Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-07
Milicz: Remont Kościoła p.w. Chrystusa Króla w m.Postolin
Numer ogłoszenia: 350168 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. św. Anny w Miliczu , Ul. Łowiecka 1, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. (071) 383 09 13, faks (071) 325 67 74.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.postolin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek wyznaniowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Kościoła p.w. Chrystusa Króla w m.Postolin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: renowacja,osuszanie,zabezpieczanie o odwadnianie fundamentów kościoła,renowacja ścian muru pruskiego i jego konserwacja,renowacja konstrukcji nośnej dachu kościoła,wymiana pokrycia dachu,opierzeń i rynien..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności,2.posiadanie niezbędnej wiedzy i doswiadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,3.nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,5.wykazanie że osoby,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają stosowne kwalifikacje,zawodowe wykształcenie i uprawnienia.Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia.Powyższe udziałowcy postępowania winni przedstawić w formie oświadczenia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oferta,2.oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne,wynikające z art.22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówien Publicznych,3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,4.wykaz osób,którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia,niezbędnych do wykonania zamówienia,a także zakresu wykonywanych przez nie czynnosci.Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inzynierów Budownictwa..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.postolin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.postolin.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Ofera składana drogą pocztową na adres zamawiającego.O terminie zlożenia oferty decyduje data stempla pocztowego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Źródła finansowania zamówienia: środki własne + refundacja za środków Unii Europejskiej.
INNE PRZETARGI Z MILICZA
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na lata 2025-2026 na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Miliczu
- Remont elewacji zabytkowych budynków szkoły Technikum Leśnego w Miliczu im. prof. Władysława Jedlińskiego -II etap
więcej: przetargi w Miliczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni poliuretanowej wraz z warstwą hydroizolacyjną
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- Przeprowadzenie prac budowlanych związanych z renowacją budynków pałacu i oficyny północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - etap II.
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" WRAZ Z BUDOWĄ KORTU TENISOWEGO W DZIAŁOSZYNIE"
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w miejscowości Łebunia
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.