To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-22
Sanok: Dostawy artykułów spożywczych dla ZS Nr 2 w Sanoku
Numer ogłoszenia: 350142 - 2015; data zamieszczenia: 22.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 303772 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 w Sanoku, ul. Stróżowska 15, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 0-13 46-53-951, faks 0-13 46-53-961.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zespół szkół - jednostka org. jednostki samorządu terytorialnego, Powiatu Sanockiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów spożywczych dla ZS Nr 2 w Sanoku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych (kod CPV 15000000-8, 03000000-1 wg Wspólnego Słownika Zamówień) dla ZS Nr 2 w Sanoku, których szacunkową ilość określa załącznik nr 2 do SIWZ, z podziałem na zadania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 03.00.00.00 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W SANOKU
jakie przetargi wygrała firma
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W SANOKU
- Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Sanoku, ul. Sienkiewicza 1, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15253,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14314,50
Oferta z najniższą ceną: 14314,50 / Oferta z najwyższą ceną: 14314,50
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: dostawa produktów mleczarskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
- Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA W Wysokiem Mazowieckim, ul. Ludowa 122, 18-200 Wysokie Mazowieckie, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35785,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30299,00
Oferta z najniższą ceną: 30299,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30299,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: dostawa produktów ogólno spożywczych i miodu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W SANOKU
jakie przetargi wygrała firma
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W SANOKU
- Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Sanoku, ul. Sienkiewicza 1, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27885,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24653,02
Oferta z najniższą ceną: 24653,02 / Oferta z najwyższą ceną: 24653,02
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: dostawa wyrobów wędliniarskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY MIĘSNE NOWY ŻMIGRÓD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY MIĘSNE NOWY ŻMIGRÓD SP. Z O.O.
- Zakłady Mięsne NOWY ŻMIGRÓD sp. z o. o., Mytarz 4, 38-230 Nowy Żmigród, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31464,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15002,10
Oferta z najniższą ceną: 15002,10 / Oferta z najwyższą ceną: 17576,10
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: dostawa mięs
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY MIĘSNE NOWY ŻMIGRÓD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY MIĘSNE NOWY ŻMIGRÓD SP. Z O.O.
- Zakłady Mięsne NOWY ŻMIGRÓD sp. z o. o., Mytarz 4, 38-230 Nowy Żmigród, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18849,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16877,00
Oferta z najniższą ceną: 14054,47 / Oferta z najwyższą ceną: 16877,00
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: dostawa drobiu i wyrobów drobiarskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY MIĘSNE NOWY ŻMIGRÓD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY MIĘSNE NOWY ŻMIGRÓD SP. Z O.O.
- Zakłady Mięsne NOWY ŻMIGRÓD sp. z o. o., Mytarz 4, 38-230 Nowy Żmigród, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19190,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18241,00
Oferta z najniższą ceną: 18241,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18241,00
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: dostawa zup, bulionów sosów i przypraw
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W SANOKU
jakie przetargi wygrała firma
POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W SANOKU
- Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Sanoku, ul. Sienkiewicza 1, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3843,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3639,60
Oferta z najniższą ceną: 3639,60 / Oferta z najwyższą ceną: 3639,60
Waluta: PLN .
Część NR: 8
Nazwa: dostawa warzyw, owoców, grzybów surowych oraz jaj
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurt - Detal - Handel Obwoźny Halina Bułdak, ul. Stapińskiego 8, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29031,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21548,00
Oferta z najniższą ceną: 21548,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32611,00
Waluta: PLN .
Część NR: 9
Nazwa: dostawa warzyw i owoców przetworzonych, mrożonych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JAWIT A. i J. Białas, L. i W. Lampara sp. j., ul. Prochownia 5, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1682,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1346,00
Oferta z najniższą ceną: 1346,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2059,30
Waluta: PLN .
Część NR: 10
Nazwa: dostawa ryb przetworzonych, mrożonych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JAWIT A. i J. Białas, L. i W. Lampara sp. j., ul. Prochownia 5, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5866,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4338,00
Oferta z najniższą ceną: 4338,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8153,00
Waluta: PLN .
Część NR: 11
Nazwa: dostawa produktów spożywczych gotowych-garmażerki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Brygida Winiarska-Wywrót USŁUGI CATERINGOWE "KARDAMON"
jakie przetargi wygrała firma
Brygida Winiarska-Wywrót USŁUGI CATERINGOWE "KARDAMON"
- Usługi Kateringowe KARDAMON Brygida Winiarska - Wywrót, Manasterz 218, 37-230 Manasterz, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11066,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8077,10
Oferta z najniższą ceną: 8077,10 / Oferta z najwyższą ceną: 12124,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Dostawa produktu leczniczego - Remdesivir dla SPZOZ w Sanoku
- Wykonanie usługi dezynfekcji i doczyszczenia (po zamknięciu basenu) w Centrum Rehabilitacji i Sportu w Sanoku - basen wewnętrzny
- Ulucz - koncepcja i wykonanie systemu pożarowego, antywłamaniowego oraz monitoringu wizyjnego z przyłączem elektrycznym
- Dostawa chemii basenowej dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sanoku 2025 r.
- Sprzątanie wnętrz budynku Sądu Rejonowego w Sanoku
- Remont sanitariatu M na 3 piętrze w budynku Starostwa Powiatowego w Sanoku ul. Rynek 1
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych różnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2025
- Zakup i dostawy sukcesywne artykułów spożywczych, wędlin, mięsa, drobiu, nabiału, jaj, warzyw i owoców, pieczywa oraz ryb i mrożonek do Domu Pomocy Społecznej w Uzdowie.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych, w tym przypraw i mrożonek dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.