Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-29
Malbork: Przebudowa nabrzeża przy kładce pieszej na rzece Nogat w Malborku - wschodni brzeg
Numer ogłoszenia: 350088 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Malbork , pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 629 04 00, faks 55 6473324.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nabrzeża przy kładce pieszej na rzece Nogat w Malborku - wschodni brzeg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projektowana inwestycja zlokalizowana jest na fragmencie działki nr 3.1 obr 11 w Malborku, między istniejącym murem zamku , a brzegiem rzeki Nogat częściowo na rzece Nogat działka nr 1 w rejonie kompleksu Zamku Malbork. W ramach zadania projektowego planowane są prace remontowe istniejącego nabrzeża, mające na celu dostosowanie go do obowiązujących przepisów i norm. Ze względu na znaczenie miejsca jako węzła komunikacyjnego, planuje się również remont nawierzchni wraz z uzupełnieniem ich o niezbędne elementy małej architektury oraz oświetlenie. Przebudowa nabrzeża wykonana będzie ze ścianki szczelnej stalowej z brusów GU16-400. Nie przewiduje się całkowitej rozbiórki istniejących umocnień, wobec czego ścianka wbijana będzie bezpośrednio przed nimi od strony wody. Ścianka stężona stalowymi kleszczami z ceowników łączonych na śruby i usztywnionych nakładkami z blachy. Zwieńczeniem ścianki będzie oczep żelbetowy o rzędnej korony dostosowanej do projektu architektonicznego zagospodarowania terenu. Bezpośrednio od kładki dla pieszych zgodnie z rysunkiem ZT-3 Projektu branży architektonicznej ścianka szczelna została podzielona na następujące odcinki realizacji robót: - odcinek 1 - ścianka szczelna umacniająca zbocze - wbita w istniejącą skarpę - korona oczepu o wymiarach 0,6 x0,6 m będzie wykonana na rzędnej 7,25 m do 7,60 m nKr na odcinku o długości 17,25 m. Głębokość wbicia ścianki do -3,0 m nKr. Odcinek -1- podzielony jest na dwa elementy - koło od strony zamku oraz połączenie z kładką dla pieszych. - odcinek 2 podzielony na: 2. a) odcinek ścianki szczelnej umacniający zbocze - wbity w istniejącą skarpę oraz przy istniejącym nabrzeżu - korona oczepu o wymiarach 0,6 x0,6 m będzie wykonana na rzędnej 7,60 do 5,45 m nKr na odcinku o długości 12,10 m, Strona odwodna odcinka ścianki o rzędnej korony oczepu od 7,60 do 5,45 m nKr obudowana będzie okładziną z betonu na siatce zbrojeniowej. 2. b) odcinek o długości 42,75 m, korona oczepu o szerokości 0,85 m będzie na rzędnej 5,45 do 5,90 m nKr. Głębokość wbicia ścianki do -3,65 m nKr. Odcinek ten będzie spełniał rolę nabrzeża cumowniczego i wyposażony będzie w 2 stalowe drabinki wyjściowe umieszczone we wnękach oczepu, sięgające do głębokości 50 cm poniżej NWŻ. Ponadto projektuje się umieszczenie 4 rożków cumowniczych. - odcinek 3 - nabrzeże o długości 26,45 m, ze schodami do wody będzie miał koronę oczepu o wymiarach 0,6 x0,6 m na rzędnej 4,70 m nKr. Głębokość wbicia ścianki do -3,40 mnKr. Ścianka szczelna zakotwiona będzie kotwami iniekcyjnymi o rozstawie 2,40 m. Długości kotew, ich ilości oraz średnice buław iniekcyjnych zgodnie z projektem. Oczepy i okładziny betonowe zaprojektowano z betonu C30-37 zbrojonego stalą A-III o klasie ekspozycji XC4,XS3,XF3. Przestrzeń między istniejącym nabrzeżem a nową ścianką wypełnić należy mieszanką żwirowo-piaskową. Projektuje się wykonanie muru oporowego zewnętrznego oddzielającego trawnik od placu wyłożonego kostką oraz żelbetowych schodów płytowych opartych na belkach podestowych (żebrach), umieszczonych między ścianką szczelną nabrzeża a murem oporowym służących do zejścia na poziom przystani. Nawierzchnie z kostki betonowej z nawierzchnią naturalną, granitowej i płyt chodnikowych z powierzchnią z kamienia płukanego, z powierzchniami antypoślizgowymi. Kostka betonowa gr. 6 cm, nieregularna, w kolorze grafitowym, kostka granitowa występuje w rozmiarze 15x17, w kolorze szaro - rudym. Płyty chodnikowe z powierzchnią z kamienia płukanego w kolorze białym, szarym i grafitowym, w formacie 40x40 cm, w obrębie schodów i pochylni - docinane na miarę Przewiduje się remont istniejącej sieci oświetleniowej wraz z wymianą punktów świetlnych Źródła światła zgodnie z projektem oświetlenia zewnętrznego. I ETAP realizacji robót przewiduje wykonanie w robotach hydrotechnicznych odcinka -2a- oraz odcinka -2b-. Z wykonaniem murów oporowych i schodów żelbetowych objętych odcinkiem -2-. W ramach robót drogowych przewiduje się wykonanie nawierzchni placu zgodnie z projektem w zakresie objętym odcinkiem -2- oraz nawierzchni koła objętego zakresem odcinka -1-. Roboty elektroenergetyczne i oświetlenie ternu wykonane zostanie w ramach zakresu odcinka -2-. Ponadto w zakres robót wchodzi: wykonanie badań minerskich nabrzeża i akwenu wodnego w zakresie opracowania projektu, wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu wodnego w okresie realizacji robót wykonanie i uzgodnienie projektu docelowej organizacji ruchu wodnego po zakończeniu realizacji robót,.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na wykonanie pozostałych (oprócz koła) robót objętych zakresem dla odcinka -1- o wartości szacunkowej do 30% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.24.15.00 - Roboty budowlane w zakresie nabrzeży 45.24.36.00 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 25 tys. złotych, słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie wymagane
