Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-07
Wałcz: Usługi sprzątania obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Wałczu przy ulicy Wojska Polskiego 99 oraz Bydgoskiej 50 w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 350013 - 2010; data zamieszczenia: 07.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu , ul. Bydgoska 50, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2500187, 3872740, faks 067 2500187, 3872740.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.eu
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.pwsz.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Wałczu przy ulicy Wojska Polskiego 99 oraz Bydgoskiej 50 w 2011 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Wałczu w budynkach: a)nr 4 przy ulicy Wojska Polskiego 99 w okresie: od 03.01.2011 r. do 30.06.2011 r. oraz od 01.10.2011 r. do 31.12.2011 r.- 7 dni w tygodniu (cały budynek) od 01.07.2011 r. do 30.09.2011 r.: biura nr 103, 115, 116, toalety, korytarz i klatka schodowa od parteru do I piętra oraz winda wraz z ciągiem komunikacyjnym - 5 dni w tygodniu biura nr 104, 105, 109, 117, - 1 x w tygodniu, od 01.09.2011 r. do 30.09.2011 r. - generalne sprzątanie obiektu przed rozpoczęciem zajęć w roku akademickim 2011/2012 b)nr 7 przy ulicy Wojska Polskiego 99 w okresie: od 03.01.2011 r. do 30.06.2011 r. oraz od 01.10.2011 r. do 31.12.2011 r. - 7 dni w tygodniu (cały budynek) od 01.07.2011 r. do 30.09.2011 r. - 1 x na 2 tygodnie, od 01.09.2011 r. do 30.09.2011 r. - generalne sprzątanie obiektu przed rozpoczęciem zajęć w roku akademickim 2011/2012 c)nr 11 przy ulicy Wojska Polskiego 99 (sala gimnastyczna) od 03.01.2011 r. do 30.06.2011 r. oraz od 01.10.2011 r. do 31.12.2011 r. - 7 dni w tygodniu (cały obiekt) od 01.07.2011 r. do 30.09.2011 r. - 1 x na 2 tygodnie, od 01.09.2011 r. do 30.09.2011 r. - generalne sprzątanie obiektu przed rozpoczęciem zajęć w roku akademickim 2011/2012 d)budynek przy ulicy Bydgoskiej 50 od 03.01.2011 r. do 30.06.2011 r. oraz od 01.09.2011 r. do 31.12.2011 r.- 3 dni w tygodniu podczas zjazdów studiów niestacjonarnych - 3 dni w tygodniu (od piątku do niedzieli) dotyczy pomieszczeń nr 03, 05, 030, 032, 7, 8, 9, 25, 26, 27, 110, 114, 301, 304, 303, toalety wraz z ciągami komunikacyjnymi i klatkami schodowymi. od 03.01.2011 r. do 31.12.2011 r. 5 dni w tygodniu - biura pracowników PWSZ w Wałczu - pomieszczenia nr 25, 102a, 102b, 131, 106, 107, 108, 109, 112, 117, 128, 129 oraz WC, korytarz na I piętrze wraz z klatkami schodowymi od parteru do I piętra. od 03.01.2011 r. do 31.12.2011 r. 1 dzień w tygodniu pomieszczenie nr 109. od 01.09.2011 r. do 30.09.2011 r. - generalne sprzątanie sal dydaktycznych przed rozpoczęciem zajęć w roku akademickim 2011/2012..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie nie mniej niż 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, w budynkach o powierzchni nie mniejszej niż 4500 m2 każda. Ocena warunku będzie dokonywana na podstawie załączonych dokumentów - załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie urządzeniami i narzędziami niezbędnymi do wykonywania zamówienia w ilości i zakresie: co najmniej 1 odkurzacza na mokro/na sucho, co najmniej 1 urządzeniem do polerowania powierzchni z PVC, specjalistycznym sprzętem do mycia okien na wysokości o zasięgu co najmniej 10 m, co najmniej 1 szorowarki do płytek, co najmniej 1 szorowarki do wygładzin z PVC. Ocena warunku będzie dokonywana na podstawie załączonych dokumentów - załącznik nr 5 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie niezbędną liczbą osób do realizacji niniejszego zamówienia, która zapewni sprzątanie budynków wymienionych w szczegółowym opisie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z określeniem zakresu rzeczowego realizacji zadania, w przeciwnym wypadku oświadczenie, że wykonawca wykona zamówienie samodzielnie bez zlecenia jakichkolwiek czynności podwykonawcy. 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 6 SIWZ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany terminów wykonania usług, rezygnacji z wykonania części usług, zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikająca ze zmiany podatku VAT, zmiany podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwsz.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PWSZ w Wałczu ul. Bydgoska 50, 78-600 Wałcz, pokój 129 (SAG).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2010 godzina 10:00, miejsce: PWSZ w Wałczu, ul.Bydgoska 50, 78-600 Wałcz, Rektorat pokój nr 108.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego klasy D, o napędzie hybrydowym plug-in na potrzeby funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Wałczu
- Dostawa części zamiennych do sprzętu przeładunkowego i transportowego.
- Dostawa i uruchomienie trzech dmuchaw odśrodkowych na łożyskach powietrznych na Oczyszczalni Ścieków w Wałczu
- Usługi ochrony
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Białymstoku
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynkach użytkowanych przez MPGK Sp. z o.o. w Jeleniej Górze.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 roku
- Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu czystości w obiektach należących do MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., tj. na Stadionie Lekkoatletycznym oraz Stadionie Żużlowym
- Usługi gospodarczo - porządkowe w SGZOZ w Chełmku
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.