: 160 godzin lekcyjnych (średnio 20 godzin na miesiąc przez okres 8 miesięcy) Razem 400 godzin lekcyjnych. Część II: pełnienie w ramach projektu, o którym mowa w pkt 3.1. funkcji pedagoga w Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Kukuczki w Kalnej, ul. Widokowa 66, 43-376 Kalna w roku: 2010: 30 godzin lekcyjnych (średnio 15 godzin na miesiąc przez okres 2 miesięcy) w roku 2011: 150 godzin lekcyjnych (średnio 15 godzin na miesiąc przez okres 10 miesięcy) w roku 2012: 120 godzin lekcyjnych (średnio 15 godzin na miesiąc przez okres 8 miesięcy) Razem 300 godzin lekcyjnych. Część III: pełnienie w ramach projektu, o którym mowa w pkt 3.1. funkcji pedagoga w Zespole Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy i Gimnazjum nr 2 w Godziszce, ul. Beskidzka 162, 43-376 Godziszka w roku 2010: 30 godzin lekcyjnych (średnio 15 godzin na miesiąc przez okres 2 miesięcy) w roku 2011: 150 godzin lekcyjnych (średnio 15 godzin na miesiąc przez okres 10 miesięcy) w roku 2012: 120 godzin lekcyjnych (średnio 15 godzin na miesiąc przez okres 8 miesięcy) Razem 300 godzin lekcyjnych. Część IV: pełnienie w ramach projektu, o którym mowa w pkt 3.1. funkcji pedagoga w Zespole Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego i Gimnazjum nr 3 w Rybarzowicach, ul. Beskidzka 242, 43-378 Rybarzowice w roku 2010: 30 godzin lekcyjnych (średnio 15 godzin na miesiąc przez okres 2 miesięcy) w roku 2011: 150 godzin lekcyjnych (średnio 15 godzin na miesiąc przez okres 10 miesięcy) w roku 2012: 120 godzin lekcyjnych (średnio 15 godzin na miesiąc przez okres 8 miesięcy) Razem 300 godzin lekcyjnych. 3. Zamawiający gwarantuje realizację minimum ? ilości godzin w poszczególnych placówkach tj. a) dla Część I: w ramach pełnienia funkcji pedagoga w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Mikołaja Kopernika w Buczkowicach, ul. Szkolna 815, 43-374 Buczkowice minimum 300 godzin lekcyjnych, b) dla Część II: w ramach pełnienia funkcji pedagoga w Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Kukuczki w Kalnej, ul. Widokowa 66, 43-376 Kalna minimum 225 godzin lekcyjnych, c) Część III: w ramach pełnienia funkcji pedagoga w Zespole Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy i Gimnazjum nr 2 w Godziszce, ul. Beskidzka 162, 43-376 Godziszka minimum 225 godzin lekcyjnych, d) Część IV: w ramach pełnienia funkcji pedagoga w Zespole Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego i Gimnazjum nr 3 w Rybarzowicach, ul. Beskidzka 242, 43-378 Rybarzowice minimum 225 godzin lekcyjnych, łącznej ilości godzin w zależności od potrzeb uczestników i uczestniczek projektu ustalonych w oparciu o prowadzony monitoring realizacji projektu. 4. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji pedagoga, do którego obowiązków będzie należało: 4.1. Dołożenie wszelkich starań, żeby konsultacje podczas dyżurów prowadzone były na najwyższym poziomie. 4.2. Bieżące (na każdym dyżurze) odnotowywanie obecności osób korzystających z usług. Dane rozliczeniowe za zakończony miesiąc zleceniobiorca przekazuje Koordynatorowi łącznikowi w uzgodnionym z nim terminie. 4.3. Dopilnowanie, aby podczas każdych zajęć pomieszczenie zaopatrzone było w odpowiedni plakat informujący, że dyżury/konsultacje współfinansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach PO KL. Plakat informacyjny dostarcza Zleceniodawca. 4.4. Prowadzenie doradztwa oraz wsparcia pedagogicznego dla uczniów. 4.5. Pomoc i wspieranie uczniów i ich rodzin w sytuacjach trudnych, kryzysowych dla nich, w tym konsultacje indywidualne. 4.6. Określenie form i sposobów udzielania pomocy uczniom wymagającym wsparcia pedagogicznego, odpowiednio do rozpoznanych potrzeb. 4.7. Praca indywidualna z uczniami, tzw. trudnymi wynikająca z bieżących potrzeb. 4.8. Udzielanie konsultacji rodzicom wychowującym dziecko z dysfunkcjami rozwojowymi. 