eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa drobnego sprzętu medycznego, w tym akcesoriów medycznych jednokrotnego i wielokrotnego użycia, ubrań i bielizny z włókniny i fizeliny, pojemników i worków na odpady, papiery i żele medyczne do Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie.ZP/40/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-29

Kraków: Dostawa drobnego sprzętu medycznego, w tym akcesoriów medycznych jednokrotnego i wielokrotnego użycia, ubrań i bielizny z włókniny i fizeliny, pojemników i worków na odpady, papiery i żele medyczne do Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie.ZP/40/2013
Numer ogłoszenia: 350100 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla , ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6876330, faks 012 6876331.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dietl.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego, w tym akcesoriów medycznych jednokrotnego i wielokrotnego użycia, ubrań i bielizny z włókniny i fizeliny, pojemników i worków na odpady, papiery i żele medyczne do Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie.ZP/40/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu medycznego, w tym akcesoriów medycznych jednokrotnego i wielokrotnego użycia, ubrań i bielizny z włókniny i fizeliny, pojemników i worków na odpady, papiery i żele medyczne do Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety, kilka pakietów lub wszystkie pakiety (10 pakietów)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.38.00-8, 22.99.00.00-6, 31.71.11.40-6, 31.68.00.00-0, 33.77.20.00-2, 33.14.10.00-0, 33.71.17.00-4, 19.52.00.00-7, 33.19.80.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy (osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, Dostawcy występujący wspólnie), którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP oraz spełniają warunki, określone w art. 22 ust. 1 PZP, dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadania wiedzy i doświadczenia; 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej wykonanie zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 26 ust. 2b PZP, Dostawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, poten-cjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Dostawca w takim przypadku zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedsta-wiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dowodu dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polega-nia na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP, w szczególności pisemnego zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbęd-nych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzający, że Dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł, przy czym jeżeli z treści polisy nie wynika, że została ona opłacona, Dostawca powinien załączyć do oferty dokumenty poświadczające jej opłacenie, w szczególności potwierdzenie uiszczenia składki lub raty polisy,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza wprowadzenie zmian w umowie w następujących przypadkach: 1)zmiany jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla towaru w związku z wprowadzeniem przez Dostawcę na rynek towaru udoskonalonego, 2)zmiany ilości poszczególnych asortymentów przedmiotu zamówienia, zgodnie z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, jeżeli w wyniku tej zmiany nie nastąpi zwiększenie wartości umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dietl.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla w Krakowie, ul. Skarbowa 4 31-121 Kraków, IIIp. pok. 325.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla w Krakowie, ul. Skarbowa 4 31-121 Kraków, IIIp. pok. 307 Kancelaria Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1-Drobny sprzęt medyczny, baseny, kaczki, miski itp.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 1-Drobny sprzęt medyczny, baseny, kaczki, miski itp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.38.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2- żele medyczne,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żele medyczne,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.38.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3- Papiery medyczne, elektrody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papiery medyczne, elektrody.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4- Baterie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Baterie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5- Akcesoria do resuscytacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do resuscytacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6 - wyroby 1 x użycia z fizeliny, włókniny i celulozy - prześcieradła, podkłady, pościel, koszule dla pacjentów itp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby 1 x użycia z fizeliny, włókniny i celulozy - prześcieradła, podkłady, pościel, koszule dla pacjentów itp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7 - wyroby 1 x użycia z fizeliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby 1 x użycia z fizeliny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.77.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet NR 8- Zestawy do higieny jamy ustnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do higieny jamy ustnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.17.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR 9-Worki foliowe i papierowe na odpady, folia spożywcza, ochraniacze na obuwie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki foliowe i papierowe na odpady, folia spożywcza, ochraniacze na obuwie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.50.00.00-7, 33.19.80.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET NR 10- Pojemniki na odpady medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na odpady medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.38.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.