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże się doświadczeniem w zakresie niezbędnym do potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku tj, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną budowę nabrzeża lub przystani pasażerskiej, lub żeglarskiej na ściankach szczelnych stalowych o długości min. 50 mb wraz z robotami towarzyszącymi (utwardzenie ciągów pieszych, oświetlenia terenu, obiektów małej architektury) o wartości łącznej robót minimum 1 mln złotych brutto w zakresie i rodzaju odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Łącznie z ofertą należy złożyć wykaz robót budowlanych potwierdzających spełnienie warunku, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru,)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie stawia sie wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wskaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na poniższych stanowiskach wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami: a) Kierownik budowy - 1 osoba, - wykształcenie wyższe, posiadanie uprawnień budowlanych, min 3 letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy, b) Kierownik robót budowlanych - wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno-budowlanym bez ograniczeń, min 3 letni staż pracy, c) Kierownik robót hydrotechnicznych - wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane w zakresie budowli hydrotechnicznych, min 3 letni staż pracy, d) Kierownik robót elektrycznych - wykształcenie min średnie, uprawnienia budowlane w zakresie sieci i instalacji elektrycznych bez ograniczeń, min 3 letni staż pracy, e) Kierownik robót drogowych - wykształcenie min, średnie, uprawnienia budowlane w zakresie robót drogowych bez ograniczeń, min 5 letni staż pracy, f) geolog - osoba uprawniona do wykonywania prac geologicznych, Łącznie z ofertą należy złożyć wykaz osób potwierdzający spełnienie warunku, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami i oświadczeniem wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w kierowaniu wykonaniem zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1 000 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. I Zmiana Terminu Zakończenia Robót. I.2 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: - klęski żywiołowe; - warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; I.3 Zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: - niewypały i niewybuchy; - wykopaliska archeologiczne; - odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne; - odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych. I.4 Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: 2. wstrzymanie robót przez Zamawiającego, 3. konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. I.5 Zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, w szczególności: 1. przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma - typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; 2. odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1-5 Termin Zakończenia Robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. II. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia II.1 zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami: 3. niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; 4. pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości Robót. 5. pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 6. konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; 7. odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki geologiczne skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; 8. odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki terenowe, w szczególności istnienie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; 9. konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; 10. konieczność usunięcia sprzeczności w dokumentacji w przypadku niemożności usunięcia sprzeczności przy pomocy wykładni, w szczególności gdy sprzeczne zapisy mają równy stopień pierwszeństwa. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt II możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń. II.2 Zmiany osobowe 1. Zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według polityki kadrowej Wykonawcy. 2. Zmiana osób podanych w ofercie wykonawcy przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę. III. Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: 1. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 2. zmiana obowiązującej stawki VAT; 3. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 4. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. 5. zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 3571 §1 Kodeksu cywilnego. 6. gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt III. a, d, e, f, możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń. W przypadku pkt. III. b zmiana stawki VAT dotyczyć będzie Ceny wykonania , w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów. W przypadku pkt. III. c zmiany dostosują sposób rozliczeń lub płatności do wymogów zmienionej umowy o dofinansowanie projektu lub nowych wytycznych dotyczących realizacji projektu. W przypadku pkt. III. d zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanych prac, zmian dokumentacji i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie wykonania, z których Zamawiający rezygnuje. Wszystkie powyższe postanowienia w punktach I, II i III stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 2. zmiany danych teleadresowych, 3. udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malbork.pl zakladka Zamówienia Publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Malborka Plac Słowiański 5 82-200 Malbork pokój 217.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Malborka 82-200 Malbork Plac Słowiański 5 pokój 115 sekretariat I p..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie miejscowości Nowa Wieś Malborska, ul. Kasztanowa
- Usługa wywozu nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych z obiektów administrowanych przez 22. BLT w Malborku
- Dostawa produktów garmażeryjnych chłodzonych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego
- Wykonanie przeglądu centralnego Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych Pomiarowych Onyks FT/MIL zgodnie z umową licencyjną AIT/A/024/08
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM W 2025 ROKU ZADANIE nr 1, 2, 4, 5, 9, 12, 13, 14, 15
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.