4.9. Podejmowanie we współpracy z psychologiem szkolnym działań mediacyjnych, interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych. 4.10. Wstępne rozpoznawanie przyczyn zaburzeń zachowania, zachowań agresywnych i trudności wychowawczych. 4.11. Udzielanie pomocy uczniom mającym trudności w kontaktach społecznych i rodzinnych. 4.12.Prowadzenie w razie potrzeby różnego rodzaju zajęć wspomagających pracę wychowawczą w zespole klasowym, w tym warsztatów oraz zajęć związanych z zakresem wykonywanych obowiązków. 4.13. Wspieranie wychowawców klas oraz zespołów wychowawczych i innych zespołów problemowo- zadaniowych w działaniach profilaktyczno-wychowawczych wynikających z programu wychowawczego szkoły. 4.14. Współpraca z Dyrekcją, radą pedagogiczną, doradcą zawodowym, psychologiem, koordynatorem szkolnym w sprawach bieżących szkoły. 4.15. Przygotowywanie sprawozdań z pracy na potrzeby rozliczenia projektu. 4.16. Gromadzenie dokumentacji wymaganej przez Zleceniodawcę. 4.17. Uczestnictwa w kontrolach przeprowadzonych przez uprawnione podmioty, udostępniania dokumentacji i udzielania niezbędnych informacji. 5. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibach placówek oświatowych, o których mowa w pkt 3.2. zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem. 6. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Szczegółowy opis zakresu usług świadczonych w ramach pełnieni funkcji pedagoga oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia zawiera: a) Wzór umowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: dysponują osobą/osobami/sami osobiście posiadają następujące wykształcenie i kwalifikacje zawodowe: 1 wykształcenie: 1) studia magisterskie na kierunku pedagogika w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub 2) studia magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie prowadzonych konsultacji oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub 3) studia pierwszego stopnia na kierunku pedagogika w specjalności odpowiadającej prowadzonym konsultacjom oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub 4) studia pierwszego stopnia na dowolnym kierunku (specjalności) i studia podyplomowe z zakresu prowadzonych konsultacji oraz posiada przygotowanie pedagogiczne potwierdzone odpowiednim dyplomem ukończenia studiów, 2. doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku pedagoga -minimum jeden rok, 3. doświadczenie w zakresie indywidualnego poradnictwa i doradztwa pedagogicznego - minimum 200 godzin lekcyjnych, Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku, musi być a) Kwestionariusz osobowy wraz z oświadczeniem dla osób uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu zamówienia - sporządzone wg załącznika nr 2 i 4 do niniejszej specyfikacji b) Kserokopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje kandydata/kandydatów oraz oświadczenie/zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, c) Dokument poświadczający pracę na stanowisku pedagoga przez minimum jeden rok (np. świadectwo pracy, zaświadczenie, referencje), d) Dokument poświadczający posiadanie doświadczenia w zakresie indywidualnego poradnictwa i doradztwa pedagogicznego minimum 200 godzin lekcyjnych (np. zaświadczenie, referencje),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji, b) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli wykonawca posiada taki wpis, c) Oświadczenie wykonawcy będącego osobą fizyczną o prowadzeniu lub nie działalności gospodarczej - stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Wykształcenie i doświadczenie zawodowe - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Termin realizacji. W przypadku wydłużenia terminu realizacji Projektu, o którym mowa w § 1 umowy z uwagi na: a) wydłużające się procedury wyłaniania wykonawców, ewentualne odwołania, Zleceniobiorca zobowiązany jest wykonywać swoje obowiązki wynikające z niniejszej umowy do czasu zakończenia realizacji Projektu w ramach ustalonego w § 7 ust. 1 umowy wynagrodzenia. W takim wypadku strony umowy podpiszą aneks do umowy przedłużający okres wykonywania usługi o czas niezbędny do zakończenia realizacji Projektu o którym mowa § 1 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zosip-buczkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Buczkowicach ul. Szkolna 815 43-374 Buczkowice..