Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-29
Wrocław: Dostawa wraz z montażem sprzętu audiowizualnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na 3 części.
Sprawa Nr RAP/127/2010
Numer ogłoszenia: 350142 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu , ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3283576, 3205496, faks 071 3283576.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem sprzętu audiowizualnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na 3 części. Sprawa Nr RAP/127/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem sprzętu audiowizualnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na 3 Części. Część I: - dostawa i modernizacja systemów AV Auli Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w ilościach i parametrach określonych w załącznikach nr 5, 5a i 5b do SIWZ. - dostawa i modernizacja systemów AV na salach 26MR, 1W, 8W, 0.18CND Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w ilościach i parametrach określonych w załącznikach nr 5 i 5c do SIWZ. Część II: - dostawa zestawów dydaktycznych na sale wykładowe Nr: 230, 323, 366,377, 396, 391,392,6K, 5K, 1K, 15, 16, 17 oraz zastaw monitorów informacyjnych Wydziału Biologii i Hodowli Zwierząt Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w ilościach i parametrach określonych w załącznikach nr 6 i 6a do SIWz, - dostawa komputerów typu A w ilościach i parametrach określonych w załącznikach nr 6 i 6b do SIWZ Część III: - dostawa przenośnego zestawu dydaktycznego dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w ilościach i parametrach określonych w załącznikach nr 7 i 7a do SIWZ, - dostawa zestawu dydaktycznego sala 444 dla Katedry Genetyki, Hodowli Roślin i Nasiennictwa Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w ilościach i parametrach określonych w załącznikach nr 7 i 7b do SIWZ, - dostawa zestawu dydaktycznego sala Studium Języków Obcych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w ilościach i parametrach określonych w załącznikach nr 7 i 7b do SIWZ, - dostawa zestawu dydaktycznego Sali 214M Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w ilościach i parametrach określonych w załącznikach nr 7 i 7b do SIWZ, - dostawa komputerów typu A do multimedialnych systemów dydaktycznych dla Jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w ilościach i parametrach określonych w załącznikach nr 7 i 7c do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych: przez sprzęt równoważny Zamawiający rozumie sprzęt o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do sprzętu przykładowo wskazanych przez Zamawiającego. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż proponowany przez niego przedmiot zamówienia (dostawy) jest równoważny z opisem zawartym w SIWZ. Zamawiający za równoważny uzna sprzęt o nie gorszych właściwościach od wskazanych wzorcowo w SIWZ. Składając ofertę równoważną Wykonawca jest zobowiązany wskazać nazwę sprzętu, (typ, producenta), który oferuje oraz przedstawienia w ofercie dokładnego opisu technicznego oferowanych zamienników, podając ich parametry techniczne w zakresie określonym w załącznikach nr 5a, 5b, 5c, 6a, 6b, 7a, 7b, 7c do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1, 30.20.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium w tym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczególnych warunków w tym zakresie, natomiast Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawy polegającej na dostawie sprzętu audiowizualnego, oraz załączy dokument, potwierdzający, że dostawy zostały wykonane należycie: a) w przypadku części I Wykonawca obowiązany jest wykazać wykonanie dostawy sprzętu audiowizualnego o wartości minimum 300.000,00 zł brutto, b) w przypadku części II Wykonawca obowiązany jest wykazać wykonanie dostawy sprzętu audiowizualnego o wartości minimum 110.000,00 zł brutto, c) w przypadku części III Wykonawca obowiązany jest wykazać wykonanie dostawy sprzętu audiowizualnego o wartości minimum 78.000,00 zł brutto,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczególnych warunków w tym zakresie, natomiast Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczególnych warunków w tym zakresie, natomiast Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczególnych warunków w tym zakresie, natomiast Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany arkusz kalkulacyjny wg załącznika nr 5, 6 i 7 do SIWZ. 3. Parametry techniczne przedmiotu zamówienia (dokładny opis przedmiotu zamówienia) wg załącznikółw nr 5a, 5b, 5c, 6a, 6b, 7a, 7b, 7c do SIWZ. 4. Ewentualne pełnomocnictwo. W przypadku, gdy dokumenty podpisywane są przez osobę reprezentującą Wykonawcę inną niż wskazana w dokumencie rejestracyjnym przedsiębiorcy do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do: (reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego). Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale. Dopuszcza się również złożenie w ofercie kopii pełnomocnictwa notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w paragrafie 1 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r., kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podmioty (tj. inne podmioty o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez dopuszczenie możliwości zmian umowy w formie pisemnego aneksu dotyczącego w szczególności: I) zmian terminu wykonania dostawy: a) z przyczyn obiektywnych nie leżących po stronie Wykonawcy, b) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, c) z powodu wystąpienia siły wyższej, II) zmian osób reprezentujących Wykonawcę i Zamawiającego z przyczyn losowych, III) zmian przepisów prawa podatkowego w tym zmiany stawki VAT, IV) warunki dokonywania zmian: - inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, - uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, - forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy. Zmiana umowy z naruszeniem ww. warunków podlega unieważnieniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych i Umów Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu 50-375 Wrocław, ul. Norwida 25, budynek A-5, pok. 16...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, 50-345 Wrocław, ul. Mikulicza - Radeckiego 6, pok. 102..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 11 lit. [a] zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa w formie i treści w nim określonej. Dokumenty mają być składane w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Wykonawca zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy PZP może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wtznaczonego terminu składania tj. 03.11.2010 r. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej , lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej. Pytanie należy skierować na piśmie na adres: Biuro Zamówień Publicznych i Umów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Norwida 25, 50- 375 Wrocław, budynek A-5, pok. 16 z dopiskoem: Dostawa wraz z montażem sprzętu audiowizualnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu RAP127 lub faxem na numer: 71 320 51 64. Zamawiający przekaże wykonawcy faxem odpowiedzi na zadane przez niego pytania, nie ujawniając ich żródła oraz zamieścić je na stronie internetowej: www.up.wroc.pl zakładka:przetargi. Wykonawcy mają obowiązek stałego śledzenia ww. strony internetowej Zamawiającego. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SIWZ. Dokonana zmiana zostanie umieszczona na stronie intrenetowej Zamawiającego www.up.wroc.pl zakładka:przetargi i jest wiążąca dla Wykonawców. BZPiU jest czynne od poniedziałku do piątku od 7.30 - 15.30. W przypadku, gdy Wykonawca otrzymał SIWZ w wersji papierowej, odpowiedzi na pytania oraz wszelkie informacjie dotyczące zmiany treści SIWZ zostaną mu przesłane faxem i pocztą. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi: a). na wideoprojektory 36 miesięcy b). pozostały sprzęt 24 miesiące Licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wraz z montażem sprzętu audiowizualnego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć 1 Dostawa wraz z montażem sprzętu audiowizualnego do auli i sal wykładowych ogólnouczelnianych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w ilościach określonych w załączniku 5, 5a, 5b, 5c do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1, 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wraz z montażem sprzętu audiowizualnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć 2 Dostawa wraz z montażem sprzętu audiowizualnego do sal wykładowych wydziału Biologii i Hodowli Zwierząt Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w ilościach określonych w załączniku 6, 6a, 6b do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1, 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wraz z montażem sprzętu audiowizualnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć 3 Dostawa wraz z montażem sprzętu audiowizualnego do sal seminaryjnych Katedr i Instytutów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu w ilościach określonych w załączniku 7, 7a, 7b, 7c do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1, 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont dachu budynku przy ul. Karczemnej 12 we Wrocławiu.
- Świadczenie usług wydawania i dystrybucji czasopism naukowych w formie elektronicznej - powtórka
- Remont kuchni wraz z wymianą instalacji elektrycznej w kuchni, w budynku internatu Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHPw Mysłakowicach
- Zakup wraz z dostawą sprzętu poligraficznego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki.
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH NA POTRZEBY AKADEMII WOJSK LĄDOWYCH WE WROCŁAWIU - Umowa ramowa
- Dostawa kolorowego powielacza cyfrowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Działu Poligrafii Urzędu Miejskiego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Rozbudowa serwera/serverów Syngo.via sn 100960 i 10033506 posiadanych przez zamawiającego w DCOPiH we Wrocławiu przy pl. Hirszfelda 12.
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Przychodni Rejonowej w Prochowicach
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z AKCESORIAMI_160
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Dostawa sprzętu komputerowego do gdyńskich placówek oświatowych w związku z realizacją projektu "Szkoła Jutr@"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.