Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-07
Tomaszów Mazowiecki: Bieżące oraz interwencyjne utrzymanie chodników znajdujących się w pasach drogowych w tym zwalczanie skutków zimy
Numer ogłoszenia: 350127 - 2010; data zamieszczenia: 07.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tomaszowa Mazowieckiego , ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 0-44/724-45-47, faks 724-2311.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące oraz interwencyjne utrzymanie chodników znajdujących się w pasach drogowych w tym zwalczanie skutków zimy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na bieżącym oraz interwencyjnym utrzymaniu chodników znajdujących się w pasach drogowych w tym zwalczanie skutków zimy. 1) dróg gminnych i wewnętrznych stanowiących własność Gminy Miasto Tomaszów Mazowiecki - w przypadku chodników, które nie są położone bezpośrednio przy liniach rozgraniczających pasa drogowego, 2) dróg zaliczonych do pozostałych kategorii dróg publicznych - w przypadku chodników położonych bezpośrednio przy granicach nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasto Tomaszów Mazowiecki. 2. W ramach bieżącego utrzymania chodników: 1) w okresie występowania opadów śniegu, pokrywy śnieżnej lub śliskości niezależnej od opadów śniegu: a) w przypadku ciągłych opadów śniegu należy zapewnić możliwość przejścia na co najmniej połowie szerokości chodnika; zgarnięty śnieg należy pryzmować przy krawędzi jezdni, b) po ustaniu opadów śniegu chodniki winny być odśnieżone ręcznie w ciągu 2 godzin od ustania opadów w taki sposób, aby warstwa pozostawionego śniegu nie przekraczała 2-3 cm oraz poprzez równomierne posypanie piaskiem odśnieżonych powierzchni; niedopuszczalne jest rozsypywanie piasku zbrylonego oraz występowanie nieciągłości w posypywaniu; chodniki należy odśnieżyć na co najmniej połowie szerokości chodnika, natomiast zgarnięty śnieg należy pryzmować przy krawędzi jezdni, c) w przypadku wystąpienia śliskości zimowej niezależnie od opadów należy niezwłocznie przystąpić do posypania nawierzchni chodnika piaskiem; 2) w okresie bez opadów śniegu bądź bez występowania pokrywy śnieżnej zakres robót obejmuje omiatanie chodnika oraz zbieranie i wywóz wszelkich zanieczyszczeń. Wykaz chodników do bieżącego utrzymania - według załącznika nr 1 do SIWZ Rozliczanie prac utrzymaniowych bieżących nastąpi według stawki określonej w ofercie zł-m2-m-c W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku realizacji bieżącego utrzymania chodników Zamawiający wzywa telefoniczne bądź drogą elektroniczną Wykonawcę do niezwłocznej ich realizacji. 3. W ramach interwencyjnego utrzymania chodników należy ręcznie odśnieżyć chodniki w ciągu 2 godzin od zgłoszenia emailowego w taki sposób, aby warstwa pozostawionego śniegu nie przekraczała 2-3 cm oraz równomiernie posypać piaskiem odśnieżone powierzchnie; niedopuszczalne jest rozsypywanie piasku zbrylonego oraz występowanie nieciągłości w posypywaniu; chodniki należy odśnieżyć na co najmniej połowie szerokości chodnika, natomiast zgarnięty śnieg należy pryzmować przy krawędzi jezdni. Rozliczenie prac realizowanych interwencyjnie nastąpi według stawki określonej w ofercie zł/m2 Wykaz chodników do interwencyjnego utrzymania - według załącznika nr 2 do SIWZ. Wykazy chodników do utrzymania zarówno bieżącego, jak i interwencyjnego, mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wagi procentowe poszczególnych składników zamówienia: - bieżące utrzymanie chodników - 80 % - interwencyjne utrzymanie chodników - 20 %..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00 - 90.21.00.00 90.21.10.00 - 90.21.10.00 90.21.20.00 - 90.21.20.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany Formularz Oferty, 2) Aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej w przypadku Wykonawców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółki cywilnej. Załączony do oferty wypis będzie miał na celu potwierdzenie, iż osoby podpisujące ofertę posiadają uprawnienia do reprezentowania Wykonawcy. Wymagany dokument można złożyć w formie oryginał lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę stawek jednostkowych wskazanych w § 2 ust. 1 w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-maz.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Mościckiego 6 pok. nr 6, Referat zamówień publicznych Urzędu Miasta, 97-200 Tomaszów Maz..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Tomaszowie Maz. ul. POW 10/16 pok. 12 budynek A (kancelaria) ..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa paliw płynnych w ciągu roku 2025
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Usługi pocztowe związane z wysyłką korespondencji w okresie od dnia 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Mazowieckim
- Ochrona obiektów znajdujących się na terenie byłego Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Borki" w Swolszewicach Małych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup samochodu dla Zarządu Dróg Powiatowych
- Zakup samochodu osobowego dla potrzeb Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Tomaszowie Mazowieckim Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.