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Buczkowicach ul. Szkolna 815 43-374 Buczkowice..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach realizacji projektu N@uka to jest to! Większe szanse edukacyjne w Gminie Buczkowice numer WND-POKL.09.01.02-24-179/10 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie w ramach projektu funkcji pedagoga w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Mikołaja Kopernika w Buczkowicach, ul. Szkolna 815, 43-374 Buczkowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie w ramach projektu, o którym mowa w pkt 3.1 specyfikacji funkcji pedagoga w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Mikołaja Kopernika w Buczkowicach, ul. Szkolna 815, 43-374 Buczkowice w roku 2010: 40 godzin lekcyjnych (średnio 20 godzin na miesiąc przez okres 2 miesięcy) w roku 2011: 200 godzin lekcyjnych (średnio 20 godzin na miesiąc przez okres 10 miesięcy) w roku 2012: 160 godzin lekcyjnych (średnio 20 godzin na miesiąc przez okres 8 miesięcy) Razem 400 godzin lekcyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Wykształcenie i doświadczenie zawodowe - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie w ramach projektu funkcji pedagoga w Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Kukuczki w Kalnej, ul. Widokowa 66, 43-376 Kalna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie w ramach projektu, o którym mowa w pkt 3.1 specyfikacji funkcji pedagoga w Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 4 im. Jerzego Kukuczki w Kalnej, ul. Widokowa 66, 43-376 Kalna w roku: 2010: 30 godzin lekcyjnych (średnio 15 godzin na miesiąc przez okres 2 miesięcy) w roku 2011: 150 godzin lekcyjnych (średnio 15 godzin na miesiąc przez okres 10 miesięcy) w roku 2012: 120 godzin lekcyjnych (średnio 15 godzin na miesiąc przez okres 8 miesięcy) Razem 300 godzin lekcyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Wykształcenie i doświadczenie zawodowe - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie w ramach projektu funkcji pedagoga w Zespole Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy i Gimnazjum nr 2 w Godziszce, ul. Beskidzka 162, 43-376 Godziszka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie w ramach projektu, o którym mowa w pkt 3.1 specyfikacji funkcji pedagoga w Zespole Szkoły Podstawowej im. Jana Brzechwy i Gimnazjum nr 2 w Godziszce, ul. Beskidzka 162, 43-376 Godziszka w roku 2010: 30 godzin lekcyjnych (średnio 15 godzin na miesiąc przez okres 2 miesięcy) w roku 2011: 150 godzin lekcyjnych (średnio 15 godzin na miesiąc przez okres 10 miesięcy) w roku 2012: 120 godzin lekcyjnych (średnio 15 godzin na miesiąc przez okres 8 miesięcy) Razem 300 godzin lekcyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Wykształcenie i doświadczenie zawodowe - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie w ramach projektu funkcji pedagoga w Zespole Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego i Gimnazjum nr 3 w Rybarzowicach, ul. Beskidzka 242, 43-378 Rybarzowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie w ramach projektu, o którym mowa w pkt 3.1 specyfikacji funkcji pedagoga w Zespole Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego i Gimnazjum nr 3 w Rybarzowicach, ul. Beskidzka 242, 43-378 Rybarzowice w roku 2010: 30 godzin lekcyjnych (średnio 15 godzin na miesiąc przez okres 2 miesięcy) w roku 2011: 150 godzin lekcyjnych (średnio 15 godzin na miesiąc przez okres 10 miesięcy) w roku 2012: 120 godzin lekcyjnych (średnio 15 godzin na miesiąc przez okres 8 miesięcy) Razem 300 godzin lekcyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Wykształcenie i doświadczenie zawodowe - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.