eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RudawaŚwiadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Nielepicach oraz uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Nielepicach na rok 2011 z przerwami przewidzianymi przepisami o organizacji roku szkolnego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-07

Rudawa: Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Nielepicach oraz uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Nielepicach na rok 2011 z przerwami przewidzianymi przepisami o organizacji roku szkolnego.
Numer ogłoszenia: 350165 - 2010; data zamieszczenia: 07.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Westerplatte w Nielepicach , Nielepice 182, 32-064 Rudawa, woj. małopolskie, tel. 0-12 2838089, faks 0-12 2838089.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczna szkoła podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Nielepicach oraz uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Nielepicach na rok 2011 z przerwami przewidzianymi przepisami o organizacji roku szkolnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych w szkole podstawowej oraz uczniów uczęszczających do szkoły na rok 2011 z przerwami przewidzianymi przepisami o organizacji roku szkolnego. 2. Nomenklatura niniejszego zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 55523100-3 3. Wykonawca samodzielnie przygotowuje posiłki i dostarcza je własnym transportem. 4. Przygotowanie posiłków musi być zgodne z uwzględnieniem norm określonych w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225, z póz. zm.), zalecanymi normami żywieniowymi dla grup wiekowych dzieci i spełniać normy określone przez Instytut Żywności i Żywienia. 5. Posiłki muszą być przygotowywane przy bezwzględnym przestrzeganiu zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego. 6. W razie szczególnych potrzeb dziecka wynikających z przyczyn zdrowotnych Wykonawca obowiązany jest dostarczyć posiłek w innym składzie lub bez użycia określonych produktów czy substancji - według wskazań Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić przed rozpoczęciem każdego tygodnia jadłospis tygodniowy. 8. Raz w miesiącu Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenie potwierdzone przez dietetyka o zgodności dostarczanych posiłków z wymienionymi zaleceniami. 9. Posiłki mają być dostarczane 2 razy dziennie o godzinie 9.00 i 12.00 do miejsca wskazanego przez dyrektora szkoły w termoizolacyjnych pojemnikach i wydawane dzieciom przez pracownika Wykonawcy z zachowaniem zaleceń Inspektora Sanitarnego. Zamawiający zapewni ze swojej strony współpracę osoby koordynującej wydawanie posiłków w zakresie organizacji grup dzieci i dostosowania czasu ich obsługi. 10. Wykonawca dba o właściwy stan posiłków (posiłki posiadające właściwą temperaturę w momencie ich wydawania, świeże, smaczne i estetyczne) oraz naczyń, w których będą wydawane. Opakowania jednorazowe po posiłkach muszą być usunięte przez Wykonawcę. 11. Ilość posiłków (śniadanie, owoc przed obiadem, obiad: zupa + II danie, kompot, podwieczorek) dla dzieci w wieku 3-6 lat do wykonania dziennie : 50. Łączna ilość posiłków dla całości zamówienia (czyli w ciągu 11 miesięcy) dla dzieci 3-6 lat w oddziałach przedszkolnych szkoły podstawowej nie przekroczy 11 550 Ilość posiłków dla uczniów szkoły (zupa + II danie) do wykonania dziennie: 20 Łączna ilość posiłków dla całości zamówienia (czyli w ciągu 10 miesięcy) dla uczniów szkoły podstawowej nie przekroczy: 3 720 Szczegółowy opis usługi wraz z ilością dzieci i uczniów zawiera załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji. 12. Zamawiający zastrzega sobie ograniczenie ilości posiłków w razie absencji dzieci lub zmniejszenia ilości dzieci w przedszkolu oraz dostawę w soboty zamiast dni roboczych w przypadku odpracowania wskazanych przez władze oświatowe dni roboczych. 13. Wykonawca oświadcza, że posiada pełne uprawnienia potrzebne do świadczenia usługi wydane przez właściwego Inspektora Sanitarnego. 14. Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie płatne z dołu w okresach miesięcznych, w terminie 14 dni od otrzymania faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę. Wynagrodzenie stanowić będzie iloczyn ceny jednostkowej i ilości posiłków faktycznie zrealizowanych w danym miesiącu, ustalonej na podstawie protokołu sporządzonego na koniec każdego miesiąca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenia lub dokumenty wymagane w ust. III. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie z formułą, (spełnia - nie spełnia), w oparciu o oświadczenia lub dokumenty załączone do oferty. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w przetargu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty. Spełnienie powyższych warunków zweryfikuje Komisja Przetargowa badając dokumenty,o których mowa w ust. III. 2.Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. 3.Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy spośród ofert ważnych i nie odrzuconych, wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w niniejszej specyfikacji . 4.Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 89 Ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Decyzję Sanepidu zezwalającej na prowadzenie działalności gastronomicznej. 2. Decyzję Sanepidu o dopuszczeniu środka transportu do przewozu żywności.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Opis przedmiotu zamówienia złożone na druku OFERTA 2.Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. Właściwie sporządzone i podpisane pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty - załączyć jeżeli dotyczy. 3.Podpisany lub zaparafowany projekt umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabierzow.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Westerplatte w Nielepicach, Nielepice 182, 32-064 Rudawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Westerplatte w Nielepicach, Nielepice 182, 32-064 Rudawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.